Licitații Constanța Direcția Regională de Drumuri și Poduri investește în lucrări de desființare construcții -canton și anexa de pe DN2A (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Direcția Regională de Drumuri și Poduri investește în lucrări de desființare construcții
15 Feb, 2024 18:41
ZIUA de Constanta
1003
Marime text
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța a lansat un anunț de participare la licitație privind lucrări de desfiintare construcții -Canton și Anexa situate pe DN2A, km 205+100, Mun. Constanța, jud. Constanța - DRDP-Constanța
Valoare estimată este de 151.948.08 lei.
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă dorește sa achiziționeze lucrări de desființare construcții -Canton și Anexa situate pe DN2A, km 205+100, Mun. Constanta, jud. Constanta, conform cerintelor din proiectul tehnic si caietul de sarcini.
Obiectul modificărilor:
1.Modificări ale cantităților pentru un articol de lucrări din Contract (deși asemenea schimbări nu vor constitui in mod necesar o modificare), ca urmare a remăsuratorilor.
2. Modificări ale cotelor, pozitiilor și/sau dimensiunilor unei părți din lucrare.
3. Modificări generate de omiterea unor lucrări.
4. Modificări generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilităț.
5. Modificări ale duratei de execuție.
6. Modificări generate de cerinte ale autorităților de mediu.
7. Modificări generate de autoritati centrale/locale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizații.
8. Modificări generate de renunțare la unele articole de lucrari.
9. Modificări generate de includerea de noi subcontractanti și/sau înlocuirea subontractantilor inițiali.
10. Modificări generate de schimbarea metodologiei de executie ca urmare a adaptării Proiectului Tehnic la natura terenului.
Cauza modificărilor: diverse cerinte ale autoritatii contractante -daca va fi cazul; prelungirea duratei de furnizare a produselor; eventuale livrari de produse care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire; cauze care nu pot fi prevazute; Diverse cerinte ale autoritatilor locale/centrale; Diverse cerinte ale autoritatilor de mediu; Omiterea unor lucrari din proiectul tehnic; Adaptarea proiectului tehnic la natura terenului; Diverse solicitari ale proprietarilor de utilitati; Prelungirea duratei de executie; Renuntarea la unele articole de lucrari; Conditii atmosferice neprielnice ce au impact negativ asupra stadiului fizic lunar;
A) Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile.
B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menționată la punctul A), va pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a oferi un răspuns in termenul menționat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare în termenele menționate se va considera tardivă.
Persoane cu funcții de decizie
Persoane cu funcții de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, precum și persoanele din cadrul Autorității Contractante ce pot influența continutul documentației de atribuire si/ sau desfașurarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Ichim Marian – Dir Regional;Ing. Tudor Steliana-Gabriela - Dir Directia Intret DN și Autostrazi;Ec. David Roxana - Dir Economic; Ing. Rădulescu Iulian - Director Adj. Intr DN si Autostrazi;ing. Verzea Valentin -Compartiment Clădiri; Ec. Trandafir Georgiana–Sef Bir Preg Doc, Ach Dir si Monitoriz;Ec. Tulba Roxana - Bir Preg Doc, Ach Dir și Monitoriz; Ec. Balbae Oana-Despina - Șef Bir Der Proc de Achiz;Ec. Popescu Florentina-Bir Der Proced de Achiz;Ec. Iorgoveanu Cristi-Dima – BirDer Proced de Achiz;Tehn. Pantazescu Veronica - BirDer Proced de Achizitie;Cons. Jur. Iusco Corina-Simona –Comp Contracte;Cons. Jur. Tisa Adrian - Sef Serv. Juridic; Cons. Jur. Enache Andreea - Sef Birou Analiza si Avizare;Ec. Mateciuc Carmen -Sef Serv. Contabilitate;Ec. Resit Emre - Sef Serv. Finan-Sal;Ec. Satrapele Doina-Sef Comp CFP.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 04.03.2024, ora 15:00.
Condiții de deschidere a ofertelor este 04.03.2024, ora 15:00.
În secțiunea Documente a materialului, puteți consulta anunțul integral.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații ConstanțaLicitație organizată de CN APM Constanța pentru securitate și detecție la incendii pentru clădirile instituției (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii