Operatorii portuari i-au scris lui Ponta „Deţinem şi promovăm soluţiile de echilibrare şi relansare a Portului Constanţa“ (document)
Operatorii portuari i-au scris lui Ponta: „Deţinem şi promovăm soluţiile de echilibrare şi relansare a Portului
13 Aug, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2517
Marime text
Organizaţia Patronală „Operatorul Portuar“ Constanţa şi Federaţia Naţională a Sindicatelor Portuare s-au adresat Guvernului României, premierului Victor Ponta şi ministrului Transporturilor, Iulian Matache, printr-o scrisoare deschisă prin intermediul căreia reclamă „aspecte de nelegalitate identificate în actul de management promovat în cadrul Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, acesta având grave repercusiuni asupra dezvoltării eficiente a Portului Constanţa, asupra comunităţii portuare şi implicit a interesului public naţional“.
„Având în vedere traficul în scădere pe grupuri de mărfuri în Portul Constanţa, în avantajul altor porturi europene; concluziile Raportului de control nr. 22539/09.06.2015, întocmit de către Corpul de Control al Ministerului Transporturilor, privind activitatea CN APM SA Constanţa desfăşurată în perioada 2012-2105, dar şi concluziile Raportului de control nr. 7879/485/03.03.2014 al Curţii de Conturi a României, urmare a acţiunii de control efectuate la aceeaşi entitate în anul 2014; recomandarea privind sesizarea organelor de urmărire penală, având în vedere indiciile de săvârşire a unor fapte de natură penală de către reprezentanţii companiei naţionale, gravele deficienţe constatate în activitatea acesteia, cât şi modul defectuos în care conducerea executivă şi-a îndeplinit atribuţiile şi obligaţiile contractuale; problemele sesizate de către comunitatea portuară, în mod constant, în ultimele 18 luni, a căror rezolvare nu mai poate fi amânată, deoarece acestea pot genera consecinţe grave pentru Portul Constanţa şi economia naţională; soluţiile privind remedierea problemelor curente existente la nivelul Portului Constanţa, propuse de comunitatea portuară în numeroase memorii; lipsa de interes, de implicare, lipsa unor acţiuni concrete ale Ministerului Transporturilor cu privire la sesizările formulate, vă solicităm implicarea urgentă şi determinarea autorităţilor abilitate să identifice soluţiile optime şi să adopte măsurile necesare pentru remedierea problemelor din Portul Constanţa şi pentru stabilirea unei strategii comerciale şi de dezvoltare unitară, în vederea atragerii traficului de mărfuri şi creşterii atractivităţii acestuia în comparaţie cu porturile concurente. Menţionăm că deţinem şi promovăm constant soluţiile de echilibrare şi relansare a Portului Constanţa“, se arată în scrisoarea deschisă, semnată de Organizaţia Patronală „Operatorul Portuar“ Constanţa şi Federaţia Naţională a Sindicatelor Portuare.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza scrisoarea deschisă la care facem referire.
„Având în vedere traficul în scădere pe grupuri de mărfuri în Portul Constanţa, în avantajul altor porturi europene; concluziile Raportului de control nr. 22539/09.06.2015, întocmit de către Corpul de Control al Ministerului Transporturilor, privind activitatea CN APM SA Constanţa desfăşurată în perioada 2012-2105, dar şi concluziile Raportului de control nr. 7879/485/03.03.2014 al Curţii de Conturi a României, urmare a acţiunii de control efectuate la aceeaşi entitate în anul 2014; recomandarea privind sesizarea organelor de urmărire penală, având în vedere indiciile de săvârşire a unor fapte de natură penală de către reprezentanţii companiei naţionale, gravele deficienţe constatate în activitatea acesteia, cât şi modul defectuos în care conducerea executivă şi-a îndeplinit atribuţiile şi obligaţiile contractuale; problemele sesizate de către comunitatea portuară, în mod constant, în ultimele 18 luni, a căror rezolvare nu mai poate fi amânată, deoarece acestea pot genera consecinţe grave pentru Portul Constanţa şi economia naţională; soluţiile privind remedierea problemelor curente existente la nivelul Portului Constanţa, propuse de comunitatea portuară în numeroase memorii; lipsa de interes, de implicare, lipsa unor acţiuni concrete ale Ministerului Transporturilor cu privire la sesizările formulate, vă solicităm implicarea urgentă şi determinarea autorităţilor abilitate să identifice soluţiile optime şi să adopte măsurile necesare pentru remedierea problemelor din Portul Constanţa şi pentru stabilirea unei strategii comerciale şi de dezvoltare unitară, în vederea atragerii traficului de mărfuri şi creşterii atractivităţii acestuia în comparaţie cu porturile concurente. Menţionăm că deţinem şi promovăm constant soluţiile de echilibrare şi relansare a Portului Constanţa“, se arată în scrisoarea deschisă, semnată de Organizaţia Patronală „Operatorul Portuar“ Constanţa şi Federaţia Naţională a Sindicatelor Portuare.
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza scrisoarea deschisă la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii