Panouri fotovoltaice pe cinci amplasamente din Portul Constanța CN APM SA caută o firmă care va elabora studiul de fezabilitate și cererea de finanțare (DOCUMENT)
Panouri fotovoltaice pe cinci amplasamente din Portul Constanța: CN APM SA caută o firmă care va elabora studiul
10 Jul, 2024 14:59
ZIUA de Constanta
1031
Marime text
- Contractul privind elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat și a cererii de finanțare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanța este scos la licitație de CN APM Constanța.
- Ofertantul va aloca o echipă de experți cu experiență necesară pentru a asigura un nivel ridicat al calității serviciilor prestate pe durata derulării contractului.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța intenționează să elaboreze un Studiu de fezabilitate integrat pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanța.
CN APM SA Constanța va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat și a cererii de finanțare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanța“, în valoare estimată de 120.000 lei.
Obiectul contractului constă în achiziția de servicii pentru „Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat și a cererii de finanțare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanța” având caracteristicile minime solicitate în caietul de sarcini nr. 28345/28.06.2024. Vor fi respectate toate cerințele prevăzute în Caietul de sarcininr. 28345/28.06.2024.
Preţul aferent serviciului „Elaborarea unui Studiu de fezabilitate integrat și a cererii de finanțare pentru amplasarea panourilor fotovoltaice pe cinci amplasamente identificate din Portul Constanța” va fi exprimat în lei, fără TVA și este ferm pe toată durata contractului.
Durata de elaborare a Cererii de finanțare, inclusiv a documentației tehnico-economice suport este de 30 de zile de la data semnării contractului, cu încadrarea în termenul limită a apelului de proiecte al Fondului pentru modernizare în cadrul Programului – cheie nr.1 – Surse regenerabile de energie și stocarea energiei – Sprijinirea investițiilor în noi capacități de producere a energiei electrice din surse regenerabile.
Plata serviciilor prestate se va realiza după primirea confirmării de incărcare pe platforma apelului de proiecte, cu respectarea termenului final de depunere - 23.07.2024.
Pentru lider și experți ofertantul va include în ofertă numele și prenumele, diplomele/ atestatele deținute (după caz), va prezenta CV-urile din care să rezulte experiența acestora. Pentru Lider și Experții cheie, din CV trebuie să rezulte că a ocupat aceeași poziție în cadrul a cel puțin un contract similar.
Ofertanții pot participa la procedura de achiziție prin transmiterea unei oferte tehnico - economice în care se pot identifica cu ușurință toate caracteristicile solicitate prin caietul de sarcini nr. 28345/28.06.2024.
Propunerea tehnică va fi prezentată sub forma unei descrieri a modului de prestare a serviciilor în concordanță cu cerințele din caietul de sarcini și Formularul T.
Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA și va include toate cheltuielile necesare finalizării la termen a serviciilor, inclusiv dar fără a se limita la remunerațiile experților, plata contribuțiilor aferente acestora, transport, diurnă, servicii administrative de printare, comunicare, telefonie, internet, softuri specializate de proiectare și simulare, licențe, etc.
Prețul ofertat nu trebuie să depășească valoarea estimată a achiziției, este ferm și va fi valabil până la realizarea integrală a contractului. Perioada de valabilitate a ofertelor trebuie să fie de minim 45 zile de la data limită de depunere oferte.
Garanţia de bună execuţie va fi în cuantum de 5% din valoarea contractului. Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii în elaborarea cererilor/aplicațiilor de finanțare pe programe cu finanțare europeană, inclusiv Fondul de modernizare, prestate în ultimii 3 ani, împliniți la data termenului limită pentru depunerea ofertei, la nivelul a 1 (unu) sau mai multe contracte, având o valoare cumulată de cel puțin 96.000 lei (fără TVA), însoțită de documente justificative.
De asemenea, ofertantul va aloca o echipă de experți cu experiență necesară pentru a asigura un nivel ridicat al calității serviciilor prestate pe durata derulării contractului. În acest sens va prezenta o listă a personalului considerat necesar a fi implicat în îndeplinirea contractului de servicii care va conține, după caz, următorii experți:
-lider de echipă cu experiență în coordonarea unei echipe de elaborare a aplicațiilor de finanțare (proiecte de investiții) care au ca obiect implementarea/realizarea capacităților noi de producere de energie electrică din surse solare/regenerabile.
- expert cheie tehnic (inginer profil energetic, etc), - expert cheie (economist cu experiență în elaborarea analizelor cost beneficiu, expert elaborare doc. de mediu pt încadrarea proiectelor în prioritățile axei de finanțare, dacă este cazul) - personal administrativ, IT-iști, traducători.
În vederea ofertării, operatorii economici interesați vor accesa Caietul de sarcini publicat atașat prezentului anunț și a formularelor anexate caietului de sarcini. Se pot solicita clarificari prin formularea unei solicitari până cel târziu la data de 10.07.2024 ora 13:00. Oferta semnată și ștampilată va fi transmisă până la data de 11.07.2024 ora 23:30.
Ulterior procesului de evaluare a ofertelor, ofertantul declarat câștigător, va posta oferta pe site-ul www.e-licitatie. urmând ca achiziția directă să se finalizeze prin selectarea ofertei din cadrul catalogului electronic din SICAP sau prin notificare de atribuire. Toţi ofertanţii vor fi informaţi cu privire la solicitările de clarificări şi răspunsul aferent acestora, inclusiv cu privire la rezultatul achiziţiei directe.
RECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la această licitație.
Citește și:
Acţionarii CN APM SA Constanța vor alege, în luna august, membrii provizorii în Consiliul de administraţie
CN APM SA Constanța achiziționează servicii de internet și telecomunicații! (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii