Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:41 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

UPDATE. Licitații Constanța CERONAV achiziționează servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru sediile sale (DOCUMENT)

ro

13 Apr, 2024 16:10 954 Marime text
  • Durata acordului cadru este de 24 de luni, începând cu data de 1 iunie 2024, urmând să se încheie trei contracte subsecvente.

Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV), cu sediul în Constanța, ca autoritate contractantă, a anunțat că intenționează să încheie un acord - cadru pentru achiziționarea de servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru cele trei sedii din Constanța și pentru sediul de la subunitatea Galați.

Anunțul a fost postat pe licitatiapublica.ro, data apariției fiind 10 aprilie 2024. Data licitației va fi 18 aprilie 2024, ora 12.00. Tipul de anunț este anunț publicitate, iar valoarea estimată - 2.399.500 lei. Interval valoare estimată: 2.395.900 - 2.399.500 lei.

Este vorba de un acord - cadru pentru servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru cele trei sedii CERONAV Constanța (lot 1) și pentru sediul CERONAV subunitatea Galați (lot 2).

Durata acordului cadru este de 24 de luni, începând cu data de 1.06.2024 până la 31.05.2026, urmând să se încheie trei contracte subsecvente, pe perioadele: 1.06.2024 - 31.12.2024; 01.01.2025 - 31.12.2025; 1.01.2026 - 31.05.2026. Oferta este valabilă 60 de zile și are caracter ferm și obligatoriu.


Criteriul de atribuire utilizat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este „cel mai bun raport calitate - preţ“.


Data limită pentru transmiterea ofertelor este 18.04.2024, ora 12.00.



Oferta se poate depune în plic sigilat la secretariatul CERONAV din Constanța, str. Pescarilor nr. 69A, et. 1, camera nr. 107, cu mențiunea „A nu se deschide înainte de data 18/04/2022 ora 12:00“, menționând și obiectul contractului său la adresa de e-mail: achizitii@ceronav.ro.


Oferta va conține o scrisoare de intenție - și un opis al documentelor. Ofertele depuse după ora și data limită stabilite prin anunțul de publicitate se vor returna în plic închis. Ofertele depuse după data și ora comunicată nu vor fi luate în considerare. Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul CERONAV la rubrica Noutăți. Solicitarea de ofertă este disponibilă și pe site-ul CERONAV la rubrica Noutăți. Versiunea editabilă a Formularelor se regăsește pe site-ul CERONAV la rubrica Noutăți.
 
UPDATE:
 
Întrucât o firmă a formulat o contestație la documentația de atribuire, înregistrată la CERONAV cu nr. 2986/16.04.2024, autoritatea contractantă a dispus anularea procedurii de atribuire a Acordului cadru „Servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru cele trei sedii CERONAV Constanța și pentru sediul CERONAV subunitatea Galați“, inițiată prin Anunțul de publicitate nr. ADV 1419144/10.04.2024 și reluarea procedurii după modificarea valorii estimate și refacerea documentației de atribuire.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Sursa foto: ZIUA de Constanța


Citește și:

Licitații Constanța
CERONAV achiziționează sistem semnalizare incendiu pentru sediul de la Galați (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii