Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:29 25 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Tulcea Centru de monitorizare în localitatea Cerna, implementat de Dab IT Outsourcing SRL (DOCUMENT)

ro

09 Sep, 2024 11:59 455 Marime text
Primaria Cerna. Sursa foto: Facebook
  • Contractul „Proiectare tehnică de securitate, furnizare echipamente pentru Centru de monitorizare în timp real a situației din localitate - Sistem de monitorizare și siguranță a traficului și extindere sistem Wi-fi în spații publice, inclusiv manopera, instalare, configurare, instruire“ a fost atribuit de Comuna Cerna, județul Tulcea societății Dab IT Outsourcing SRL.
  • Valoarea achiziției este de 854.530 lei.
  • Dab IT Outsourcing SRL a fost fondată de Andreea Dinică (între timp, Dragomir) și Eusebiu Bogdan Dragomir.
  
Comuna Cerna, județul Tulcea, a anunțat, pe data de 6 septembrie, pe SEAP numele agentului economic, care va fruniza  echipamente pentru Centru de monitorizare în timp real a situației din localitate.
 
Astfel, anul trecut, pe 16 octombrie, societatea Dab IT Outsourcing SRL și-a adjudecat contractul „Proiectare tehnică de securitate, furnizare echipamente pentru Centru de monitorizare în timp real a situației din localitate - Sistem de monitorizare și siguranță a traficului și extindere sistem Wi-fi în spații publice, inclusiv manopera, instalare, configurare, instruire“, în valoare de 854.530 lei.
 
Contractul are ca scop “Proiectare tehnică de securitate, furnizare echipamente pentru Centru de monitorizare în timp real a situației din localitate- Sistem de monitorizare și siguranță a traficului și extindere sistem Wi-fi în spații publice, inclusiv manoperă, instalare, configurare, instruire” în cadrul proiectului: Asigurarea infrastructurii TIC (sisteme inteligente de management local) -Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 – Fondul Local, Investiția I.1.2 –Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC, – PNRR C10-I.1.2.

 
Activitățile contractului se vor derula în 3 etape:

 
ETAPA I: Emiterea ordinului de începere pentru elaborarea Proiectului Tehnic de Securitate (piese scrise, piese desenate), inclusiv documentațiile pentru avizele solicitate. La finalizarea documentațiilor și predarea acestora, Autoritatea Contractantă va depune spre aprobare, dacă Legea nr. 333/2003 o impune, Proiectul Tehnic de Securitate la IPJ. Autoritatea Contractantă va emite certificatul de urbanism și va obține avizele solicitate pe baza documentațiilor pentru avize livrate de contractant și aprobate, în cadrul primei etape.

ETAPA II: Emiterea ordinului de începere pentru furnizarea echipamentelor care va coincide cu data emiterii ordinului de prestare a serviciilor de la etapa I.
 

ETAPA III: Emiterea ordinului de începere pentru asistența tehnică pe perioada de montaj / instalare a echipamentelor și a cablurilor de rețea. Această etapă se va demara numai după finalizarea Proiectului Tehnic de Securitate și avizarea acestuia de către IPJ dacă Legea nr. 333/2003 o impune și după obținerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism.
 
 
Despre Dab IT Outsourcing SRL

 
Potrivit termene.ro, Dab IT Outsourcing SRL a fost înființată în anul 2008, are sediul social în Ploiești, pe strada Clemenței, nr. 16 și se ocupă în principal de activități de consultanță în tehnologia informației. Firma are un punct de lucru și pe strada Zefirului, nr. 25, din Ploiești.
 
Conform Monitorului Oficial nr. 3977 din 21 iulie 2008, Dab IT Outsourcing SRL a fost fondată de Andreea Dinică (între timp, Dragomir) și Eusebiu Bogdan Dragomir. Cei doi sunt asociați care deține câte 50% din capitalul social, administrator fiind Eusebiu Bogdan Dragomir.

 
Numele Andreei Dragomir și a lui Eusebiu Bogdan Dragomir se regăsesc și în Dab Store Distribution SRL, administrată de Andreea Dragomir, care are și un PFA.
 
Conform termene.ro, Dab IT Outsourcing SRL figurează cu 60 de achiziții directe (Comuna Albești-Paleologu, Comuna Balta Doamnei, Comuna Plugari printre autoritățile contractante) și 19 contracte publice (Comuna Grădina, Comuna Bărăganu, Comuna Ostrov, Comuna Stejaru printre autoritățile contractante).
 
În 2022, societatea a declarat nouă angajați, profit aproape 160.000 de lei și cifra de afaceri peste 8,02 milioane de lei.
 
Situația financiară pentru anul 2023 arată astfel: o cifră de afaceri de 25.447.247 lei, 14 salariați și un profit de 7.827.928 lei.
 
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
De asemenea, pentru redactarea acestui articol au fost folosite și informații de pe termene.ro

În secțiunea Documente consulta anunțul de atribuire a licitației.
 
Citește și:

 
Licitații Constanța: Centru de monitorizare în Adamclisi! O firmă din Ploiești și-a adjudecat contractul de peste 800 mii lei (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii