Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor societăţii Argus SA, suplimentată
Ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor societăţii Argus SA, suplimentată
10 Apr, 2022 17:28
ZIUA de Constanta
1647
Marime text
Consiliul de Administraţie al ARGUS - S.A. întrunit în şedinţa din 29.03.2022, având în vedere convocatorul iniţial al A.G.O.A. ARGUS - S.A. din data de 20/21.04.2022, ora 10.00, solicitarea SIF OLTENIA - S.A., în calitate de acţionar deţinând 86,42% din capitalul social al Societăţii, formulată prin adresa nr. 2796/24.03.2022, înregistrată la Societate sub nr. 2064/24.03.2022, privind completarea ordinii de zi a A.G.O.A. convocată pentru data de 20/21.04.2022, completează ordinea de zi a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor, pentru data de 20.04.2022, ora 10.00, prima convocare, 21.04.2022, ora 10.00 a doua convocare, cu următoarele puncte:
1. Revocarea membrilor Consiliului de Administraţie.
2. Alegerea de noi membri în Consiliul de Administraţie pentru un mandat de 2 (doi) ani.
3. Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA - S.A. în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor să semneze, în numele şi pe seama societăţii ARGUS - S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administraţie.
În urma completării şi a renumerotării, ordinea de zi va fi următoarea:
1. Prezentarea şi aprobarea situaţiilor financiare individuale ale anului 2021, pe baza Raportului Consiliului de Administraţie şi a Raportului Auditorului Financiar.
2. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar al anului 2021 conform propunerii Consiliului de Administraţie al societăţii.
3. Aprobarea întocmirii pentru exerciţiul financiar al anului 2021 a situaţiilor financiare anuale întocmite conform IFRS la 31.12.2021, set independent de situaţiile financiare anuale întocmite şi publicate în conformitate cu legislaţia română în vigoare.
4. Numirea auditorului financiar Deloitte Audit - S.R.L., cu sediul în Bucureşti, pentru o perioadă 1 an, pentru auditarea situaţiilor financiare individuale şi consolidate aferente anului financiar 2022 şi mandatarea Consiliului de Administraţie pentru negocierea clauzelor financiare şi juridice ale contractului de servicii de audit financiar şi încheierea acestuia, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activităţi.
5. Prezentarea şi aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli şi a Programului de investiţii pentru anul 2022.
6. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societăţii aleşi în adunarea generală a acţionarilor din data de 12.03.2021 pentru exerciţiul financiar al anului 2021.
7. Revocarea membrilor Consiliului de Administraţie.
8. Alegerea de noi membri în Consiliul de Administraţie pentru un mandat de 2 (doi) ani.
9. Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA - S.A. în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor să semneze, în numele şi pe seama societăţii ARGUS - S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administraţie.
10. Aprobarea nivelului indemnizaţiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administraţie al societăţii începând cu data prezentei A.G.O.A. de aprobare a situaţiilor financiare, pentru anul financiar în curs şi pentru primele luni ale anului următor, până la A.G.O.A. de aprobare a situaţiilor financiare aferente exerciţiului financiar 2022.
11. Aprobarea limitei anuale a asigurării de răspundere profesională pentru membrii Consiliului de Administraţie al societăţii.
12. Aprobarea datei de 12.05.2022 ca dată de înregistrare şi a datei de 11.05.2022 ca dată „ex-date“, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acţionarilor
asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
13. Împuternicirea Preşedintelui Consiliului de Administraţie, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalităţile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanţa, spre a fi menţionată în registru şi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, precum şi toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a acestei hotărâri.
1. Revocarea membrilor Consiliului de Administraţie.
2. Alegerea de noi membri în Consiliul de Administraţie pentru un mandat de 2 (doi) ani.
3. Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA - S.A. în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor să semneze, în numele şi pe seama societăţii ARGUS - S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administraţie.
În urma completării şi a renumerotării, ordinea de zi va fi următoarea:
1. Prezentarea şi aprobarea situaţiilor financiare individuale ale anului 2021, pe baza Raportului Consiliului de Administraţie şi a Raportului Auditorului Financiar.
2. Aprobarea repartizării profitului net aferent exerciţiului financiar al anului 2021 conform propunerii Consiliului de Administraţie al societăţii.
3. Aprobarea întocmirii pentru exerciţiul financiar al anului 2021 a situaţiilor financiare anuale întocmite conform IFRS la 31.12.2021, set independent de situaţiile financiare anuale întocmite şi publicate în conformitate cu legislaţia română în vigoare.
4. Numirea auditorului financiar Deloitte Audit - S.R.L., cu sediul în Bucureşti, pentru o perioadă 1 an, pentru auditarea situaţiilor financiare individuale şi consolidate aferente anului financiar 2022 şi mandatarea Consiliului de Administraţie pentru negocierea clauzelor financiare şi juridice ale contractului de servicii de audit financiar şi încheierea acestuia, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activităţi.
5. Prezentarea şi aprobarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli şi a Programului de investiţii pentru anul 2022.
6. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societăţii aleşi în adunarea generală a acţionarilor din data de 12.03.2021 pentru exerciţiul financiar al anului 2021.
7. Revocarea membrilor Consiliului de Administraţie.
8. Alegerea de noi membri în Consiliul de Administraţie pentru un mandat de 2 (doi) ani.
9. Mandatarea reprezentantului SIF OLTENIA - S.A. în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor să semneze, în numele şi pe seama societăţii ARGUS - S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administraţie.
10. Aprobarea nivelului indemnizaţiilor lunare cuvenite membrilor Consiliului de Administraţie al societăţii începând cu data prezentei A.G.O.A. de aprobare a situaţiilor financiare, pentru anul financiar în curs şi pentru primele luni ale anului următor, până la A.G.O.A. de aprobare a situaţiilor financiare aferente exerciţiului financiar 2022.
11. Aprobarea limitei anuale a asigurării de răspundere profesională pentru membrii Consiliului de Administraţie al societăţii.
12. Aprobarea datei de 12.05.2022 ca dată de înregistrare şi a datei de 11.05.2022 ca dată „ex-date“, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea acţionarilor
asupra cărora se răsfrâng efectele hotărârilor adoptate.
13. Împuternicirea Preşedintelui Consiliului de Administraţie, cu posibilitatea de înlocuire de către Directorul General, să îndeplinească toate formalităţile legale, să semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotărârii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Constanţa, spre a fi menţionată în registru şi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, precum şi toate actele juridice necesare pentru ducerea la îndeplinire a acestei hotărâri.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii