Licitații Constanța Școala din Tortoman, dotată cu echipamente digitale. Contractul are o valoare estimată de peste 440.000 lei (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Școala din Tortoman, dotată cu echipamente digitale. Contractul are o valoare estimată
16 Jun, 2024 14:36
ZIUA de Constanta
674
Marime text
- Contractul „Dotarea cu echipamente digitale (Săli de clasă, laborator de informatică, cabinete școlare)" este scos la licitație de Primăria Tortoman.
- Obiectul contractului îl reprezintă dotarea cu echipamente digitale unităţile de învăţământ preuniversitar din comuna Tortoman, judeţul Constanţa.
- Valoarea estimată este de 440.733,44 lei, defalcata astfel: echipamente laborator de informatică (1 laborator) - 88.540,20 lei fără TVA, dar și echipamente digitale săli de clasă (12 săli) - 21.151,27 lei fara TVA/sală.
Consiliul Local Tortoman Constanța va organiza o licitație pentru atribuirea contraatului privind dotarea cu cu echipamente digitale a unității de învățământ din localitate.
Contractul „Dotarea cu echipamente digitale (Săli de clasă, laborator de informatică, cabinete școlare)" are o valoare estimată de 440.733,44 lei. Ofertelor sau cererile de participare pot fi depuse până pe data de 26.06.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP. Oferta trebuie să fie valabila până la 26.12.2024. Criterii de atribuire - cel mai bun raport calitate – preț.
Obiectul contractului îl reprezintă dotarea cu echipamente digitale unităţile de învăţământ preuniversitar din comuna Tortoman, judeţul Constanţa. Valoarea estimată este de 440.733,44 lei, defalcata astfel: echipamente laborator de informatică (1 laborator) - 88.540,20 lei fără TVA, dar și echipamente digitale săli de clasă (12 săli) - 21.151,27 lei fara TVA/sală. Termenul de furnizare este de 2 luni de la emiterea ordinului de Începere a contractului.
Totalul produselor ce trebuie furnizate se regăsește mai jos:
- tablă interactivă + suport - 1 bucată,
- laptop - 26 bucăți,
- sistem sunet Putere RMS(W) - 1 bucată,
- imprimantă multifuncțională -1 bucată,
- cameră videoconferință - 1 bucată,
- router wifi - 1 bucată,
- alte dispozitive și echipamente tehnologice, Memory Stick 256 GB - 11 bucăți;
- HDD 5 TB - 7 bucăți;
- cență Windows - 10 bucăți;
- licență Office - 15 bucăți;
- antivirus AVG - 5 bucăți, o tablă interactivă de min. 65 inch + suport – 12 bucăți,
- sistem all-in-one – 12 bucăți,
- sistem de sunet - 15 bucăți,
- cameră videoconferință – 15 bucăți,
- imprimantă multifuncțională - 15 bucăți,
- un scanner documente portabil - 15 bucăți,
- E-reader – 12 bucăți, consolă de joc – 2 bucăți,
- Videoproiector portabil – 2 bucăți, dronă – 5 bucăți,
- stație încărcare dispozitive mobile - 1 bucată,
- cameră de documente – 1 bucată,
- Scanner 3D – 2 bucăți,
- display interactiv (Tablă interactivă) + Suport – 1 bucată,
- sistem AII-In-One – 1 bucată,
- sistem sunet – 2 bucăți,
- multifuncțională – 2 bucăți,
- scaner documente, portabil – 1 bucată,
- ochelari VR cu platformă educațională dedicată – 16 bucăți.
Ofertantul are obligația de a furniza prin contract produse noi, nefolosite, care nu sunt „End of Life”, conforme, compatibile, interconectabile, sa aibe capacitate de a functiona in conditii extreme de temperatură și umiditate șsi să respecte cerințele minime solicitate prin documentația de atribuire – specificații tehnice minimale din anexă la caietul de sarcini. NU se acceptă produse resigilate.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lucian Chitic – primar; Gheorghe Grosu – viceprimar, consilier local, membru comisia de evaluare; Adriana-Roxana Viziru - secretar general al comunei, membru comisia de evaluare; Lenuța Manafu - consilier superior (contabil), membru comisia de evaluare; Marinela Ichim - referent superior, membru comisia de evaluare; Adina-Florina Diaconescu- responsabil achizitii publice, membru supleant comisia de evaluare; Oprea Grațiela - furnizor servicii auxiliare achiziției.
La aceștia de adaugă consilierii locali: Iulian Mihailescu; Valentina - Lăcrămioara Ioniță, Dumitru Clim, Catinca Dumitru, Vasile Stoica, Iulian Mihai, Constantin Cosma, Marian Albu, Ion Cojocarașu, Grigore Grădinaru.
Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Grosu Gheorghe - președinte cu drept de vot, Viziru Adriana-Roxana - membru cu drept de vot, Manafu Lenuța - membru cu drept de vot, Ichim Marinela - membru fără drept de vot.
Condiții pentru ofertanți
Ofertanții trebuie să demonstreze că în ultimii 3 ani (calculați până la data limită de depunere a ofertelor) au furnizat produse similare la nivelul a maximum 3 contracte cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privati în valoare cumulată de cel puțin 440.733,44 lei fără TVA.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare publicat în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța: La Tortoman, achiziție de aproape 300 de biciclete (DOCUMENT)
Corady Star SRL, acord de mediu pentru lucrări de exploatare calcar la Tortoman, județul Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii