Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
23:50 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noi idei prin care poți vinde mai mult, printr-un magazin online, în 2022

ro

09 Feb, 2022 10:28 1982 Marime text


În ultimii doi ani, s-a tot discutat despre închiderea unor magazine și comercianți cu amănuntul eșuați. Unii ar spune că în comerțul cu amănuntul în timpul pandemiei au fost foarte multe probleme grave, însă au existat și o serie de afaceri profitabile, pentru cei care și-au construit magazine online. 

Internetul a făcut posibil ca mulți oameni de afaceri și companii să concureze chiar și pe piețele internaționale, prin vânzarea acelorași produse și bunuri, prin magazinele online. Multe afaceri din comerțul electronic au avut succes în ultimii ani. Vânzările online au crescut în această perioadă, în pofida faptului că pandemia de COVID-19 a adus un număr mare de restricții și interdicții. Criza creată, care a lovit comerțul și centrele comerciale, a adus o oportunitate pentru e-commerce. Prin urmare, vânzările online au avut mai mare succes, piața online s-a dezvoltat într-un ritm destul de impresionant.

Pandemia a dus la schimbări rapide și la o creștere a vânzărilor în mediul online. Numărul de comenzi online pentru produse individuale s-a amplificat, în mod inimaginabil. Cele mai căutate produse au fost cele alimentare, de sănătate și frumusețe, cărți, multimedia, produse electronice etc.

În ziua de azi, există multe soluții de punere în practică, de creare magazin online. Realizarea de magazine online cu ajutorul unor oameni profesioniști oferă numeroase avantaje de luat în calcul și anume:
  • Sunt cele mai bune, pentru că în proiectare se folosesc instrumente care necesită anumite abilități noi, pe care le au doar oamenii experimentați 
  • Toate folosesc cea mai bună platformă de e-commerce disponibilă
  • Sunt astfel create încât să satisfacă toate cerințele clienților
  • Timpul de implementare este întotdeauna scurt
  • Oferă rezultate vizuale mai avansate – în ceea ce privește grafica, textele, designul general, etc.

Cum poți vinde mai mult în 2022?


Potrivit sondajelor de opinie, peste 90% dintre comercianții cu amănuntul, din toate sectoarele de activitate, au aplicat strategii de preț pentru a-și crește vânzările la produse și servicii. Reducerea prețurilor atrage fără îndoială clienții, însă această strategie trebuie aplicată în mod adecvat. Prin urmare, sfaturile unor comercianți cu privire la acest aspect sunt următoarele:
  • Planificarea vânzărilor și a reducerilor în magazinul online se face cu atenție, pentru atingerea obiectivelor
  • Implementarea reducerilor nu se face la întâmplare, ci conform unui scop (cum ar fi de exemplu reducerea stocului de produse în exces, sau atragerea unui număr mai mare de clienți)
  • Aplicarea de oferte și promoții condiționate
  • Aplicarea de reduceri și oferte se face pe baza preferințelor unor clienți și a istoricului de achiziții
  • Implementarea unor limite și condiții pe care clienții trebuie să le îndeplinească pentru a putea beneficia de anumite oferte sau reduceri
  • Și momentul aplicării reducerilor este important.
Din cauza pandemiei de COVID-19, mai multe firme se confruntă și cu lipsuri de forță de muncă, pentru că unii angajați au renunțat la job-uri sau au refuzat să lucreze pentru salarii mici. Patronii au fost nevoiți să-și plătească angajații mai mult sau să-și deschidă magazine online. Asta a dus însă și la creșterea prețurilor la produse, mai ales în ultimul an.

În 2022, firmele vor trebui să facă câteva schimbări pentru a-și crește vânzările. Un factor cheie de diferențiere va fi sustenabilitatea propriilor produse, mărci, articole pe care patronii le vând în magazinele fizice și online. Ei vor trebui să investească și în ambalaje durabile, dar și în metode de producție și realizare.

Obiceiurile de cumpărare pe care consumatorii le dezvoltă acum, se vor păstra probabil și în următorii ani. Ținând cont de acest aspect, ar trebui de înțeles că în 2022 este momentul ideal să vă deschideți un magazin online, dacă nu ați făcut asta până acum, pentru a vă crește vânzările. Internetul a eliminat restricțiile teritoriale și a deschis șansa comerțului global. Prin urmare, să vindeți online poate fi idee foarte bună în acest an. Vânzările online sunt o adevărată industrie care poate crea și oportunități importante de dezvoltare și deci obținerea de profit ridicat.


Rentabilitatea unei asemenea decizii în afaceri este mare, iar riscul de investiție este relativ scăzut. Deschiderea unui magazin online nu este costisitoare și poate aduce multe avantaje – cum ar fi de pildă generarea unui profit mai mare. Cu un magazin online și munca profesională va deveni o adevărată plăcere, iar veniturile vor crește, mai ales dacă veți reuși să oferiți produse și servicii de calitate superioară pentru clienți.

Sursa foto: pexels.com
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii