Palatul Administrativ nu are cadastru la zi! Consiliul Județean Constanța face licitație pentru actualizarea cărții funciare a imobilului
Palatul Administrativ nu are cadastru la zi! Consiliul Județean Constanța face licitație pentru actualizarea
18 Oct, 2021 00:00
ZIUA de Constanta
2163
Marime text
- Suprafața construită este de 12.013 mp iar terenul aferent în suprafață de 23.865 mp
- Imobilul "Palat Administrativ", proprietate publică a statului, situat în municipiul Constanța, județul Constanța, a trecut din 2013 din administrarea Instituției Prefectului Județului Constanța în administrarea Consiliului Județean Constanța
Consiliul Județean Constanța cumpără servicii cadastrale de actualizare a cărții funciare precum și întocmire relevee asupra imobilului Palat Administrativ, situat în B-dul Tomis, nr. 51, municipiul Constanța, Județ Constanța.
Datele de identificare asupra imobilului mai sus menționat sunt următoarele:
Suprafața construită este de 12.013 mp iar terenul aferent în suprafață de 23.865 mp, în timp ce regimul de înălțime al imobilului este de Subsol+Parter+ 3 Etaje , potrivit Cărții Funciare nr. 215121, nr. Cadastral 14071.
Bunul imobil aparține domeniului public al statului și în administrarea Consiliului Județean Constanța conform Hotărârii de Guvern nr. 755/2013 privind trecerea imobilului "Palatul Administrativ", proprietate publică a statului, situat în municipiul Constanța, județul Constanța, din administrarea Instituției Prefectului Județului Constanța în administrarea Consiliului Județean Constanța.
În Cartea Funciară, obiectivul ce face obiectul contractului va fi înscris cu următorul regim juridic: proprietar - Statul Român - proprietate publică în administrarea - Consiliul Județean Constanța.
Pentru obiectivul în cauză, se solicită întocmirea documentației topografice necesare actualizării, în conformitate cu reglementările Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară, pentru aprobarea Regulamentului privind conținutul și modul de întocmire a documentațiilor cadastrale în vederea înscrierii în Cartea Funciară.
Detaliile planimetrice care formează conținutul documentației topografice se va raporta în sistemul de coordinate al planului de proiecție Stereografic 1970.
Conținutul documentației cadastrale se va fi realiza în conformitate cu Ordinul 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară și a Regulamnetului din 9 iulie 2014 de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară și va cuprinde și releveele construcției.
Consultarea se desfășoară în sistem electronic, orice operator economic/organizatie profesională având posibilitatea de a transmite informații cu privire la aspectele supuse consultării la adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro.
Data limită transmitere propuneri este 26.10.2021 iar dată limită consultare 28.10.2021.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii