Nouă secţii ale Spitalului Judeţean Constanţa vor intra în reparaţii. Unitatea sanitară va plăti peste 230 de mii de lei (document)
Nouă secţii ale Spitalului Judeţean Constanţa vor intra în reparaţii. Unitatea sanitară va plăti peste
24 Sep, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
6574
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa intenţionează să igienizeze şi să renoveze saloane din cadrul unităţii sanitare. Potrivit anunţului de intenţie, în reabilitare vor intra următoarele secţii: Neurochirurgie, Oftalmologie, ORL, Chirurgie Pediatrică, ATI (copii),
Secţia Medicală 2, Neurologie, Secţia Medicală 1, Secţia Farmacie.
În acest sens va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Lucrări de igienizare (zugrăvit, vopsit) pentru saloanele din cadrul spitalului, potrivit planului de conformare impus de Direcţia de Sănătate Publică Constanţa“, în valoare estimată de 233.559,86 de lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 10.10, ora 15.00. Acestea vor fi evaluate până pe 24.10.2016, ora 18.00.
17,294,01 lei. Lotul 7 - Lucrări Secţia Neurologie - 87.301,56 de lei. Lotul 8 - Lucrări Secţia Medicală 1 - 17.959,98 de lei. Lotul 9 - Lucrări Secţia Farmacie - 10.160,83 de lei.
Lucrările care vor fi efectuate vor consta în placarea pereţilor cu faianţă, desfăşurarea linoleumului, montarea linoleumului antistatic tip medical, aplicarea gresiei, zugrăveli lavabile inclusiv amorsă, revopsirea pereţilor şi a tavanelor. Perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maximum 30 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, iar perioada de garanţie a lucrărilor va fi de minimum 12 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate specificaţiile tehnice prevăzute în caietul de sarcini. Mai mult, ofertantul va prezenta în cadrul propunerii tehnice: listele privind cantităţile de lucrări - aferente categoriilor de lucrări, conform caietului de sarcini, îmbrăcate în deviz (pe articole de deziv); detalii tehnice de execuţie pentru lucrări de igienizare; perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maximum 30 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor; perioada de garanţie a lucrărilor va fi de minimum 12 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului de lucrări este de 5% din valoarea contractului.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul publicat de Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa.
Secţia Medicală 2, Neurologie, Secţia Medicală 1, Secţia Farmacie.
În acest sens va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Lucrări de igienizare (zugrăvit, vopsit) pentru saloanele din cadrul spitalului, potrivit planului de conformare impus de Direcţia de Sănătate Publică Constanţa“, în valoare estimată de 233.559,86 de lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 10.10, ora 15.00. Acestea vor fi evaluate până pe 24.10.2016, ora 18.00.
Responsabil de organizarea contractului
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - ş.l. dr. Cătălin Grasa, director financiar contabil - ec. Violeta Androne, director administrativ - ing. Cristea Micu Renato, şef Serviciul Tehnic - ing. Savin Radu Ion, Serviciul Tehnic - ing. Gheorghe Antohi, consilier juridic - Dafina Chivu, şef Serviciul Achiziţii - Violeta Stoica, Serviciul Achiziţii - ec. Ramona Voiculescu.Cele nouă loturi ale contractului
Lotul 1 - Lucrări Secţia Neurochirurgie - are o valoare estimată de 22.752,95 de lei. Lotul 2 - Lucrări Secţia Oftalmologie - are o valoare estimată de 25.987,87 de lei. Lotul 3 - Lucrări Secţia ORL - are o valoare de 7.424,07 lei. Lotul 4 - Lucrări Secţia Chirurgie Pediatrică are o valoare estimată de 14.476,71 de lei. Lotul 5 - Lucrări Secţia ATI (copii) - are o valoare estimată de 30.201,88 de lei. Valoarea Lotului 6 - Lucrări Secţia Medicală 2 - este de17,294,01 lei. Lotul 7 - Lucrări Secţia Neurologie - 87.301,56 de lei. Lotul 8 - Lucrări Secţia Medicală 1 - 17.959,98 de lei. Lotul 9 - Lucrări Secţia Farmacie - 10.160,83 de lei.
Lucrările care vor fi efectuate vor consta în placarea pereţilor cu faianţă, desfăşurarea linoleumului, montarea linoleumului antistatic tip medical, aplicarea gresiei, zugrăveli lavabile inclusiv amorsă, revopsirea pereţilor şi a tavanelor. Perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maximum 30 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor, iar perioada de garanţie a lucrărilor va fi de minimum 12 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate specificaţiile tehnice prevăzute în caietul de sarcini. Mai mult, ofertantul va prezenta în cadrul propunerii tehnice: listele privind cantităţile de lucrări - aferente categoriilor de lucrări, conform caietului de sarcini, îmbrăcate în deviz (pe articole de deziv); detalii tehnice de execuţie pentru lucrări de igienizare; perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maximum 30 de zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor; perioada de garanţie a lucrărilor va fi de minimum 12 luni de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală. Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului de lucrări este de 5% din valoarea contractului.
În secţiunea „Documente” puteţi consulta anunţul publicat de Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii