Licitații Constanța Încă un contract încheiat între Administrația Fondului Imobiliar SRL şi Simar Avantaj Construct (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Încă un contract încheiat între Administrația Fondului Imobiliar SRL şi Simar Avantaj
06 Jun, 2023 13:29
ZIUA de Constanta
1272
Marime text
Administrația Fondului Imobiliar SRL a semnat un contract, prin cumpărare directă.
Informațiile privind cumpărarea directă au fost publicate pe platforma Licitație Publică.ro, la data de 06 iunie 2023.
Obiectul achiziției îl reprezintă lucrari de reparatii la fatada imobilului situat in Constanta, str Timisanei, nr.53.
Date despre achiziție
Valoarea estimată a achiziției este de 15.821,41 lei. Atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
Firma ofetantă este Simar Avantaj Construct SRL.
Amintim că, Administrația Fondului Imobiliar SRL a atribuit direct contractul de lucrări de reparații la acoperișul imobilului situat în Constanța, Str. Arhiepiscopiei nr.16.
Valoarea acestuia este de 91.977,56 lei. Ofertantul câștigător a fost tot Simar Avantaj Construct SRL din Constanța.
Descrierea succintă a achiziției
Este vorba despre lucrări de reparații la fațadă imobilului situat în Constanta, str Timisanei, nr.53 ce constau în: montarea și demontarea schelei metalice, desfacerea tencuielilor, reparații tencuieli – în conformitate cu caietul de sarcini nr. 1070/15.03.2023. Contractul de execuție lucrări se va realiza în conformitate cu caietul de sarcini și cu antemăsurătoarea publicate în anunț publicitar cât și pe site-ul Administrației Fondului Imobiliar S.R.L. Constanța.
Cum vor fi executate lucrările
Lucrările vor fi executate pe baza de contract de lucrări. Termenul de execuție și predare a lucrării este de maximum 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a lucrărilor. Recepția la terminarea lucrărilor se vă realiza cu respectarea strictă a prevederilor H.G. 343/2017, de către beneficiar, în prezenta prestatorului și se vă încheia un PVR. Nu se accepta recepții parțiale.
În termen de 5 zile de la terminarea lucrărilor, executantul are obligația să prezinte situațiile de lucrări. Garanția pentru lucrările executate este de 12 luni de la data recepției. Garanția de buna execuție va reprezenta 10% din valoarea fară TVA a lucrărilor ofertate și se vă constitui conform dispozițiilor art. 40, alin.(1), (2) din H.G. 395/2016.
Garanția de buna execuție va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o instituție de credit sau de o societate de asigurări, în condițiile legii. Garanția de buna execuție se constituie în 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de lucrări.
Despre Simar Avantaj Construct SRL din Constanța
SRL-ul a fost înființat la data de 14 septembrie 2016 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 4221 - Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide .
Cifra de afaceri a fost de 1.754.180 lei în anul 2021, cu un profit de 147.797 lei, după 6 ani de activitate.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 26%.
Simar Avantaj Construct SRL a raportat un număr de 9 angajați în anul 2021 și figurează cu 71 de contracte din achiziții publice în valoare de 5.507.794,97 lei.
Unic asociat și administrator este Vasile-Valentin Calagi.
Potrivit www.confidas.ro, acesta mai apare și în MSC Team Zone SRL.
Date despre Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța
Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța și-a schimbat denumirea și forma juridică și a devenit societate cu răspundere limitată „Administrația Fondului Imobiliar” SRL, conform Rezoluției ONRC nr. 25614/03.10.2022.
Administratorii RAEDPP sunt Alexandru-Marius Timofte, Ionel Damian, Mărioara Nițu, Stere Hira, Cristina Mădălina Filip, iar din 09.07.2022, director general este Iuliana Dobrin.
Potrivit RECOM, în 2021, RAEDPP, regie a Consiliului Local Municipal Constanța, a raportat un profit de 224.941 lei la un număr mediu de 100 de salariați și o cifră de afaceri de 9.192.512 lei.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul privind organizarea licitației.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și: Administrația Fondului Imobiliar SRL a atribuit direct un contract care vizează reparații la un imobil din zona Peninsulară (DOCUMENTE)
Informațiile privind cumpărarea directă au fost publicate pe platforma Licitație Publică.ro, la data de 06 iunie 2023.
Obiectul achiziției îl reprezintă lucrari de reparatii la fatada imobilului situat in Constanta, str Timisanei, nr.53.
Date despre achiziție
Valoarea estimată a achiziției este de 15.821,41 lei. Atribuirea se va face prin licitație deschisă, în baza criteriului cel mai bun raport calitate-preț.
Firma ofetantă este Simar Avantaj Construct SRL.
Amintim că, Administrația Fondului Imobiliar SRL a atribuit direct contractul de lucrări de reparații la acoperișul imobilului situat în Constanța, Str. Arhiepiscopiei nr.16.
Valoarea acestuia este de 91.977,56 lei. Ofertantul câștigător a fost tot Simar Avantaj Construct SRL din Constanța.
Descrierea succintă a achiziției
Este vorba despre lucrări de reparații la fațadă imobilului situat în Constanta, str Timisanei, nr.53 ce constau în: montarea și demontarea schelei metalice, desfacerea tencuielilor, reparații tencuieli – în conformitate cu caietul de sarcini nr. 1070/15.03.2023. Contractul de execuție lucrări se va realiza în conformitate cu caietul de sarcini și cu antemăsurătoarea publicate în anunț publicitar cât și pe site-ul Administrației Fondului Imobiliar S.R.L. Constanța.
Cum vor fi executate lucrările
Lucrările vor fi executate pe baza de contract de lucrări. Termenul de execuție și predare a lucrării este de maximum 10 zile de la emiterea Ordinului de începere a lucrărilor. Recepția la terminarea lucrărilor se vă realiza cu respectarea strictă a prevederilor H.G. 343/2017, de către beneficiar, în prezenta prestatorului și se vă încheia un PVR. Nu se accepta recepții parțiale.
În termen de 5 zile de la terminarea lucrărilor, executantul are obligația să prezinte situațiile de lucrări. Garanția pentru lucrările executate este de 12 luni de la data recepției. Garanția de buna execuție va reprezenta 10% din valoarea fară TVA a lucrărilor ofertate și se vă constitui conform dispozițiilor art. 40, alin.(1), (2) din H.G. 395/2016.
Garanția de buna execuție va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o instituție de credit sau de o societate de asigurări, în condițiile legii. Garanția de buna execuție se constituie în 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de lucrări.
Despre Simar Avantaj Construct SRL din Constanța
SRL-ul a fost înființat la data de 14 septembrie 2016 și are ca obiect principal de activitate codul CAEN 4221 - Lucrări de construcții a proiectelor utilitare pentru fluide .
Cifra de afaceri a fost de 1.754.180 lei în anul 2021, cu un profit de 147.797 lei, după 6 ani de activitate.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 26%.
Simar Avantaj Construct SRL a raportat un număr de 9 angajați în anul 2021 și figurează cu 71 de contracte din achiziții publice în valoare de 5.507.794,97 lei.
Unic asociat și administrator este Vasile-Valentin Calagi.
Potrivit www.confidas.ro, acesta mai apare și în MSC Team Zone SRL.
Date despre Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța
Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța și-a schimbat denumirea și forma juridică și a devenit societate cu răspundere limitată „Administrația Fondului Imobiliar” SRL, conform Rezoluției ONRC nr. 25614/03.10.2022.
Administratorii RAEDPP sunt Alexandru-Marius Timofte, Ionel Damian, Mărioara Nițu, Stere Hira, Cristina Mădălina Filip, iar din 09.07.2022, director general este Iuliana Dobrin.
Potrivit RECOM, în 2021, RAEDPP, regie a Consiliului Local Municipal Constanța, a raportat un profit de 224.941 lei la un număr mediu de 100 de salariați și o cifră de afaceri de 9.192.512 lei.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul privind organizarea licitației.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și: Administrația Fondului Imobiliar SRL a atribuit direct un contract care vizează reparații la un imobil din zona Peninsulară (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii