O nouă achiziţie a Spitalului Judeţean Constanţa. Iată despre ce este vorba! (document)
O nouă achiziţie a Spitalului Judeţean Constanţa. Iată despre ce este vorba! (document)
18 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2862
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei vrea să achiziţioneze un „Contract de prestări de servicii de inginerie pentru urmărirea curentă a comportării în timp a construcţiei şi pentru completarea la zi a jurnalului evenimentelor în vederea respectării prevederilor Normativului P130/1999 (privind urmărirea comportării în timp a construcţiilor)“.
În acest sens, în sistemul online de licitaţii publice a fost postat un anunţ de publicitate în vederea achiziţionării contractului a cărui valoare estimată fără TVA este de 1.200.000 de lei. Criteriul de adjudecare a contractului va fi preţul cel mai mic. Termenul-limită de primire a ofertelor este 20.03.2017.
Contractul se va încheia pe o perioadă de 12 luni de la data semnării acestuia. Serviciile prestate vor fi efectuate în baza Legii nr. 10/1995, art. 27, lit. c, HGR 766/1997, anexa 4, cap II, art. 12, Normativul P130/1999, pct. 3.1.4; 3.1.5;3.1.6; 3.1.8; 5.2, HGR 273/1994, anexa 6, şi constau în urmărirea comportării în exploatare a obiectivelor de construcţii pe toată perioada de prestare a serviciilor, cuprinzând ansamblul de activităţi în scopul menţinerii acestora în stare optimă; urmarea utilizării construcţiilor conform instrucţiunilor de funcţionare şi cărţii tehnice.
Ofertanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Declaraţiile se obţin în baza unei cereri transmise autorităţii contractante la adresa de e-mail achizitii@spitalulconstanta.ro şi se vor prezenta în original, odată cu oferta. Pentru dovedirea capacităţii de exercitare a activităţii profesionale, se vor prezenta documente edificatoare.
Oferta de preţ şi documentele solicitate vor fi depuse în plic închis, însoţite de o scrisoare de înaintare care să cuprindă elementele: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei. Acestea se pot depune la registratura autorităţii contractante din bulevardul Tomis nr. 145, Constanţa.
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul publicat în sistemul online de licitaţii publice.
În acest sens, în sistemul online de licitaţii publice a fost postat un anunţ de publicitate în vederea achiziţionării contractului a cărui valoare estimată fără TVA este de 1.200.000 de lei. Criteriul de adjudecare a contractului va fi preţul cel mai mic. Termenul-limită de primire a ofertelor este 20.03.2017.
Contractul se va încheia pe o perioadă de 12 luni de la data semnării acestuia. Serviciile prestate vor fi efectuate în baza Legii nr. 10/1995, art. 27, lit. c, HGR 766/1997, anexa 4, cap II, art. 12, Normativul P130/1999, pct. 3.1.4; 3.1.5;3.1.6; 3.1.8; 5.2, HGR 273/1994, anexa 6, şi constau în urmărirea comportării în exploatare a obiectivelor de construcţii pe toată perioada de prestare a serviciilor, cuprinzând ansamblul de activităţi în scopul menţinerii acestora în stare optimă; urmarea utilizării construcţiilor conform instrucţiunilor de funcţionare şi cărţii tehnice.
Ofertanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 60, 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016. Declaraţiile se obţin în baza unei cereri transmise autorităţii contractante la adresa de e-mail achizitii@spitalulconstanta.ro şi se vor prezenta în original, odată cu oferta. Pentru dovedirea capacităţii de exercitare a activităţii profesionale, se vor prezenta documente edificatoare.
Oferta de preţ şi documentele solicitate vor fi depuse în plic închis, însoţite de o scrisoare de înaintare care să cuprindă elementele: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei. Acestea se pot depune la registratura autorităţii contractante din bulevardul Tomis nr. 145, Constanţa.
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul publicat în sistemul online de licitaţii publice.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii