Ministerul Justiţiei a declanşat procedura de selecţie pentru numirile în funcţii de conducere la Parchetul General, DNA şi DIICOT
Ministerul Justiţiei a declanşat procedura de selecţie pentru numirile în funcţii de conducere la Parchetul
09 Dec, 2019 20:28
ZIUA de Constanta
1367
Marime text
Ministerul Justiţiei organizează, la sediul său din Bucureşti, str. Apolodor, nr.17, sect.5, cod 050741, în perioada 09.12.2019-04.02.2020, selecţia procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru ocuparea funcţiilor vacante de conducere, respectiv:
- Prim adjunct al Procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;
- Adjunct al Procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;
- Procuror șef secție-Secția de urmărire penală și criminalistică al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;
- Procuror șef secție-Secția parchetelor militare-Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;
- Procuror șef secție-Secția de resurse umane și documentare-Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție;
- Adjunct al Procurorului șef al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism;
- Adjunct al Procurorului șef al Directiei Nationale Anticoruptie;
- Adjunct al Procurorului șef al Directiei Nationale Anticoruptie;
- Procuror șef secție - Secția de combatere a infracțiunilor asimilate infracțiunilor de corupție - Direcția Națională Anticorupție;
- Procuror șef secție-Secția de combatere a corupției-Direcția Națională Anticorupție.
Procurorii pot depune cereri de înscriere, până la data de 30.12.2019, ora 24.00, la Direcţia resurse umane a Ministerului Justiţiei din Bucureşti, str. Apolodor, nr.17, sect.5.
Cererile de participare la selecţie vor fi însoţite de următoarele înscrisuri:
- dovada îndeplinirii condiţiilor de vechime prevăzute de lege;
- declaraţiile prevăzute de art. 54 alin. (2) raportat la art. 48 alin. (10-11) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- un proiect privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere pentru care participă la selecţie, care se depune atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic, pe suport specific. Proiectul va fi încadrat într-o limită de 30 pagini, iar anexele nu vor putea depăşi 10 pagini. Planul şi anexele vor fi redactate cu caractere de 12, font Times New Roman, spaţiere la 1,5 rânduri;
- un curriculum vitae al procurorului, conform modelului comun european prevăzut în anexa H.G. nr. 1021/2004;
- minim 10 lucrări întocmite de procuror în compartimentele în care şi-a desfăşurat activitatea, în ultimii 5 ani;
- ultimul raport de evaluare a activităţii profesionale a procurorului participant la selecţie;
- orice alte înscrisuri relevante.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii