Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:18 14 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Navele tip dragor maritim intră în reabilitare. Unitatea Militară 02022 Constanţa anunţă o consultare de piaţă

ro

04 Aug, 2018 00:00 2864 Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară 02022 Constanţa vrea să cumpere servicii de reparaţii şi andocare la nave tip dragor maritim Proiect 1073/3 şi Proiect 1370.
 
În vederea iniţierii unei proceduri de achiziţie pentru serviciile de reparaţii, autoritatea contractantă, Ministerul Apărării Naţionale - UM 02022 Constanţa, lansează consultarea de piaţă pentru definitivarea/completarea specificaţiei tehnice, estimarea costurilor de execuţie a serviciilor de reparaţii şi graficul de execuţie a acestora.
 
În perioada 2 - 15.08.2018 este programată vizita de documentare la nave în portul militar Constanţa, primire propuneri/observaţii pentru specificaţie tehnică, valori estimate ale serviciilor şi şedinţe comune cu operatorii economici, dacă este cazul. Solicitările, propunerile şi observaţiile se pot depune la sediul UM 02022 din strada Fulgerului nr. 99, pentru Biroul Achiziţii, până pe data de 15.08.2018. Data-limita de consultare este 17 august.
 
Serviciile se vor efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor executate la sediul prestatorului se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Transportul navei la şi de la sediul prestatorului, pentru predarea / primirea navei în / din reparaţie, se va executa, în mod normal, de către beneficiar. La cererea beneficiarului, nava se poate deplasa remorcată, situaţie în care serviciile de remorcaj şi tranzit canal vor fi executate de către prestator.
 
Orice alte cheltuieli de remorcaj, pilotaj etc. pentru intrarea navei în şantier/doc, mutarea navei în perimetrul sediului prestatorului, la cererea prestatorului sau ca urmare a necesitaţii finalizării reparaţiilor cuprinse în prezentul caiet de sarcini, vor fi suportate de către prestator.
 
Transportul subansamblelor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către prestator. Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea şi recepţia serviciilor se vor face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare şi acceptanţă întocmite de prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
 
Toate materialele necesare pentru executarea serviciilor vor fi asigurate de executant, mai puţin cele menţionate expres în caietul de sarcini la condiţii tehnice minimale. Pentru materialele folosite, prestatorul va prezenta certificate de calitate. Materialele folosite trebuie să corespundă specificaţiilor din documentaţia de execuţie. Toate reperele, echipamentele şi agregatele înlocuite rămân în proprietatea beneficiarului. Înainte de a fi folosite în reparaţie, se verifică la parametrii de bază (compoziţie, dimensiuni).
 
Se admite înlocuirea materialelor indicate de documentaţia de execuţie cu altele, cu condiţia ca acestea să prezinte caracteristici tehnice similare sau superioare. Înlocuirea se face numai pe baza aprobării beneficiarului, care se obţine conform legislaţiei în vigoare. Elementele de asamblare, (şuruburi, piuliţe), garniturile (elementele de etanşare) vor fi conform documentaţiei de execuţie sau a modelului existent la navă. Verificarea calităţii lucrărilor executate de către prestator va fi executată şi de un responsabil cu supravegherea calităţii.

 
Supravegherea calităţii reprezintă ansamblul activităţilor desfăşurate la sediul prestatorului/furnizorului sau în legătură cu acesta prin care RSC şi personalul desemnat cu monitorizarea derulării contractului execută activităţi pentru obţinerea datelor şi informaţiilor necesare furnizării încrederii ca produsele/serviciile ce urmează a fi recepţionate sunt conforme cerinţelor contractuale.
 
Pe toată durata executării serviciilor de reparaţii, la sediul prestatorului nava rămâne sub controlul şi în gestiunea echipajului navei. Actul de predare/primire în/din reparaţii se referă la executarea la bordul navei sau la facilităţile prestatorului a serviciilor cuprinse în caietul de sarcini, cu responsabilităţile ce decurg din acestea. Accesul la bordul navei se execută numai prin punctele de acces controlate de serviciul de permanenţă al beneficiarului şi conform tabelului de acces pentru personal propriu şi subcontractanţi comunicat de către prestator.
 
Accesul personalului beneficiarului sau achizitorului la sediul prestatorului se execută în condiţii similare, conform protocolului de intrare a navei în şantier. În situaţia în care pe parcursul derulării contractului apare necesitatea gestionării unor informaţii clasificate, prestatorul se obligă să obţină, în termenul legal prevăzut în Hotărârea de Guvern nr. 585/13.06.2002, autorizaţia de securitate industrială şi certificatul de securitate industrială pentru părţile din contract care au devenit obiectul gestionării informaţiilor clasificate. În situaţia în care prestatorul nu poate să obţină autorizaţia şi certificatul de securitate industrială, achizitorul are dreptul de a angaja serviciile în cauză cu alt prestator care îndeplineşte condiţiile HG nr. 585 din 13 iunie 2002 privind standardele naţionale de protecţie a informaţiilor clasific
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • fara nume 04 Aug, 2018 15:16 Poze cu navele 02020 si vorbiti de 02022???! Habar nu aveti de voi. In poza de la stanga la dreapta SRS 571,SRS 575,SRS581,Submarinul 609 si vedeta Venus.