Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:58 27 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noul magazin Lidl a fost prezentat presei. De azi se pot face cumpărături (galerie foto)

ro

30 Jan, 2013 22:16 8716 Marime text
lidl_1.jpgÎnainte de marea deschidere a celui de-al treilea magazin de la Constanţa, ce are loc astăzi, de la ora 08.00, reprezentanţii Lidl ne-au invitat la ei acasă, pentru a-i cunoaşte îndeaproape. Georgiana Tugearu, PR manager, a fost gazda noastră pe toată perioada vizitei.

Fiecare detaliu era bine pus la punct, ieri, la o zi distanţă de inaugurare. Rafturile noului magazin erau garnisite cu produsele marca Lidl, fie că vorbim de produse alimentare sau non-alimentare. Singurele standuri goale, care aşteptau nerăbdătoare aprovizionarea, erau cele de pe raioanele de legume-fructe, de panificaţie şi de carne, pentru care alimentarea urma să aibă loc cu puţin timp înainte de marea deschidere, astfel încât produsele să fie proaspete, ca întotdeauna.

Cum arată noul magazin

Noul centru comercial deschis pentru că „s-a sesizat necesitatea unui al treilea magazin în Constanţa" se întinde pe o suprafaţă de 1.086 metri pătraţi, are cinci culoare, şapte case de marcat şi pune la dispoziţia clienţilor 70 de locuri de parcare. Magazinul a facilitat crearea a 20 de locuri de muncă noi. De altfel, cele trei magazine Lidl au favorizat formarea a 64 de joburi numai în oraşul Constanţa, a precizat Georgiana Tugearu.

Prima zi vine cu reduceri substanţiale de preţ

lidl_2.jpgPR managerul Lidl ne-a împărtăşit de ieri din surprizele pregătite astăzi pentru cumpărători. Cum spuneam, deschiderea noului magazin are loc la ora 8.00, iar pentru toţi clienţii Lidl se anunţă reduceri substanţiale de preţ dedicate inaugurării. Ca de fiecare dată, cumpărătorii sunt aşteptaţi să participe şi la concursul „3 minute de cumpărături", devenit o tradiţie în cazul retailer-ului la fiecare inaugurare de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toţi clienţii care au un coş de cumpărături de minim 100 de lei au posibilitatea să se înscrie la o tombolă, urmând ca norocosul câştigător al concursului să intre în cursa contra cronometru de 3 minute, în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuşeşte să pună în coş. „Odată cu această deschidere de magazin, noi oferim o reducere de 30% la legume şi fructe. Mai avem reduceri foarte mari aplicate produselor nealimentare semnalate cu acel preţ de reducere roşu", susţinea, ieri, Georgiana Tugearu.

Ce ar trebui să ştim despre Lidl

Ce înseamnă Lidl, am aflat tot de la Gerogiana Tugearu. „Lidl înseamnă până la 80% produse proprii, înseamnă până la 20% mărci internaţionale cunoscute. Întotdeauna, în magazinele noastre veţi găsi preţul deasupra produselor. Avem preţurile standard - galbene, cele cu roşu semnalizează reducerea, iar cele verzi anunţă că este vorba de un produs nou. În zona de patiserie şi panificaţie produsele se coc de dimineaţa până seara, nu le veţi vedea de pe o zi pe alta la raft. Preţurile, având în vedere că sunt mărci proprii, sunt ceva mai mici. Un angajat, eu personal îl numesc angajatul în tricoul verde, se ocupă cu prospeţimea legumelor şi fructelor, cu sortarea lor, dar şi cu verificarea zonei de patiserie-panificaţie", a mărturisit Georgiana Tugearu, enunţându-ne, astfel, câteva din motivele pentru care Lidl este apreciat de clienţi.

Inaugurarea magazinului de la Constanţa, dezbătută pe Facebook

Reprezentanţii Lidl au rămas plăcut surprinşi să constate că locuitorii din zona I. C. Brătianu aşteaptă cu nerăbdare deschiderea noului magazin. „Am făcut pe pagina de Facebook o postare cu privire la deschiderea de mâine (n.r. de astăzi) a magazinului şi clienţii sunt dornici să vină la cumpărături în noul magazin. Chiar spuneau că trebuiau să se ducă în cealaltă parte a oraşului pentru a-şi cumpăra lactatele preferate. Oamenii sunt alături de noi", a conchis PR managerul Lidl. Printre produsele specifice Lidl şi apreciate de clienţi se numără alimentele fabricate sub denumirile Pilos pentru lactate, Pikok şi Dulano pentru mezeluri, First Nice, Fin Care sau Bellarom pentru ciocolate. „Lumea a început să se obişnuiască cu produsele mărci proprii, aduse direct de la producători din Italia, Franţa, Germania, Spania şi din alte ţări. Vin, le cumpără şi chiar le recomandă unii altora", a menţionat Georgiana Tugearu. Nu este exclus ca la Constanţa să fie deschise noi magazine Lidl. De asemenea, în curând va fi inaugurată o unitate la Mangalia. „De îndată ce noi vom sesiza o dorinţă a clienţilor şi o necesitate, automat vom proceda în consecinţă şi ne vom gândi la un alt magazin pentru Constanţa", a declarat Georgiana Tugearu.

Precizăm că astăzi Lidl inaugurează două magazine, unul la Constanţa şi un altul la Galaţi. Noile unităţi se alătură celor 156 de magazine deja existente în toată ţară.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii