Licitație pentru furnizare de energie electrică la Aeroportul Mihail Kogălniceanu. Ce condiții trebuie îndeplinite
Licitație pentru furnizare de energie electrică la Aeroportul Mihail Kogălniceanu. Ce condiții trebuie îndeplinite
06 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1737
Marime text
Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța SA organizează licitație publică pentru a achiziționa energie electrică, pe site-ul licitatiapublica.ro fiind publicat recent anunțul de participare pentru atribuirea contractului.
Conform anunțului, Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța SA dorește să achiziționeze 1.600 MWh, furnizare la JT, fiind precizat că, în funcție de activitatea aeroportuară, cantitatea de energie scade sau crește cu 20%, fără modificarea prețului propriu de furnizare. Ofertanții vor depune oferte pentru întreaga cantitate.
Ofertarea se face în scris precizând prețul în lei/Mwh, cu toate tarifele incluse (achiziție, transport, servicii de sistem și de administrare piață, distribuție și furnizare), exclusiv acciză, TVA, taxa de cogenerare și certificatele verzi. Pentru ordinul electronic, oferta se va face în lei/Mwh și va reprezenta doar prețul propriu de furnizare, preț ferm și fix pe toată perioada derulării contractului, fără tarife ANRE, acciză, TVA. În anunț se precizează că toate costurile cu dezechilibrele vor fi suportate de furnizor.
Conform anunțului, perioada de livrare este 27.03.2017 - 01.04.2018. Prețul propriu de furnizare va fi ferm și nemodificabil pe toată perioada de derulare a contractului, inclusiv a actului adițional, în cazul în care acesta va fi încheiat.
Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Ionuț Artagea - director general, Horia Mihail Acatrinei - director economic, Nicușor Sută - director operațional, Constantin Teodorescu - director dezvoltare, Gheorghe Zamani - director tehnic, Georgiana Isac - șef Oficiul Juridic, Anca Moldoveanu - șef Serviciu Programare investiții, licitații achiziții, fonduri europene, membrii AGA: Mihai George Dionisie, Ovidiu Cristian Tănase, Călin Adrian Meteș, Dorin Mitan, membrii Consiliului de Administrație: Dumitru Nancu, Eugen Marin, Ion Mădălin Marinescum Iurin Pancencu, Dan Weiler, Cristian Carsium Moldovanu, Dan Toader și membrii/membrii de rezervă din comisia de evaluare: Gabriela Mic, Anca Moldoveanu, Cristian Fotu, Gabriel Blodea, Adrian Teodorescu și Narcisa Frandoș.
Garanția bursieră constă în 2.860 de lei, iar comisionul Bursei Române de Mărfuri este de 1,2 din valoarea tranzacției, la care se adaugă TVA. Ședința de tranzacționare va utiliza platforma electronică a Bursei Române de Mărfuri pe 9 martie 2017, cu începere de la ora 10.00.
Termenul-limită de înscriere și depunere a documentelor este 9.03.2017, până la ora 9.30, la sediul BRM Terminalul Constanța, bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 2A, Constanța, sau prin e-mail la adresele constanta@brm.ro, bogdan.butariu@brm.ro sau a.grigore@brm.ro.
Conform anunțului, Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța SA dorește să achiziționeze 1.600 MWh, furnizare la JT, fiind precizat că, în funcție de activitatea aeroportuară, cantitatea de energie scade sau crește cu 20%, fără modificarea prețului propriu de furnizare. Ofertanții vor depune oferte pentru întreaga cantitate.
Ofertarea se face în scris precizând prețul în lei/Mwh, cu toate tarifele incluse (achiziție, transport, servicii de sistem și de administrare piață, distribuție și furnizare), exclusiv acciză, TVA, taxa de cogenerare și certificatele verzi. Pentru ordinul electronic, oferta se va face în lei/Mwh și va reprezenta doar prețul propriu de furnizare, preț ferm și fix pe toată perioada derulării contractului, fără tarife ANRE, acciză, TVA. În anunț se precizează că toate costurile cu dezechilibrele vor fi suportate de furnizor.
Conform anunțului, perioada de livrare este 27.03.2017 - 01.04.2018. Prețul propriu de furnizare va fi ferm și nemodificabil pe toată perioada de derulare a contractului, inclusiv a actului adițional, în cazul în care acesta va fi încheiat.
Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bogdan Ionuț Artagea - director general, Horia Mihail Acatrinei - director economic, Nicușor Sută - director operațional, Constantin Teodorescu - director dezvoltare, Gheorghe Zamani - director tehnic, Georgiana Isac - șef Oficiul Juridic, Anca Moldoveanu - șef Serviciu Programare investiții, licitații achiziții, fonduri europene, membrii AGA: Mihai George Dionisie, Ovidiu Cristian Tănase, Călin Adrian Meteș, Dorin Mitan, membrii Consiliului de Administrație: Dumitru Nancu, Eugen Marin, Ion Mădălin Marinescum Iurin Pancencu, Dan Weiler, Cristian Carsium Moldovanu, Dan Toader și membrii/membrii de rezervă din comisia de evaluare: Gabriela Mic, Anca Moldoveanu, Cristian Fotu, Gabriel Blodea, Adrian Teodorescu și Narcisa Frandoș.
Garanția bursieră constă în 2.860 de lei, iar comisionul Bursei Române de Mărfuri este de 1,2 din valoarea tranzacției, la care se adaugă TVA. Ședința de tranzacționare va utiliza platforma electronică a Bursei Române de Mărfuri pe 9 martie 2017, cu începere de la ora 10.00.
Termenul-limită de înscriere și depunere a documentelor este 9.03.2017, până la ora 9.30, la sediul BRM Terminalul Constanța, bulevardul 1 Decembrie 1918 nr. 2A, Constanța, sau prin e-mail la adresele constanta@brm.ro, bogdan.butariu@brm.ro sau a.grigore@brm.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii