Lucrări de modernizare la Şcoala Gimnazială nr. 39 „Nicolae Tonitza“! Cât vor costa investiţiile
Lucrări de modernizare la Şcoala Gimnazială nr. 39 „Nicolae Tonitza“! Cât vor costa investiţiile
13 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2393
Marime text
Şcoala Gimnazială nr. 39 „Nicolae Tonitza“ a lansat un anunţ de publicitate pentru licitaţia „Execuţie lucrări de reparaţii generale şi finisare - lucrări de reparaţii şi compartimentare grup sanitar elevi (fete şi băieţi) etaj 1 şi lucrări de placare cu plăci ceramice de exterior şi pavele la intrare elevi“. Valoarea estimată a contractului este de 132.000 de lei, fără TVA.
Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile. Modul de finalizare a achiziţiei directe - încheierea unui contract cu ofertantul câştigător. Semnarea contractului şi recepţia lucrării se vor face la sediul achizitorului. Plata se va face cu OP numai prin trezorerie, în termen de 30 de zile de la recepţia lucrării. Se va reţine garanţie de bună execuţie.
Pentru a fi eligibili, operatorii economici trebuie să aibă capacitatea profesională de a executa lucrările de reparaţii, să deţină certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale din care să rezulte că obiectul de activitate al ofertantului include lucrările care fac obiectul achiziţiei, fişa de informaţii generale care să conţină datele de identificare ale societăţii, propunerea tehnică - se va întocmi în concordanţă cu specificaţiile caietului de sarcini - şi lista cantităţilor de lucrări şi declaraţie neîncadrare art. 167 din Legea 98/2016.
Propunerea financiară va fi exprimată în lei, fără TVA, fiind aleasă propunerea financiară care îndeplineşte cerinţele caietului de sarcini şi ale listei cu cantităţile de lucrări.
Termenul-limită de primire a ofertelor este 15.02.2017. Documentele vor fi semnate, ştampilate, scanate şi transmise prin e-mail la adresa sc39cta@isjcta.ro. Oferta transmisă după dată-limita de primire a ofertelor nu va fi luată în considerare. Finalizarea achiziţiei se va realiza în SEAP, operatorul economic declarat câştigător având obligaţia de a încărca oferta în catalogul electronic din SEAP în maximum o zi lucrătoare. Operatorii economici interesaţi pot solicita caietul de sarcini de la sediul şcolii sau prin e-mail.
Perioada de valabilitate a ofertei este de 30 de zile. Modul de finalizare a achiziţiei directe - încheierea unui contract cu ofertantul câştigător. Semnarea contractului şi recepţia lucrării se vor face la sediul achizitorului. Plata se va face cu OP numai prin trezorerie, în termen de 30 de zile de la recepţia lucrării. Se va reţine garanţie de bună execuţie.
Pentru a fi eligibili, operatorii economici trebuie să aibă capacitatea profesională de a executa lucrările de reparaţii, să deţină certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale din care să rezulte că obiectul de activitate al ofertantului include lucrările care fac obiectul achiziţiei, fişa de informaţii generale care să conţină datele de identificare ale societăţii, propunerea tehnică - se va întocmi în concordanţă cu specificaţiile caietului de sarcini - şi lista cantităţilor de lucrări şi declaraţie neîncadrare art. 167 din Legea 98/2016.
Propunerea financiară va fi exprimată în lei, fără TVA, fiind aleasă propunerea financiară care îndeplineşte cerinţele caietului de sarcini şi ale listei cu cantităţile de lucrări.
Termenul-limită de primire a ofertelor este 15.02.2017. Documentele vor fi semnate, ştampilate, scanate şi transmise prin e-mail la adresa sc39cta@isjcta.ro. Oferta transmisă după dată-limita de primire a ofertelor nu va fi luată în considerare. Finalizarea achiziţiei se va realiza în SEAP, operatorul economic declarat câştigător având obligaţia de a încărca oferta în catalogul electronic din SEAP în maximum o zi lucrătoare. Operatorii economici interesaţi pot solicita caietul de sarcini de la sediul şcolii sau prin e-mail.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii