Licitație, organizată de Primăria Constanța Cinci blocuri din zona Badea Cârțan vor fi reabilitate energetic. Contract de peste 12 milioane de lei (DOCUMENT)
Licitație, organizată de Primăria Constanța: Cinci blocuri din zona Badea Cârțan vor fi reabilitate energetic.
12 Apr, 2024 15:06
ZIUA de Constanta
881
Marime text
- Contractul care vizează execuția lucrărilor aferente obiectivului de investitii "Creșterea eficientei energetice a clădirilor rezidențiale din Municipiul Constanța - zona Badea Cârțan - blocurile K9, K10, K13, K14, K15" este scos la licitație de Primăria Constanța.
- Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 08.05.2024, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP.
- Valoarea estimată a contractului este de 12.506.225,92 lei.
Municipiul Constanța va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului care vizează execuția lucrărilor aferente obiectivului de investitii "Creșterea eficientei energetice a clpdirilor rezidentiale din Municipiul Constanța - zona Badea Cârțan - blocurile K9, K10, K13, K14, K15".
Contractul are cinci loturi: lot 1- componenta bloc K9; lot 2 - componenta bloc K10, lot 3 - componenta bloc K13, lot 4 - componenta bloc K14, lot 5 - componenta bloc K15. Valoarea estimată a contractului este de 1.2506.225,92 lei.
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 08.05.2024, ora 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP. Obiectul prezentei proceduri îl constituie achiziţia execuţiei de lucrări aferente obiectivului de investiţii „Creșterea eficienței energetice a clădirilor rezidențiale din Municipiul Constanța - zona Badea Cârțan - blocurile K9, K10, K13, K14, K15“.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante respnsabile de organzare, desfășurarea și atribuirea procedurii publice sunt: Vergil Chitac - primar al municipiului Constanța; Ionuț Rusu - viceprimar al municipiului Constanța; Fulvia Antonela Dinescu -secretarmunicipiu; Georgeta Gheorghe - director executiv Direcția financiară; Oana Dobre - șef serviciu financiar buget; Lenuța Petcu - șef serviciu contabilitate; Ilie Daniela inspector serviciul contabilitate; Alin Cezar Vintilă - director executiv Direcția logistică; Andreea Stan - director executiv adjunct Direcția logistică; Ani Viorica Merlă - director executiv Direcția strategii si fonduri europene; Ionela Carmina Popescu - șef Serviciul management proiecte; Marian Filip - șef Serviciul urmărire execuție lucrări; Loredana Giorgiana Iacob - șef Serviciul pregătire investiții.
Condiții pentru ofertanți
Pentru loturile 1, 2, 3 și 4 trebuie media cifrei de afaceri globală, în ultimii 3 ani (2021, 2022, 2023) să fie cel puțin egală cu 3.500.000 lei. Pentru lotul 5, media cifrei de afaceri globală, în ultimii 3 ani (2021, 2022, 2023), trebuie să fie cel puțin egală cu 2.000.000 lei.
Pentru loturile 1,2,3 și 4, ofertantul trebuie să facă dovada că deține/are acces la disponibilități bănești, resurse reale, ferme/angajante negrevate de datorii sau linii de credit la momentul începerii executării lucrărilor, în valoare de minimum 900.000 lei, necesare pentru a realiza cashflow-ul necesar și suficient realizării lucrărilor în cursul primelor patru luni ale perioadei de execuție a acestora, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Pentru lotul 5, ofertantul trebuie să facă dovada că deține/are acces la disponibilități bănești, resurse reale, ferme/angajante negrevate de datorii sau linii de credit la momentul începerii executării lucrărilor, în valoare de minimum 500.000 lei, necesare pentru a realiza cashflow-ul necesar și suficient realizării lucrărilor în cursul primelor patru luni ale perioadei de execuție a acestora, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Pentru loturile 1, 2, 3 și 4, ofertanții trebuie să facă dovada îndeplinirii cerinței privind capacitatea tehnică si profesională prin prezentarea de lucrări similare realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 5 ani (împliniți la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor) în valoare cum de minim 2.000.000 lei fără TVA la nivelul unui sau a maxim 3 contracte.
Pentru lotul 5, ofertanții trebuie să facă dovada îndeplinirii cerinței privind capacitatea tehnică si profesională prin prezentarea de lucrări similare realizate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 5 ani (împliniți la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor) în valoare cumulată de minim 1.000.000 lei fără TVA la nivelul unui sau a maxim 3 contracte. Prin lucrări similare se înțelege: execuție lucrări construcții noi sau execuție lucrări de construcții - reabilitare / modernizare / extindere aferente clădirilor, clasa de importanta min C.
În seciunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Constanța caută medici veterinari de liberă practică. Contractul de peste 3,2 milioane de lei, scos la licitație (DOCUMENT)
A fost emis certificatul de urbanism: Spații dotate cu echipamente pentru exerciții fizice, amenajate în Poarta 6 din municipiul Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii