Paturi, saltele şi cearşafuri de pat, noile achiziţii ale Spitalului Judeţean Constanţa
Paturi, saltele şi cearşafuri de pat, noile achiziţii ale Spitalului Judeţean Constanţa
18 Sep, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2488
Marime text
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa cumpără paturi, saltele şi cearşafuri de pat, motiv pentru care unitatea sanitară va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Furnizare de produse - paturi, saltele şi cearşafuri de pat“, în valoare de 46.925 de lei.
Potrivit anunţului publicat de unitatea sanitară, se va încheia contract de furnizare produse pe 30 de zile cu ofertantul poziţionat pe primul loc în clasamentul realizat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“, fără posibilitatea de ajustare a preţului, urmând ca produsele să fie livrate şi montate în baza comenzii emise de achizitor, în funcţie de necesitate şi de fondurile bugetare disponibile.
Produsele livrate vor avea o garanţie de trei ani de la data livrării. Plata se va face în termen de 60 de zile de la data confirmării de primire a facturii de către autoritatea contractantă. Preţul ofertat include costurile legate de transport, instalare, instruirea la sediul beneficiarului. Recepţia se va efectua de către unitatea sanitară, conform metodologiilor de recepţie în vigoare. Beneficiarul contractului trebuie să oferteze întregul lot de produse astfel cum sunt prezentate în documentele achiziţiei, în caz contrar, oferta va fi respinsă ca fiind neconformă. Ofertele pot fi depuse până pe data de 18.09.2017.
Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii sanitare, în plic închis, însoţită de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Potrivit anunţului publicat de unitatea sanitară, se va încheia contract de furnizare produse pe 30 de zile cu ofertantul poziţionat pe primul loc în clasamentul realizat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“, fără posibilitatea de ajustare a preţului, urmând ca produsele să fie livrate şi montate în baza comenzii emise de achizitor, în funcţie de necesitate şi de fondurile bugetare disponibile.
Produsele livrate vor avea o garanţie de trei ani de la data livrării. Plata se va face în termen de 60 de zile de la data confirmării de primire a facturii de către autoritatea contractantă. Preţul ofertat include costurile legate de transport, instalare, instruirea la sediul beneficiarului. Recepţia se va efectua de către unitatea sanitară, conform metodologiilor de recepţie în vigoare. Beneficiarul contractului trebuie să oferteze întregul lot de produse astfel cum sunt prezentate în documentele achiziţiei, în caz contrar, oferta va fi respinsă ca fiind neconformă. Ofertele pot fi depuse până pe data de 18.09.2017.
Contractul va fi adjudecat în baza criteriului „preţul cel mai scăzut“. Operatorul economic trebuie să prezinte oferta şi documentele solicitate la Registratura unităţii sanitare, în plic închis, însoţită de o scrisoare de înaintare care să cuprindă următoarele elemente: denumire ofertant, denumire achiziţie şi obiectul achiziţiei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii