Parcelele de teren şi platformele din proprietatea CN APM SA Constanţa, evaluate. Unele vor fi închiriate, altele vândute (document)
Parcelele de teren şi platformele din proprietatea CN APM SA Constanţa, evaluate. Unele vor fi închiriate, alteleCompania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contactului privind evaluarea parcelelor de teren. Valoarea estimată a acestuia este de 153.000 de lei.
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 2.10.2018, ora 15.00. Ofertele vor fi deschise în aceeaşi zi. Cuantumul garanţiei de participare este de 1.000 de lei pentru lotul 1, 250 de lei pentru lotul 2 şi de 280 de lei pentru lotul 3. Cuantumul garanţiei de bună execuţie este de 5% din valoarea fără TVA a contractului. Operatorul economic participant trebuie să facă dovada prestării, în cel mult ultimii trei ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de cel puţin: 100.000 de lei fără TVA pentru lotul 1 - la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii, finalizate sau aflate în curs de derulare; 25.000 de lei fără TVA pentru lotul 2, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii, finalizate sau aflate în curs de derulare; pentru lotul 3 - 28.000 de lei fără TVA, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte de servicii finalizate sau aflate în curs de derulare.
Potrivit anunţului de participare, contractul este compus din trei loturi: lot 1 - evaluarea parcelelor de teren domeniul public al statului, a platformelor şi a altor active aflate în proprietatea CN APM SA Constanţa, amplasate în porturile Constanţa, Tomis, Midia, Mangalia şi Basarabi, în vederea stabilirii preţului de închiriere; lot 2 - verificarea evaluărilor provenite de la terţi privind parcelele de teren aparţinând domeniului public al statului, a platformelor şi a altor active aflate în proprietatea CN APM SA Constanţa, amplasate în porturile Constanţa, Tomis, Midia, Mangalia şi Basarabi, rapoarte întocmite în vederea stabilirii preţului de închiriere; lot 3 - evaluarea mijloacelor fixe sau de inventar (platforme, alte active) preluate cu titlu gratuit de la operatorii economici, în vederea includerii în patrimoniu, sau aflate în proprietatea CN APM SA Constanţa, cu scopul stabilirii preţului de vânzare.
Lotul 1 - „Evaluarea parcelelor de teren domeniul public al statului, a platformelor şi a altor active aflate în proprietatea CN APM SA Constanţa, amplasate în porturile Constanţa, Tomis, Midia, Mangalia şi Basarabi, în vederea stabilirii preţului de închiriere“ are o valoare estimată de 100.000 de lei fără TVA. Lotul 2 - „Verificarea evaluărilor provenite de la terţi privind parcelele de teren aparţinând domeniului public al statului, a platformelor şi a altor active aflate în proprietatea CN APM, amplasate în porturile Constanţa, Tomis, Midia, Mangalia, Basarabi, rapoarte întocmite în vederea stabilirii preţului de închiriere“ are o valoare estimată de 25.000 de lei fără TVA. La rândul său, lotul 3 - „Evaluarea mijloacelor fixe sau de inventar (platforme, alte active) preluate cu titlu gratuit de la operatorii economici, în vederea includerii în patrimoniu, sau aflate în proprietatea CN APM SA Constanţa, cu scopul stabilirii preţului de vânzare“ are o valoare estimată de 28.000 de lei fără TVA.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa, responsabile de atribuirea licitaţiei, sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi; director general adjunct - Marian Tănase; director Direcţia Exploatare - Teodor Patrichi; director Direcţia Tehnică - Ion Tomescu; director economic - Daniela Șerban; director coordonator - Ciprian Hanganu; director Direcţia Comercială - Mădălin Alexandru Crăciun; şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov; şef Serviciu Juridic şi Contencios - Iulian Pepi Tănase; şef Sucursala Energetică Port Constanţa - Laszlo Eduard Kiss; şef Sucursala de Servicii Port Constanţa - Daniel Niculescu; şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa - Emil Sorin Banias; inginer - Moldoveanu Antoniela; inginer - Bola Laura Valentina; şef Birou Control Financiar Preventiv - Adina Gamalan; Departament achiziţii publice - Anca Angelescu; Murgeanu Gabriela; Naftali Daniel-Adrian; Panait Traian, Petrascu Elena; Popeanga Silvia.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp