Municipalitatea Constanţa pregăteşte achiziţia serviciului de pază şi transport valori
Municipalitatea Constanţa pregăteşte achiziţia serviciului de pază şi transport valori
23 Nov, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
1671
Marime text
Municipalitatea anunţă achiziţia serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum şi pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.
În acest sens, Primăria consultă public piaţa în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei. Potrivit anunţului municipalităţii, transportul şi paza valorilor se realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locaţiile instituţiei de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2,; Casa Căsătoriilor - str. Mihai Eminescu nr. 20; Administraţie Cimitire - str. Bărăganului nr. 2-4; Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa, în momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei.
Suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant-lacrimogene.
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din strada Amzacea nr. 13 deţine două sisteme de alarmare antiefracţie; casieria din bulevardul Tomis nr. 51; Arhiva din strada Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2; casierie strada Bărăganului 2-4; Arhiva din bulevardul 1 Mai; Arhiva din strada Gh. Lazăr nr. 5A; Casa Căsătoriilor, strada M. Eminescu nr. 20.
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puţin doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază, mijloace de protecţie individuală(veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării casieriei într-un alt sediu; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului;
prin mentenanţă periodică se înţelege: examinarea aspectului exterior şi interior a tuturor componentelor; verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor; verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.; să asigure intervenţiile tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; să monitorizeze permanent şi să intervină, în caz de nevoie, în locaţiile Primăriei; să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat; să intervină rapid şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate; să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa; să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor: 4.12.2017. Termenul-limită pentru consultare: 6.12.2017. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite ofertă de preţ în vederea determinării valorii estimate şi propuneri privind cerinţele tehnice sau condiţii suplimentare, cu respectarea celor precizate în anunţ.
În acest sens, Primăria consultă public piaţa în vederea determinării valorii estimate a achiziţiei. Potrivit anunţului municipalităţii, transportul şi paza valorilor se realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locaţiile instituţiei de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2,; Casa Căsătoriilor - str. Mihai Eminescu nr. 20; Administraţie Cimitire - str. Bărăganului nr. 2-4; Parcarea Verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa, în momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei.
Suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite. Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe şi spray-uri iritant-lacrimogene.
Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locaţii: sediul din strada Amzacea nr. 13 deţine două sisteme de alarmare antiefracţie; casieria din bulevardul Tomis nr. 51; Arhiva din strada Plevnei nr. 4; casierie sediu City Park Mall, bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116 C, etaj 2; casierie strada Bărăganului 2-4; Arhiva din bulevardul 1 Mai; Arhiva din strada Gh. Lazăr nr. 5A; Casa Căsătoriilor, strada M. Eminescu nr. 20.
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul de monitorizare sisteme antiefracţie şi intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt: să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puţin doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază, mijloace de protecţie individuală(veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie; să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului; să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării casieriei într-un alt sediu; să asigure monitorizarea permanentă şi mentenanţa periodică a sistemului de securitate antiefracţie al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul prestatorului;
prin mentenanţă periodică se înţelege: examinarea aspectului exterior şi interior a tuturor componentelor; verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor; verificarea individuală a fiecărui detector, buton etc.; să asigure intervenţiile tehnice pentru eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese; să monitorizeze permanent şi să intervină, în caz de nevoie, în locaţiile Primăriei; să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenţie menţionat; să intervină rapid şi în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea şi stoparea unor evenimente care ar putea produce distrugeri şi pagube sau chiar să afecteze integritatea fizică ori să pună în pericol viaţa persoanelor aflate în obiectivele menţionate; să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanţa; să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor.
Totodată, este răspunzător atât de siguranţa tuturor operaţiunilor şi metodelor de prestare utilizate, cât şi de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului.
Aspecte supuse consultării
Se solicită furnizorilor preţul serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.Termenul-limită pentru primirea ofertelor: 4.12.2017. Termenul-limită pentru consultare: 6.12.2017. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite ofertă de preţ în vederea determinării valorii estimate şi propuneri privind cerinţele tehnice sau condiţii suplimentare, cu respectarea celor precizate în anunţ.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii