Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:27 05 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Centru de colectare prin aport voluntar în comuna Limanu. Proiectul de peste 2 milioane de lei, finanțat prin PNRR (DOCUMENT)

ro

05 Jul, 2024 14:31 195 Marime text
Sursa foto - freepik.com
  • În comuna Limanu va fi înfințat un centru de colectare prin aport voluntar.
  • Proiectul este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
  • Durata de execuție a lucrărilor este de 4 luni de la data emiterii ordinului de începere, respectiv de la predarea amplasamentului.
Primăria Limanu, județul Constanța, anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind execuția lucărilor aferente obiectivului de investiție “Înfiintarea unui centru de colectare prin aport voluntar în comună“, proiect finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 17.07.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP. Oferta trebuie să fie valabilă până la 17.11.2024. Valoarea estimată a contractului este de 2.258.145,35 lei.
 
Durata de execuție a lucrărilor este de 4 luni de la data emiterii ordinului de începere, respectiv de la predarea amplasamentului.

Durata de execuție a lucrărilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica este de maxim 4 luni de zile de la data emiterii ordinului de începere, respectiv de la predarea amplasamentului. Perioada minimă de garanţie a lucrărilor (notificare a defectelor) este de minim 36 luni.
 
Obiectul acestui proiect este accelerarea procesului de extindere și modernizare a sistemelor de gestionare a deșeurilor în comuna Limanu, cu accent pe colectarea separată, măsuri de prevenție, reducere, reutilizare și valorificare în vederea conformării cu directivele aplicabile și tranziției la economia circulară.
 
Dezvoltarea unui management al deșeurilor eficient, prin suplimentarea capacităților de colectare separată, pregătire pentru reutilizare și valorificare a deșeurilor în vederea continuării procesului de conformare cu prevederile directivelor specifice și a tranziției la economia circulară.
 
Activitățile propuse vor cuprinde investițiile necesare înființării unui centru de colectare prin aport voluntar ce va asigura colectarea separată a deșeurilor care nu pot fi colectate în sistem „door-to-door”, respectiv deșeuri reciclabile și biodeșeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum și fluxurile speciale de deșeuri – deșeuri voluminoase, deșeuri textile, deșeuri din lemn, mobilier, deșeuri din anvelope, deșeuri de echipamente electrice și electronice, baterii uzate, deșeuri periculoase, deșeuri de cadavre de animale, deșeuri de grădină, deșeuri din construcții și demolări. Executarea lucrărilor nu prevede și achiziționarea containerelor, ci doar montajul acestora.
 
 
Iată ce lucrări vor fi executate în cadrul contractului

 
 Câștigătorul licitației va executa următoarele lucrări:
 
- Platformă carosabilă betonată (BCR4.5) de 2.052,55 mp pentru amplasarea containerelor de tip ab-roll pentru deșeuri și circulația autoturisemlor cetățenilor care aduc deșeuri, respectiv a camioanelor (cap-tractor) care aduc/ridică containerele de mai sus;
- Platformă betonată pentru amplasarea containerelor de tip baracă pentru pază, respectiv frigorific (93 mp);
- Canalizare pentru colectarea apelor pluviale;
- Zonă verde cu gazon și plantație perimetrală de protecție în suprafață de 442,5 mp în zona de platfromă CAV (restul suprafeței parcelei este destinat altor activități conexe);
- Copertină pe structură metalică ușoară (conform proiect de rezistență) pentru protecția containerelor deschise (373,5 mp); Împrejmuire a amplasamentului cu gard din panouri bordurate prinse pe stâlpi rectangulari din oțel, cu poartă de acces culisantă, acționare manuală;
- În zona de acces principal se va monta un cântar carosabil pentru camioane (cap-tractor).


Pe lângă lucrările de amenajare descrise mai sus, platforma va fi prevăzută cu următoarele dotări:
- Clădire administrativă de tip container (casă poartă - birou, vestiar, toaletă), dotări birou;
- Spațiu acoperit (copertină metalică) pentru containerele în care se colectează anvelope, moloz, sticlă, metal, deșeuri grădină – containere deschise pentru deșeuri sensibile la umiditate, de tip Ab-roll;
- Container mare fix pentru deșeuri periculoase, complet echipat (recipienți, rafturi, lăzi, etc);
- Containere mari (tip ab-roll) – pentru materiale de construcții, mobilier, plastic, hârtiecarton, lemn;
- Recipiente mici și butoaie în containere închise pentru textile, baterii, becuri, medicamente și chimicale, ulei vegetal, alte deșeuri considerate periculoase;
- Presă deșeuri (plastic, metal, textile) Branșament utilități (cu autorizațiile aferente);
- Camera frigorifică pentru cadavre animale mici (din gospodării sau zone limitrofe) cu îngrădire și acces controlat.
- Separator de hidrocarburi pentru toată platforma carosabilă;
- Două scări mobile metalice (oțel zincat) pentru descărcarea deșeurilor în containerele deschise înalte și un cântar.
- Stâlpi de iluminat și camere supraveghere (8 bucăți).
 
La execuţia lucrărilor se vor respecta toate cerintele din normativele in vigoare, pentru diferitele categoriile de lucrări.
 
La execuţia lucrărilor se vor intocmi toate documentele privind procesele verbale pentru natura terenului si stratificații, procesele verbale de lucrări ascunse, procese verbale ce constituie fazele determinante, condica de betoane, conform programe de control. Executantului îi revine în exclusivitate responsabilitatea modului cum își organizează șantierul.
 
Contractantul este responsabil și are obligația să asigure constituirea spațiilor necesare activităților de supraveghere a execuției, a realizării lucrărilor de construcții precum și pentru depozitarea materialelor necesare realizării prezentei investiții.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

 
Persoanele ce deţin funcţii de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Georgescu Gheorghe Daniel - primar; Feodorof Mihai - viceprimar, Ivan Georgiana - secretar general delegat, Narcis Savin - arhitect șef, Crăciun Nicolae - consilier, Crăciun Victoraș Bogdan - consilier, Ciobanel Nicolae - consilier, Alecsoiu Adriana - consilier, Dumitru Marius - consilier, Enacache Fevronia Liliana - consilier, Guzu Dan-Gabriel - consilier, Maricoiu Ionuț Călin - consilier, Rață Cristina - consilier, Tutea Costel - consilier, Vlădescu Ștefan-Răzvan - consilier, Vladescu Nicolae - consilier.
 
Operatorii economici trebuie să facă dovada că, în ultimii 5 ani, au executat lucrări similare în valoare cumulată de minim 2.258.145,35 lei fără TVA, la nivelul a unui contract sau maxim 3 contracte. Prin lucrări similare se înțeleg lucrări în domeniul construcțiilor, similare din punct de vedere al complexității cu cea care face obiectul achiziției: lucrări de construcții și/sau consolidări și/sau reparații capitale și/sau modernizăriși/sau reabilitări pentru construcții civile.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
 
Citește și:

CNI pune la bătaie peste 80.000 de euro pentru finalizarea lucrărilor la Căminul Cultural din Limanu (DOCUMENT)

 
Cumpărări directe Constanța: Consult Primo Partener SRL a bătut palma cu Primăria Limanu. Iată ce va furniza firma (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii