Ministerul Turismului va cheltui peste 100.000 de lei pentru un film publicitar și spot-uri. Iată ce temă vor avea! (document)
Ministerul Turismului va cheltui peste 100.000 de lei pentru un film publicitar și spot-uri. Iată ce temă vor
01 Sep, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
1552
Marime text
Ministerul Turismului a publicat pe portalul oficial al instituției un anunț de participare privind atribuirea contractului având ca obiect realizarea unui film publicitar și a trei spot-uri de promovare turistică. Valoarea estimată totală a achiziției se ridică la 116.849,50 de lei, fără TVA.
Practic, ministerul dorește să realizeze un film publicitar cu o durată de trei minute, dar și trei spot-uri, fiecare de 10, 15, respectiv 30 de secunde. Procedura de atribuire este simplificată. Filmele și spot-urile ar trebui să fie gata până la data de 31 decembrie.
Tema filmului publicitar este de a realiza un nou concept vizual al destinației România. Filmele sunt create pentru a fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne și externe, fără a se limita la acestea.
Efectele realizării acestui clip, care va fi promovat ulterior în cadrul unor campanii integrate, vor include România pe harta turismului internațional, după cum este precizat în caietul de sarcini. România va fi, în opinia ministerului, o destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pe termen lung, punctele forte ale României ca destinație turistică trebuie să fie cunoscute la nivel internațional.
Promovarea României ca destinație turistică la nivel mondial este o prioritate strategică în dezvoltarea turismului românesc și a imaginii de țară. Unul dintre pilonii importanți în comunicare este reprezentat de dezvoltarea campaniilor de publicitate internaționale adresate consumatorilor finali.
Pe toată durata clipului, brandul de turism „Romania, Explore the Carpathian Garden” va fi inserat în colțul din stânga jos. Se va marca președinția Consiliului UE 2019 printr-un carton care va fi editat la finalul filmului.
Filmarea se va realiza în maximum 40 de zile de la semnarea contractului. Filmul principal și spot-urile vor putea conține unele imagini (maximum 25% din durata totală) din arhiva filmată a ofertanților, adică realizate înainte de încheierea contractului cu Ministerul Turismului, cu condiția ca acestea să nu mai fi fost oferite altor beneficiari în țară și în străinătate. În acest sens, prestatorul va da o declarație pe propria răspundere.
La maximum 50 de zile de la semnarea contractului, ofertantul câștigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. În 2 zile de la primirea materialului, ministerul va comunica modificările pe care ofertantul câștigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final.
În 60 de zile, filmul publicitar și spot-urile trebuie livrate. Materialul brut, care trebuie să aibă minimum 2 ore și 30 de minute, va fi pus la dispoziția Ministerului Turismului. Spot-urile vor prezenta cele șase forme de turism conform studiului care a stat la baza elaborării brandului de turism: circuite culturale, turism în natură, turism rural, turism activ și de aventură, turism de sănătate și întreținere, citybreak.
Practic, ministerul dorește să realizeze un film publicitar cu o durată de trei minute, dar și trei spot-uri, fiecare de 10, 15, respectiv 30 de secunde. Procedura de atribuire este simplificată. Filmele și spot-urile ar trebui să fie gata până la data de 31 decembrie.
Tema filmului publicitar este de a realiza un nou concept vizual al destinației România. Filmele sunt create pentru a fi utilizate pentru campaniile de promovare ulterioare ale Ministerului Turismului precum: campanii TV, marketing online, cu ocazia unor evenimente interne și externe, fără a se limita la acestea.
Efectele realizării acestui clip, care va fi promovat ulterior în cadrul unor campanii integrate, vor include România pe harta turismului internațional, după cum este precizat în caietul de sarcini. România va fi, în opinia ministerului, o destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pe termen lung, punctele forte ale României ca destinație turistică trebuie să fie cunoscute la nivel internațional.
Promovarea României ca destinație turistică la nivel mondial este o prioritate strategică în dezvoltarea turismului românesc și a imaginii de țară. Unul dintre pilonii importanți în comunicare este reprezentat de dezvoltarea campaniilor de publicitate internaționale adresate consumatorilor finali.
Pe toată durata clipului, brandul de turism „Romania, Explore the Carpathian Garden” va fi inserat în colțul din stânga jos. Se va marca președinția Consiliului UE 2019 printr-un carton care va fi editat la finalul filmului.
Filmarea se va realiza în maximum 40 de zile de la semnarea contractului. Filmul principal și spot-urile vor putea conține unele imagini (maximum 25% din durata totală) din arhiva filmată a ofertanților, adică realizate înainte de încheierea contractului cu Ministerul Turismului, cu condiția ca acestea să nu mai fi fost oferite altor beneficiari în țară și în străinătate. În acest sens, prestatorul va da o declarație pe propria răspundere.
La maximum 50 de zile de la semnarea contractului, ofertantul câștigător va prezenta Ministerului Turismului o propunere de film de 3 minute. În 2 zile de la primirea materialului, ministerul va comunica modificările pe care ofertantul câștigător trebuie să le opereze în vederea editării materialului final.
În 60 de zile, filmul publicitar și spot-urile trebuie livrate. Materialul brut, care trebuie să aibă minimum 2 ore și 30 de minute, va fi pus la dispoziția Ministerului Turismului. Spot-urile vor prezenta cele șase forme de turism conform studiului care a stat la baza elaborării brandului de turism: circuite culturale, turism în natură, turism rural, turism activ și de aventură, turism de sănătate și întreținere, citybreak.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii