Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:13 25 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ordinea de zi a ședinței ordinare a acționarilor CN APM SA Constanța a fost suplimentată

ro

04 Feb, 2022 00:00 1481 Marime text
  • Pe ordinea de zi se află și prelungirea duratei mandatului membrilor provizorii
 
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA, prin acționarii săi, a convocat ședință ordinară în luna februarie, iar recent ordinea de zi a fost suplimentată, decizia suplimentării fiind recent publicată în Monitorul Oficial al României.
 
În conformitate cu prevederile art. 1171 din Legea nr. 31/1990, republicată, Preşedintele Consiliului de administraţie al CN APM - S.A. Constanţa completează ordinea de zi a şedinţei ordinare convocate în data de 09.02.2022, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti, respectiv 10.02.2022 - a doua convocare, cu următoarele puncte:

1. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
2. Numire membri provizorii în Consiliul de administraţie pentru o perioadă de 4 (patru) luni cu posibilitatea prelungirii pentru motive temeinice până la 6 (şase) luni.
3. Prelungire durată mandat membri provizorii.
4. Stabilirea indemnizaţiei fixe brute lunare a membrilor provizorii numiţi în Consiliul de administraţie.
5. Aprobarea formei şi conţinutului contractului de mandat/actului adiţional la contractul de mandat ce urmează a fi semnat cu membrii provizorii.
6. Mandatarea reprezentanţilor acţionarului Companiei Naţionale “Administraţia Porturilor Maritime“ - S.A. Constanţa să semneze contractul de mandat/actul adiţional la contractul de mandat cu membrii provizorii.
Ca urmare a completării ordinii de zi, conform celor menţionate mai sus, şedinţa Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor, convocată pentru data de 09.02.2022, respectiv 10.02.2022, va avea următoarea ordine de zi:
1. Propunere privind aprobarea BVC 2022.
2. Propunere privind numirea auditorului financiar.
3. Desemnarea unei persoane pentru a îndeplini toate formalităţile cerute de lege pentru înregistrarea şi asigurarea opozabilităţii către terţe persoane a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităţilor menţionate mai sus.

4. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
5. Numire membri provizorii în Consiliul de administraţie pentru o perioadă de 4 (patru) luni cu posibilitatea prelungirii pentru motive temeinice până la 6 (şase) luni.
6. Prelungire durată mandat membri provizorii.
7. Stabilirea indemnizaţiei fixe brute lunare a membrilor provizorii numiţi în Consiliul de administraţie.
8. Aprobarea formei şi conţinutului contractului de mandat/actului adiţional la contractul de mandat ce urmează a fi semnat cu membrii provizorii.
9. Mandatarea reprezentanţilor acţionarului Companiei Naţionale “Administraţia Porturilor Maritime“ - S.A. Constanţa să semneze contractul de mandat/actul adiţional la contractul de mandat cu membrii provizorii.

În conformitate cu art. 45. - (1) din O.U.G. nr. 109/2011, prin derogare de la prevederile art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este necesară depunerea procurii înainte de data şedinţei adunării generale a acţionarilor.


Procurile pot fi comunicate şi pe cale electronică, având încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică, până la închiderea şedinţei.

Acţionarii pot să îşi desemneze reprezentanţii şi prin mijloace electronice. În acest caz, procura şi notificarea au încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică.

Sub rezerva îndeplinirii cerinţelor art. 125 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu se poate limita eligibilitatea persoanelor desemnate ca reprezentanţi.

Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondenţă sau prin mijloace electronice, conform statutului companiei.

Începând cu data de 07.01.2022, toate materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi, precum şi regulile privind organizarea şi desfăşurarea adunării generale (care includ procedura de vot prin reprezentant şi procedura care permite votul prin corespondenţă) vor fi disponibile la sediul companiei din Incinta Port Constanţa, Gara Maritimă, şi pe website-ul companiei. Acţionarii pot obţine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi.

Acţionarii companiei, indiferent de participaţia deţinută în capitalul social, pot pune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi. Acţionarii pot transmite astfel de întrebări şi prin e-mail cu semnătură încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura electronică.

Acţionarii înscrişi în registrul acţionarilor la data de referinţă 31.01.2022 pot participa la AGOA şi vota personal, prin reprezentant sau prin corespondenţă.

Acţionarii îşi pot exercita opţiunea prin transmiterea votului prin corespondenţă până la data de 07.02.2022, ora 09.00, voturile prin corespondenţa fiind transmise la sediul CN APM.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Ce firmă va furniza GPL pentru centralele termice din Portul Constanţa - Sud Agigea (DOCUMENT)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii