Municipalitatea scoate din conturi peste 250.000 de lei pentru Parcul Seniorilor (document)
Municipalitatea scoate din conturi peste 250.000 de lei pentru Parcul Seniorilor (document)
07 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2143
Marime text
Municipiul Constanţa anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Achiziţie execuţie lucrări rămase de executat şi cele necesare a fi remediate aferente obiectivului de investiţii «Parcul Seniorilor»“.
Potrivit anunţului de participare nr. 377506/05.08.2015, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 18 august, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 4.500 de lei. Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor rămase de executat şi a celor ce trebuie remediate aferente obiectivului de investiţii „Parcul Seniorilor“, având o valoare estimată totală de 250.986,08 lei fără TVA, din care: amenajări pentru protecţia mediului şi aducere la starea iniţială - 53.235,11 lei fără TVA, construcţii şi instalaţii - 78.439,89 de lei fără TVA, montaj echipamente termice - 45.503,4 lei fără TVA, dotări sistematizare, dotări electrice, dotări specialitate, dotări arhitectură - 56.952 de lei fără TVA, lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 10.537,38 de lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute 6318,3 lei fără TVA.
Anunţul de participare la această licitaţie poate fi vizualizat accesând secţiunea „Documente“.
Potrivit anunţului de participare nr. 377506/05.08.2015, societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 18 august, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 4.500 de lei. Obiectul contractului constă în executarea lucrărilor rămase de executat şi a celor ce trebuie remediate aferente obiectivului de investiţii „Parcul Seniorilor“, având o valoare estimată totală de 250.986,08 lei fără TVA, din care: amenajări pentru protecţia mediului şi aducere la starea iniţială - 53.235,11 lei fără TVA, construcţii şi instalaţii - 78.439,89 de lei fără TVA, montaj echipamente termice - 45.503,4 lei fără TVA, dotări sistematizare, dotări electrice, dotări specialitate, dotări arhitectură - 56.952 de lei fără TVA, lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 10.537,38 de lei fără TVA, cheltuieli diverse şi neprevăzute 6318,3 lei fără TVA.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal Făgădău - primar interimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Irina Roxana Pânzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Daniela Corneanu - şef serviciu, Mihaela Liuţă - şef serviciu, Iuliana Voicu - şef serviciu, Laura Bobeş - şef serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef serviciu, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef serviciu, Octavia Bardaşu - şef serviciu, Georgiana Bratu - şef serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef serviciu, Nicolai Nuţu - şef serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef serviciu, Mihai Balaban - şef birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef serviciu, Lenuţa Petcu - şef serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef serviciu, Sânziana Ene - şef serviciu, Dorel Vârlan - şef birou, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef serviciu, Ionuţ Dumitru - şef serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef serviciu, Florin Tudose - şef serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef serviciu, Gheorghe Coman - şef serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef serviciu, Mihaela Mihai - şef birou, Liviu Pătraşcu - şef serviciu, Liviu Tramudana - şef serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef serviciu, Dezideriu Dudaş - şef serviciu, Ştefan Taran - şef serviciu, Sorina Gherasim - şef serviciu.Anunţul de participare la această licitaţie poate fi vizualizat accesând secţiunea „Documente“.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii