Municipalitatea cumpără lucrări de reparaţii şi întreţinere a sistemului de irigat spaţii verzi din parcuri constănţene
Municipalitatea cumpără lucrări de reparaţii şi întreţinere a sistemului de irigat spaţii verzi din parcuri
12 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
2271
Marime text
Primăria Municipiului Constanţa anunţă achiziţionarea lucrărilor de reparaţii şi întreţinere a sistemului de irigat spaţii verzi, ce au ca scop menţinerea în stare de vegetaţie a zonelor verzi amplasate în principalele parcuri publice.
Achiziţia este necesară pentru următoarele categorii de lucrări:
a) lucrările de reparaţii şi punere în funcţiune a sistemului de irigat se execută individual la staţiile de pompare SP1, SP2, SP3 şi SP Tăbăcărie) - frecvenţă o dată / an, la începutul sezonului de irigat - şi constau în:
- reţeaua de irigat: reparaţii/înlocuire conducte, racorduri, hidranţi, robineţi, aspersoare;
- staţii de pompare (revizia tehnică la echipamentele mecanice şi electrice): se vor efectua reparaţii la instalaţiile aferente staţiilor de pompare, clapeţii de închidere, la electromotoarele pompelor, la pompele tip grundfos;
b) întreţinerea în stare de funcţionare normală a componentelor de natură electrică şi mecanică: în perioada de exploatare, pentru funcţionarea la parametrii tehnici normali este necesară o supraveghere atentă zilnică a tuturor componentelor reţelei de irigat, precum şi intervenţia de specialitate în regim de avarie pentru remedierea oricăror situaţii critice din teren;
c) lucrări de conservare pe timpul sezonului rece: la închiderea sezonului de irigat, sistemul de irigat spaţii verzi clasic şi cel automatizat se vor goli de apă pe timpul sezonului rece de către operator de la punctul de alimentare.
Oferta financiară va fi prezentată sub formă de devize distincte pentru fiecare categorie de operaţiuni elaborate ţinând cont de normativele în domeniu, conform listelor de cantităţi anexate caietului de sarcini (inclusiv consumurile de materiale, manoperă, transport şi utilaje).
Se va prezenta un centralizator al cheltuielilor la valoare fără TVA. Taxa pe valoarea adăugată se va evidenţia distinct. Ofertantul va elabora propunerea tehnică cu respectarea cerinţelor solicitate în caietul de sarcini.
Executantul trebuie să prezinte certificatul constatator eliberat de ONRC, probând existenţa unei legături între obiectul achiziţiei şi obiectul de activitate al operatorului economic.
Atribuirea achiziţiei se va face pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut“ cu respectarea prevederilor caietului de sarcini. Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Constanţa - Direcţia Gestionare Servicii Publice.
Achiziţia este necesară pentru următoarele categorii de lucrări:
a) lucrările de reparaţii şi punere în funcţiune a sistemului de irigat se execută individual la staţiile de pompare SP1, SP2, SP3 şi SP Tăbăcărie) - frecvenţă o dată / an, la începutul sezonului de irigat - şi constau în:
- reţeaua de irigat: reparaţii/înlocuire conducte, racorduri, hidranţi, robineţi, aspersoare;
- staţii de pompare (revizia tehnică la echipamentele mecanice şi electrice): se vor efectua reparaţii la instalaţiile aferente staţiilor de pompare, clapeţii de închidere, la electromotoarele pompelor, la pompele tip grundfos;
b) întreţinerea în stare de funcţionare normală a componentelor de natură electrică şi mecanică: în perioada de exploatare, pentru funcţionarea la parametrii tehnici normali este necesară o supraveghere atentă zilnică a tuturor componentelor reţelei de irigat, precum şi intervenţia de specialitate în regim de avarie pentru remedierea oricăror situaţii critice din teren;
c) lucrări de conservare pe timpul sezonului rece: la închiderea sezonului de irigat, sistemul de irigat spaţii verzi clasic şi cel automatizat se vor goli de apă pe timpul sezonului rece de către operator de la punctul de alimentare.
Oferta financiară va fi prezentată sub formă de devize distincte pentru fiecare categorie de operaţiuni elaborate ţinând cont de normativele în domeniu, conform listelor de cantităţi anexate caietului de sarcini (inclusiv consumurile de materiale, manoperă, transport şi utilaje).
Se va prezenta un centralizator al cheltuielilor la valoare fără TVA. Taxa pe valoarea adăugată se va evidenţia distinct. Ofertantul va elabora propunerea tehnică cu respectarea cerinţelor solicitate în caietul de sarcini.
Executantul trebuie să prezinte certificatul constatator eliberat de ONRC, probând existenţa unei legături între obiectul achiziţiei şi obiectul de activitate al operatorului economic.
Atribuirea achiziţiei se va face pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut“ cu respectarea prevederilor caietului de sarcini. Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Constanţa - Direcţia Gestionare Servicii Publice.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii