Licitații Constanța Primăria Mihai Viteazu cumpără echipamente TIC (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Primăria Mihai Viteazu cumpără echipamente TIC (DOCUMENT)
18 Mar, 2024 19:08
ZIUA de Constanta
947
Marime text
- Valoarea totală estimată este de 746.940 lei.
Conform site-ului LicitatiaPublica.ro, primăria Mihai Viteazu a atribuit un contract privind furnizarea de echipamente TIC pentru proiectul investițional „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din Comuna Mihai Viteazu, Județul Constanța”.
Valoarea totală estimată este de 746.940 lei.
Descriere succintă:
Pentru realizarea obiectivului de investiții „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ din Comuna Mihai Viteazu, Județul Constanta” este necesară achiziționarea echipamentelor TIC pentru dotarea unităților de învățământ:
- echipamente TIC pentru dotarea laboratorului de informatică;
- echipamente TIC pentru dotarea sălilor de clasa;
- de echipamente TIC pentru dotarea laboratorului multidisciplinar;
- echipamente TIC pentru dotarea cabinetului psihopedagogic;
- echipamente TIC pentru dotarea atelierului de practică.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Costache Adrian - Viceprimar cu atribuții de primar:
- Amariei Benoi - consilier local;
- Ichim Vasile - consilier local;
- Maftei Cosmin-Adrian - consilier local;
- Talica Cristina - consilier local;
- Panța Dumitru - consilier local;
- Geama Dănuț - consilier local;
- Olteanu Petre - consilier local;
- Smadu Gheorghe - consilier local;
- Solomon Dorin - consilier local;
- Lefter Adrian - consilier local;
- Poteleanu Elena - Secretar;
- Ganea Steliana - Inspector superior contabilitate;
- Costache Mariana - Inspector Registrul agricol;
- Leța Camelia-Paula - Referent Impozite și Taxe locale, responsabil achiziții publice;
- Vaetis Mihaela - Inspector Stare civilă;
- Sandu Mariana - Consilier Asistență socială;
- Grosu Floarea - Insp. Casier;
- Stanagui Leonard Gabriel - Inspector compartiment management transport marfa si persoane;
- Bisinicu Marilena - Referent, Registru Agricol.
Licitația va avea loc pe data de 16.04.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța: Primăria Băneasa alocă aproximativ 400.000 de euro pentru execuția lucrărilor la centrul de colectare prin aport voluntar (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii