O societate din Valu lui Traian cumpără utilaje agricole din fonduri europene
O societate din Valu lui Traian cumpără utilaje agricole din fonduri europene
24 May, 2014 00:00
ZIUA de Constanta
2920
Marime text
Societatea Emi Interagro SRL din localitatea Valu lui Traian a deschis o procedură de achiziţii publice pentru cumpărarea de utilaje agricole. Societatea situată în localitatea Valu lui Traian, pe strada Hasancea nr. 33, care desfăşoară activităţi auxiliare pentru producţia vegetală, doreşte să achiziţioneze o serie de utilaje noi, întrucât cele deţinute sunt vechi şi au un grad scăzut de rentabilitate. Astfel, societatea va achiziţiona, în urma implementării proiectului, următoarele: combină cu tocător de paie şi cărucior de transport, având o productivitate de recoltare de aproximativ 90-100 tone/zi; tractor; încărcător frontal, care va fi montat pe tractor şi va fi destinat executării unor lucrări de încărcare - descărcare; set de roţi înguste, pentru folosirea lor la anumite operaţiuni unde roţile late standard ar fi nepotrivite; combinator, destinat pregătirii solului în vederea semănatului; heder de recoltat porumb şi floarea soarelui, ce se va adapta la combina pe care beneficiarul o achiziţionează prin proiect şi va fi folosit în procesul de recoltat porumb şi floarea-soarelui. Valoarea estimată a contractului fără TVA este de 1.344.066 de lei. Proiectul este finanţat prin PNDR 2007-2013, Axa I -Creşterea competitivităţii sectorului agricol şi silvic, Măsura 121 - Modernizarea Exploataţiilor Agricole. Garanţia de participare se va constitui în cuantum de 26.881,00 de lei. Perioada de valabilitate se impune a fi cel puţin egală cu cea a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limită de primire a ofertelor. Garanţia de participare se va constitui prin virament bancar. Ofertele care nu sunt însoţite de dovada constituirii garanţiei pentru participare în cuantumul şi forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari încheiaţi a ofertanţilor trebuie să fie de minimum 2.688.132 de lei. De asemenea, ofertantul va prezenta o declaraţie care va cuprinde o listă a principalelor livrări în ultimi trei ani, conţinând valori, perioade de execuţie, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa facă dovada că a executat, în ultimi trei ani, minimum un contract şi maximum trei, având ca obiect furnizarea de bunuri similare obiectului prezentei proceduri în valoare de minimum 672.033 de lei, fără TVA.
Contractul va fi atribuit în urma unei licitaţii deschise, iar câştigător va fi declarat cel care a avut oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Criteriile care vor fi luate în calcul sunt: 70% - preţul ofertei; 15% - termenul de livrare a utilajelor agricole (ofertele ce propun un termen mai mic de două zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun un termen mai mare de 20 zile calendaristice vor fi declarate neconforme); 10% - garanţia acordată utilajelor agricole (ofertele ce propun o garanţie a utilajelor mai mică de 24 luni vor fi declarate neconforme, iar cele care propun o garanţie mai mare de 72 de luni nu se punctează suplimentar); 5% - termenul de intervenţie / service în perioada de garanţie (ofertele ce propun un termen mai mic de trei ore nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care propun un termen mai mare de 78 ore vor fi declarate neconforme). Data limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 7 iulie 2014, ora 10.00, iar cea pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 iulie 2014, ora 10.00. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta este de 90 zile de la termenul limită de primire a ofertelor. Ofertele vor fi deschise la sediul social al companiei pe data de 8 iulie, ora 13.00.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa facă dovada că a executat, în ultimi trei ani, minimum un contract şi maximum trei, având ca obiect furnizarea de bunuri similare obiectului prezentei proceduri în valoare de minimum 672.033 de lei, fără TVA.
Contractul va fi atribuit în urma unei licitaţii deschise, iar câştigător va fi declarat cel care a avut oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Criteriile care vor fi luate în calcul sunt: 70% - preţul ofertei; 15% - termenul de livrare a utilajelor agricole (ofertele ce propun un termen mai mic de două zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun un termen mai mare de 20 zile calendaristice vor fi declarate neconforme); 10% - garanţia acordată utilajelor agricole (ofertele ce propun o garanţie a utilajelor mai mică de 24 luni vor fi declarate neconforme, iar cele care propun o garanţie mai mare de 72 de luni nu se punctează suplimentar); 5% - termenul de intervenţie / service în perioada de garanţie (ofertele ce propun un termen mai mic de trei ore nu vor fi punctate suplimentar, iar cele care propun un termen mai mare de 78 ore vor fi declarate neconforme). Data limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 7 iulie 2014, ora 10.00, iar cea pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 iulie 2014, ora 10.00. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta este de 90 zile de la termenul limită de primire a ofertelor. Ofertele vor fi deschise la sediul social al companiei pe data de 8 iulie, ora 13.00.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii