Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:16 16 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

O companie austriacă a primit un contract consistent în Portul Constanța!

ro

18 Dec, 2022 14:41 3124 Marime text
Portul Constanța
Zagrebul a jucat dur admiterea sa în Spațiul Schengen, ”sugerând” Vienei că în cazul unui vot negativ companiile austriece nu ar mai primi contracte de infrastructură. Iar Croația a fost admisă în spațiul european de liberă circulație. România nu a făcut acest lucru și nu a fost primită. Ba, mai mult, la doar o zi după votul negativ al Austriei din Consiliul Justiție și Afaceri Interne, o companie austriacă a primit un contract gras în Portul Constanța.

La mai bine de două luni după ce primele două loturi au fost atribuite, și ultimul lot de linii ferate din Portul Constanța care urmează să fie refăcute în Prioritatea 2 are constructor. Dacă în Prioritatea 1, cea cu atribuire directă, fără licitație, a prins loc și o firmă românească, acum toate loturile au fost încredințate unei asocieri austriaco-germane.

Citește continuarea pe clubferoviar.ro



Despre Swietelsky Construcții Feroviare SRL 

Cu sediul social în orașul Voluntari, pe șoseaua Pipera-Tunari, județul Ilfov, firma a fost fondată în anul 2004, cu schimbare de sediu social la dată recentă. Asociat unic este Swietelsky AG, firmă cu sediul în Austria, iar conducerea este asigurată de Tomias Michael Ham, Peter Kritsch și Bieltz Victor Adrian.
 
Swietelsky Baugesellschaft m.b.H, firmă cu sediul în Austria a preluat părțile sociale de la Antonius Benko, devenind asociat majoritar cu 95% participare, restul de 5% fiind deținuți de Feroviaria SRL. Herbert Heinrichsberger devine administator în locul lui Antonius Benko. Ulterior, se retrage din firmă și Feroviaria SRL, rămânând societatea austriacă asociat unic.
 

În anul 2006, se închide punctul de lucru de pe strada Domnita Ancuta nr. 8, București și se deschide un alt punct pe intr. Brates nr. 16. Câteva luni mai târziu, acest punct de lucru va fi desființat.
 
În anul 2007, asociatul unic decide să adauge mai multe obiecte de activite, printre ele numărându-se operațiuni de mecanică generală, comerț cu piese și accesorii autovehicule, repararea și întreținerea autovehiculelor, comerț cu ridicata cu alte produse etc. Totodată, este înființat un punct de lucru pe Calea Victoriei nr. 155 din București.
 
Un moment important este în anul 2007 când se decide ca societatea să participe la realizarea a două proiecte: „Lucrări de modernizare a străzi icu linii de tramvai – Obiectiv șos. Colentina – Pod Voluntari – Mihai Bravu și pe șos. Ștefan cel Mare – Dorobanți – Obor.
 
Sediul social se mută pe str. Ion Urdăreanu nr. 7 – extindere bloc P40.
 
Spre final de an 2007 firma își adaugă mai multe obiecte de activitate, printre care închirierem analize tehnice, lucrări de tâmplărie, finisare, vopsitorie, zugrăveli etc. În anul 2008 se deschide un nou punct de lucru pe șoseaua Colentina nr. 278. Iar ulterior, în februarie 2008 se deschide adăugare de alte obiecte de activitate.

 
În anul 2009, se desființează punctul de lucru de pe Calea Victoriei 155. În luna mai 2009 s-a radiat un alt punct de lucru de pe șoseaua Colentina nr. 278.
 
Doi ani mai târziu, în 2011, asociatul unic a decis prelungirea sediului social și prelungirea pe durată nelimitată a societății. Tot în 2011, firma a decis schimbarea sediului social pe strada Constantin Bălăcescu nr 14. În 2014, sediul social se mută pe bd. Eroii Sanitari, București. În anul 2015, firma și-a completat obiectele de activitate.
 
În august 2022, s-a decis radierea sediului social al firmei Swietelsky Constructii Feroviare S.R.L. din Bucureşti, str. Constantin Bălăcescu nr. 14, sectorul 1 şi, în acelaşi timp, înregistrarea sediului social în oraşul Voluntari, satul Pipera, şoseaua Pipera-Tunari nr. 1Z, jud. Ilfov, tarlaua 49, parcela A983, lotul 34, spaţiu deţinut conform Contractului de închiriere nr. 6 din data de 22.03.2022.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii