Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:12 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Municipalitatea Constanţa cumpără servicii de organizare evenimente. Cât oferă

ro

29 May, 2017 00:00 2091 Marime text
Municipalitatea achiziţionează serviciul pentru organizare eveniment „Forza Zu”, care se va desfăşura pe 17 Iunie 2017.

Valoarea estimată a achiziţiei este de 550.000 de lei fără TVA. Achiziţia vizează personal tehnic specializat, a echipamentelor tehnice necesare, conform solicitărilor din caietul de sarcini. Ofertanţii trebuie să îndeplinească condiţiile de participare prezentate: ofertanții, terții susținători și subcontractanții nu trebuie să se regăsească în situațiile prevăzute la art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice. Certificatele constatatoare prin care operatorul economic își îndeplineste obligațiile prin plata impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), cerința se consideră îndeplinită dacă operatorul economic își îndeplinește obligațiile prin plata impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul local și la bugetul general consolidat datorate ori prin alte modalități de stingere a acestora sau beneficiază, în condițiile legii, de eșalonarea acestora ori de alte facilități în cedarea plății acestora, inclusiv, a eventualelor dobânzi acumulate sau a amenzilor. Neîncadrarea în dispozițiile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.  

Ofertanţii trebuie să îndeplinească şi capacitatea de exercitare a activității profesionale (documente care dovedesc înregistrarea), după cum urmează: operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, respectiv act constitutiv sau certificat de înregistrare ca persoană juridică sau, după caz, de atestare ori apartenenţă din punct de vedere profesional, care să ateste că ofertantul are dreptul să desfăşoare activităţi care le includ pe cele ce fac obiectul prezentei achiziţii.

Ofertanţii trebuie să prezinte lista cu principalele servicii prestate din ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privați; lista cu dotările (echipamente tehnice) de care poate dispune ofertantul pentru realizarea contractului de achiziție publică de prestări servicii; lista privind personalul necesar pentru îndeplinirea contractului.
Din cadrul personalului responsabil pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică vor face parte: echipa tehnică a întregului proiect, formată din coordonator proiect, responsabil financiar, coordonator scenă, director tehnic, coordonator tehnic şi alpinişti.

Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este „preţul cel mai scăzut”. Durata contractului este de 3 zile. Scena trebuie amplasată cel târziu pe 16.06.2017 şi va fi demontata în data de 18.06.2017. Termenul de primire a ofertelor este 07.06.2017, ora 11.00.
Propunerea tehnică şi financiară trebuie să fie conform fişei de date şi caietului de sarcini, iar modul de constituire a garanţiei de participare şi a celei de buna execuţie, conform fişei de date.

Ofertele vor fi transmise prin postă, la adresa autorității contractante din bulevardul Tomis nr. 51, camera 18 (Serviciul Management Documente).
Ofertele se vor deschide în data de 07.06.2017, ora 13.00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din bulevardul Tomis nr. 51.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii