Licitație organizată de CN APM Constanța pentru modernizarea și extinderea infrastructurii de alimentare cu apă și canalizare în Portul Constanța (DOCUMENT)
Licitație organizată de CN APM Constanța pentru modernizarea și extinderea infrastructurii de alimentare cu
06 Feb, 2024 17:32
ZIUA de Constanta
1234
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a lansat un anunț de participare la licitație privind modernizarea și extinderea infrastructurii de alimentare cu apă și canalizare în Portul Constanța.
Descriere succintă:
- Elaborarea Proiectului Tehnic, a tuturor documentațiilor de avize și autorizații (dupa caz); - Elaborarea Documentației Detalii de Execuție; - Executie lucrări. Proiectul “MODERNIZARE ȘI EXTINDERE INFRASTRUCTURĂ DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN PORTUL CONSTANȚA” este inclus în Master Planul Portului Constanța - Plan de dezvoltare pe termen scurt - Codul de referință al proiectului S14 și în Master Planul General de Transport al României. Obiectivul general al lucrării este de a contribui la dezvoltarea Portului Constanța, principalul port al României, ce deservește regiunea Europei Centrale și de Est. În vederea alinierii la strategiile Comisiei Europene pentru porturi verzi și creșterea eficienției tehnice și economice obiectivele generale urmărite prin implementarea acestei investiții sunt: Ø Alinierea la strategiile pentru porturi verzi ale Comisiei Europene a rețelelor de utilități ale Portului Constanța; Ø Utilizarea mai eficientă din punct de vedere tehnic și economic a rețelelor de utilități; Compania Naţională - Administraţia Porturilor Maritime S.A intenţionează să modernizeze și sa extinda infrastructura de alimentare cu apa și canalizare în Portul Constanţa pentru a îndeplini următoarele obiective:
• Asigurarea necesarului din punct de vedere al consumului de apă;
• Asigurarea alimentarii cu apă al consumatorilor existenți în port, precum și a noilor investiții propuse pentru realizare în anii următori;
• Implementarea de soluții tehnice pentru eficientizarea consumului de apă;
• Asigurarea condițiilor optime în vederea realizării rețelei de canalizare și evacuare a apelor uzate;
• Indeplinirea cerințelor minime de securitate la incendiu prin asigurarea mijloacelor tehnice de apărare împotriva incendiilor;
• Implementarea tuturor măsurilor specifice pentru protecția mediului și respectarea acestora;
• Continuitatea din punct de vedere cantitativ și calitativ a serviciilor;
• Adaptabilitatea la cerinţele utilizatorilor. Valoarea totală estimată: 124.065.930,00 lei, fără TVA, din care: - Proiectare: 4.182.720,00 lei, fără TVA - Execuție: 119.883.210,00 lei, fără TVA Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute. Valoarea Cheltuielilor diverse și neprevăzute este de 10.386.390,00 lei, fără TVA. Durata contractului: 32 luni, din care 8 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrarilor minim obligatorie este de 36 luni.
Valoarea totală estimată este de 124.065.930 lei.
Persoanele ce dețin funcții de decizie in cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel GAVRUTA, Suryan-Omar DEDE, Catalin DIACONU, Constantin CHIRILA, Mihnea - Claudiu DRUMEA, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANĂ;
• Director General – Florin VIZAN, Director General Adjunct – Costin Valeriu AVĂTAVULUI, Director Executiv – Mihai TEODORESCU, Director Financiar - Daniela ȘERBAN, Director Juridic – Tănase Iulian PEPI, Director Strategie Dezvoltare – Eugen CARUNTU, Șef Serviciu Dezvoltare - Mihaela Alina STĂETU, Șef Serviciu Achiziții Publice – Hermina BECTEMIR, Șef Birou Accesare Proiecte Europene Otilia IFIMOV; Manager de proiect - Radu FLORESCU
• Alți semnatari: Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian STĂNCIUC, Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice – Elena ȘINCAN.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11.03.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații publiceCN APM Constanța, contract de revizuire documentații pentru realizarea cheului din dana 8 (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii