Magazinele Enel din Constanţa, închise spre sfârșitul săptămânii. Metode alternative de efectuare a serviciilor de plată
Magazinele Enel din Constanţa, închise spre sfârșitul săptămânii. Metode alternative de efectuare a serviciilor
13 Aug, 2019 11:59
ZIUA de Constanta
1749
Marime text
În județele Constanța, Tulcea, Călărași și Ialomița magazinele Enel vor fi închise la finalul săptămânii, pe 15 și 16 august. Altfel, aceste magazine vor funcționa după programul normal, de la ora 8:00 la 16:00.
Informații cu privire la evidența facturilor de energie, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate, dar și înregistrarea indexului pot fi accesate de către clienți prin intermediul aplicației MyEnel App, găsită pe App Store sau Google Play gratuit sau accesând pagina Enel online, secţiunea MyEnel (http://www.enel.ro). Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în cadrul secțiunii „clienți” a site-ului html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business și rezidențiali, cu posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
Factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă poate fi achitata de către clienții Enel Energie prin modalități alternative de plată precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică precum şi în sectiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică, precizează Enel România.
Adina Ghencea este studentă în anul III, la Facultatea de Comunicare şi Media, din cadrul Loughborough University.
Informații cu privire la evidența facturilor de energie, calculator tarifar, soldul și plățile efectuate, dar și înregistrarea indexului pot fi accesate de către clienți prin intermediul aplicației MyEnel App, găsită pe App Store sau Google Play gratuit sau accesând pagina Enel online, secţiunea MyEnel (http://www.enel.ro). Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în cadrul secțiunii „clienți” a site-ului html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business și rezidențiali, cu posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
Factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă poate fi achitata de către clienții Enel Energie prin modalități alternative de plată precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie electrică precum şi în sectiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html.
Precizăm că în perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la rețeaua de energie electrică, precizează Enel România.
Adina Ghencea este studentă în anul III, la Facultatea de Comunicare şi Media, din cadrul Loughborough University.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii