Licitație publică CN APM Constanța achiziționează servicii de reparații la sistemul de semnalizare maritimă (document)
Licitație publică: CN APM Constanța achiziționează servicii de reparații la sistemul de semnalizare maritimă
03 Jul, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
1618
Marime text
- CN APM Constanța achiziționează servicii de reparații la sistemul de semnalizare maritimă.
Valoarea totală estimată a contractului este de 2.725.359 lei.
Descrierea contractului
Obiectul contractului îl constituie achiziția serviciilor de reparații accidentale la sistemul de semnalizare a navigatiei (format din geamanduri si stâlpi de semnalizare) în porturile maritime Constanta (inclusiv Portul Tomis), Midia și Mangalia. Prin reparații accidentale, altele decât reparațiile planificate, se remediază avariile/defecțiunile care au apărut în urma unor accidente de natura celor cauzate de coliziuni cu navele, a condițiilor meteo externe, vandalism, etc., riscuri ce pot fi asigurate sau nu de către achizitor. Include și situații neprevăzute, prin care o autoritate (căpitanii, societăți de pilotaj, etc.), pot solicita amplasarea pe o anumita poziție a unei geamanduri sau bicon, pentru desfășurarea în condiții de siguranță a traficului portuar. Se pot executa 20 tipuri de servicii de reparatii , descrise în caietul de sarcini (Lucrări de reparatii electrice la geamanduri/stîlpi de semnalizare, Lucrări de reparatii la suprastructura/flotor; Lucrări de reparatii prin înlocuire geamandură integral, Montaj pe coordonatele de functionare ale geamandurilor/bicoanelor, etc) defalcate functie de locatia și de constructia elementului ce compune sistemul de semnalizare maritimă la care se intervine pentru efectuarea reparatiei). Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15.
Persoanele care dețin funcții de decizie din cadrul CN APM SA
1. Administrator - Elena Petrascu 2. Administrator - Gabriela Murgeanu 3. Administrator – Daniel-Adrian Naftali 4. Administrator –Mircea Burlacu 5. Administrator - Ghiorghe Batrinca 6. Administrator –Constantin Chirila 7. Administrator, Director Economic – Daniela Serban 8. Director General – Costel Stanca 9. Director General Adjunct – Florin Goidea 10. Director Exploatare – Teodor Patrichi 11. Director Coordonator – Ciprian Hanganu 12. Director Tehnic – Florin Laurentiu Chirila 13. Director Comercial – Alexandru Madalin Craciun 14. Sef Seviciu Juridic si Contencios - Tanase Iulian Pepi, 15. Sef Sucursala Energetica Port – Kiss Laszlo Eduard 16. Sef Sucursala Servicii Port – Daniel Niculescu 17. Sef Sucursala Nave Tehnice Port – Emil Sorin Banias 18. Sef Departament Achizitii Publice – Otilia Ifimov 19. Serviciul Tehnic Reparatii – Antoniela Moldoveanu 20. Serviciul Tehnic Reparatii – Laura Bola 21. Sef Birou Control Financiar Preventiv- Nicoleta Adina Gamalan 22. Departament Achizitii Publice - Aurelian Lita 23. Șef Serviciu Exploatare si Sigurantă Portuară- Mihai Doru Adrian 24. Serviciul Exploatare si Sigurantă Portuară – Dan Tivgă.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 04.08.2020, ora 15:00.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
CN APM Constanța caută societate care să execute reparații planificate la pontoanele de largare (document)
CN APM Constanța achiziționează servicii de reparare și întreținere a echipamentului de stingere a incendiilor (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii