Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
17:21 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

OMD Mamaia – Constanța Publicațiile internaționale, interesate de Stațiunea Mamaia și municipiul Constanța la Târgul de Turism WTM Londra (GALERIE FOTO)

ro

08 Nov, 2023 11:00 1062 Marime text
Sursa foto: OMD Mamaia ConstanțaCea de-a doua zi a Târgului de Turism WTM Londra a debutat pentru Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța cu întâlniri pentru atragerea liniilor aeriene către litoral și includerea destinației pe harta Europei turistice, Mamaia fiind în competiție cu stațiuni din Grecia, Spania sau Italia.

Potrivit OMD Mamaia Constanța, reprezentanții Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu au purtat discuții interesante cu câteva nume mari din Europa – Fraport Grecia și Croația Airlines sunt doar două companii care s-au arătat interesate  de înființarea unor zboruri către destinația Mamaia Constanța, cu susținerea unui touroperator.

Publicațiile de turism din Marea Britanie nu s-au lăsat mai prejos. Desk-ul Mamaia Constanța BLACK SEA COAST a fost vizitat astăzi de câteva nume sonore din mass media. Reprezentanții revistelor  Internaţionale de turism au fost interesați de atragerea tinerilor către festivalurile internaționale de muzică de tipul Neversea sau Sunwaves, dar și de segmentul luxury din stațiunea Mamaia:

*“Inițierea unor parteneriate cu grupuri media din zona turismului precum TTG Media, APA Publications sau Selling Travel, care dețin cititori din Marea Britanie și din Irlanda de Nord, ar genera un impact deosebit  în atragerea pieței britanice și irlandeze către litoralul românesc al Mării Negre. Odată ce finalizăm toate întâlnirile stabilite pe durata celor 3 zile ale târgului de turism, vom vedea segmentat care sunt cele mai  bune opțiuni și sub ce formă vom dezvolta aceste parteneriate pentru minim 1 an, astfel încât în paginile unor reviste internaționale de turism stațiunea Mamaia și orașul Constanța, cu tot ce oferă ele, să fie  promovate prin advertoriale și reportaje, alături de marile stațiuni ale Europei,”* susține George Măndilă, Președinte, Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.


În ultima zi a târgului de turism reprezentanții OMD Mamaia Constanța vor transmite în continuare informații și imagini cu ceea ce se întâmplă în cadrul evenimentului. Totodată, au fost prezentate la fiecare stand al destinațiilor țării noastre participante la eveniment și cele 8 filme de promovare a României, realizate în colaborare cu producătorul britanic Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale „Wild Carpathia” şi
„Flavours of Romania”. Acest aspect reprezintă un alt indicator al faptului că, piața turiștilor britanici poate fi un punct de reper important pentru litoralul românesc și implicit, pentru stațiunea Mamaia și orașul
Constanța. 

Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța.

Citește și: 

Destinația Mamaia-Constanța, promovată în rândul tour-operatorilor străini la Târgul de Turism din Londra (FOTO+VIDEO)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii