Licitaţie pentru încărcarea stingătoarelor din cazărmile militare şi cele de la bordul navelor aparţinând Forţelor Navale (document)
Licitaţie pentru încărcarea stingătoarelor din cazărmile militare şi cele de la bordul navelor aparţinând
01 Oct, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
1005
Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară 02022 Constanţa cumpără servicii de verificare, reparaţii şi încărcare stingătoare, în valoare estimată de 127.000 lei. În acest sens, va fi organizată o procedură publică, data-limită pentru depunerea ofertelor fiind 02.10.2019, ora 15:58. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea fără TVA a contractului.
Contractul vizează achiziţia serviciului de reparare, încărcare şi verificare pentru trei loturi de stingătoare: lotul 1, stingător tip „G” - 315 bucăţi, lotul 2, stingător tip „S” - 503 bucăţi, lotul 3, stingător TIP „P” - 2.072 de bucăţi. În total - 2.890 de stingătoare, care se află în cazărmile din administrare, la bordul autovehiculelor, precum şi la bordul navelor din asigurare aparţinând forţelor navale.
Având în vedere deficitul de stingătoare la unităţile din asigurare, autoritatea contractantă intenţionează să verifice, să repare şi să reîncarce stingătoarele considerate atipice în conformitate cu OMAI NR 138/2015. În acest sens, caietul de sarcini şi centralizatoarele de preţuri prevăd operaţiuni de reparare şi încărcare pentru aceste stingătoare.
În cazul în care ofertele primite sunt diferite privind asumarea acestor operaţiuni, comisia de evaluare va avea în vedere la evaluarea acestora numai operaţiunile verificat, reparat şi încărcat stingător şi neutralizare agent încărcat stingător, operaţiuni premergătoare activităţii de casare. În funcţie de stabilirea pe fiecare lot a ofertantului câştigător, autoritatea contractantă va contracta operaţiuni de verificare, reparare şi încărcare a stingătoarelor atipice. Termenul maxim de prestare a serviciilor de verificare, încărcare şi reparare stingătoare este maximum 30 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
Ofertanţii trebuie să deţină autorizaţie pentru efectuarea lucrărilor de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu emisă de Ministerul Administraţiei şi Internelor - Centrul Naţional pentru Securitate la Incendiu şi Protecţie Civilă în conformitate cu Ordinul MAI nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectuează lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor (se va anexa copia autorizaţiei); să se regăsească în Lista cu persoanele autorizate în conformitate cu OMAI nr. 87/2010 pentru efectuarea lucrărilor de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu, cu excepţia celor care conţin anumite gaze fluorurate cu efect de seră, de pe site-ul IGSU; să deţină autorizaţie ISCIR pentru activitatea de umplere, reparare, verificare tehnică periodică, scoatere din uz şi casare a recipientelor/butelii de gaze comprimate - tip stingătoare de incendiu (se va anexa copia autorizaţiei); să deţină un contract de colaborare cu o societate autorizată pentru neutralizarea substanţelor de încărcare a stingătoarelor, sau, odată cu prezentarea documentelor de casare a stingătoarelor, să se anexeze documentul de plată către societatea autorizată pentru neutralizarea substanţelor de încărcat stingătoare, astfel încât autoritatea contractantă să realizeze plata neutralizării substanţelor către operatorul economic de prestări servicii de verificat, reparat şi încărcat stingătoare, conform centralizatorului de preţuri întocmit la prezentarea ofertei financiare.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Contractul vizează achiziţia serviciului de reparare, încărcare şi verificare pentru trei loturi de stingătoare: lotul 1, stingător tip „G” - 315 bucăţi, lotul 2, stingător tip „S” - 503 bucăţi, lotul 3, stingător TIP „P” - 2.072 de bucăţi. În total - 2.890 de stingătoare, care se află în cazărmile din administrare, la bordul autovehiculelor, precum şi la bordul navelor din asigurare aparţinând forţelor navale.
Având în vedere deficitul de stingătoare la unităţile din asigurare, autoritatea contractantă intenţionează să verifice, să repare şi să reîncarce stingătoarele considerate atipice în conformitate cu OMAI NR 138/2015. În acest sens, caietul de sarcini şi centralizatoarele de preţuri prevăd operaţiuni de reparare şi încărcare pentru aceste stingătoare.
În cazul în care ofertele primite sunt diferite privind asumarea acestor operaţiuni, comisia de evaluare va avea în vedere la evaluarea acestora numai operaţiunile verificat, reparat şi încărcat stingător şi neutralizare agent încărcat stingător, operaţiuni premergătoare activităţii de casare. În funcţie de stabilirea pe fiecare lot a ofertantului câştigător, autoritatea contractantă va contracta operaţiuni de verificare, reparare şi încărcare a stingătoarelor atipice. Termenul maxim de prestare a serviciilor de verificare, încărcare şi reparare stingătoare este maximum 30 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.
Ofertanţii trebuie să deţină autorizaţie pentru efectuarea lucrărilor de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu emisă de Ministerul Administraţiei şi Internelor - Centrul Naţional pentru Securitate la Incendiu şi Protecţie Civilă în conformitate cu Ordinul MAI nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectuează lucrări în domeniul apărării împotriva incendiilor (se va anexa copia autorizaţiei); să se regăsească în Lista cu persoanele autorizate în conformitate cu OMAI nr. 87/2010 pentru efectuarea lucrărilor de verificare, reîncărcare şi reparare a stingătoarelor de incendiu, cu excepţia celor care conţin anumite gaze fluorurate cu efect de seră, de pe site-ul IGSU; să deţină autorizaţie ISCIR pentru activitatea de umplere, reparare, verificare tehnică periodică, scoatere din uz şi casare a recipientelor/butelii de gaze comprimate - tip stingătoare de incendiu (se va anexa copia autorizaţiei); să deţină un contract de colaborare cu o societate autorizată pentru neutralizarea substanţelor de încărcare a stingătoarelor, sau, odată cu prezentarea documentelor de casare a stingătoarelor, să se anexeze documentul de plată către societatea autorizată pentru neutralizarea substanţelor de încărcat stingătoare, astfel încât autoritatea contractantă să realizeze plata neutralizării substanţelor către operatorul economic de prestări servicii de verificat, reparat şi încărcat stingătoare, conform centralizatorului de preţuri întocmit la prezentarea ofertei financiare.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii