Netflix crește prețurile abonamentelor
Netflix crește prețurile abonamentelor
22 Jan, 2025 08:06
ZIUA de Constanta
293
Marime text
- Netflix a încheiat 2024 cu 301,63 milioane de utilizatori globali, depășind prognoza de 9 milioane de abonați noi, înregistrând venituri trimestriale de 10,2 miliarde de dolari (+16%) și anunțând scumpiri în SUA, Canada, Argentina și Portugalia.
Netflix a încheiat anul trecut cu un total de 301,63 milioane de utilizatori la nivel global, după ce a câștigat 18,91 milioane de abonați noi în ultimul trimestru.
Cifrele Netflix au fost mult peste aşteptările analiştilor, care vedeau o creştere cu puţin peste 9 milioane de abonaţi. Faţă de anul trecut, creşterea reprezintă 15,9%.
În ultimul trimestru al anului trecut, compania a avut venituri de 10,2 miliarde de dolari, în creştere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă din 2023.
Netflix anunţă o nouă scumpire a abonamentelor
Pe baza acestor rezultate, Netflix anunţă o nouă scumpire a abonamentelor vândute în Statele Unite, Canada, Argentina şi Portugalia.
Versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe lună, în loc de 7 dolari pe lună. Abonamentul standard fără reclame va costa 18 dolari pe lună, de la 15,5 dolari pe lună, în vreme ce abonamentul premium se scumpeşte de la 23 la 25 de dolari pe lună.
Ca de obicei, compania justifică scumpirea prin investiţiile pe care le face în conţinut şi nu exclude alte majorări de preţuri: „Pe măsură ce continuăm să investim în conţinut şi să oferim mai multă valoare abonaţilor noştri, le vom cere ocazional acestora să plătească puţin mai mult”.
Sursa: stiripsurse.ro.
Citește și:
O emisiune culinară realizată de Meghan Markle se lansează pe Netflix (VIDEO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii