„Pitești, am auzit că îți plac dungile”. O reclamă Sephora a stârnit revoltă pe internet (FOTO)
„Pitești, am auzit că îți plac dungile”. O reclamă Sephora a stârnit revoltă pe internet (FOTO)
25 Apr, 2024 15:26
ZIUA de Constanta
1062
Marime text
În după-amiaza zilei de 23 aprilie, pe contul de Facebook Sephora a apărut o postare în care este o fotografie cu dungi alb și negru și pe care stă scris: „Pitești, am auzit că îți plac dungile”.
Practic, prin această postare-reclamă se face o asociere jignitoare cu fosta închisoare Pitești, locul unde s-a desfăşurat teribilul Experiment Piteşti, considerat a fi cel mai mare şi cel mai intensiv program de spălare a creierului prin tortură din blocul comunist.
La doar câteva ore după postarea reclamei controversate și după zeci de reacții adverse, reprezentanții Sephora România au ales să o șteargă de pe contul de Facebook.
Ca urmare a numeroaselor reacții negative, Sephora România a postat miercuri 24 aprilie pe Instagram următorul mesaj: ”Ultima noastră postare legată de deschiderea noului magazin Sephora din Pitești a fost interpretată într-un mod greșit. Din identitatea brandului Sephora fac parte dungile orizontale alb negru.
Nu există nicio legătură între dungile Sephora și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești. Brandul Sephora nu are culoare politică și nu își găsește inspirație în evenimente istorice tragice din România sau din altă țară. Ne cerem scuze comunității pentru această eroare de comunicare”.
O reacție dură a avut însă Maria Axinte, președinta Fundației Memorialul Închisoarea Pitești, care consideră că postarea este „o ofensă adusă victimelor Fenomenului Pitești”.
„Sephora România deschide în curând un magazin în noul mall din Pitești și se adresează piteștenilor astfel: ”Pitești, am auzit că îți plac dungile”. Această campanie este, evident, centrată pe subiectul binecunoscut al închisorii de la Piteşti. Doar că piteştenii ştiu mai bine şi au taxat acest derapaj, iar comentariile pe pagina companiei de Instagram nu au întârziat să apară. Deşi ne bucurăm să vedem că, atât închisoarea cât şi Fenomenul Piteşti au devenit subiecte discutate la nivelul publicului larg, încercarea de a face din acest subiect o "glumiță" într-o campanie de marketing, este o ofensă adusă victimelor Fenomenului Piteşti, activității fundației noastre şi eforturilor care se fac pentru ca publicul să cunoască cu adevărat realitățile dictaturii comuniste în România”, spune Maria Axinte.
Sursa: realitatea.net.
Practic, prin această postare-reclamă se face o asociere jignitoare cu fosta închisoare Pitești, locul unde s-a desfăşurat teribilul Experiment Piteşti, considerat a fi cel mai mare şi cel mai intensiv program de spălare a creierului prin tortură din blocul comunist.
La doar câteva ore după postarea reclamei controversate și după zeci de reacții adverse, reprezentanții Sephora România au ales să o șteargă de pe contul de Facebook.
Ca urmare a numeroaselor reacții negative, Sephora România a postat miercuri 24 aprilie pe Instagram următorul mesaj: ”Ultima noastră postare legată de deschiderea noului magazin Sephora din Pitești a fost interpretată într-un mod greșit. Din identitatea brandului Sephora fac parte dungile orizontale alb negru.
Nu există nicio legătură între dungile Sephora și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești. Brandul Sephora nu are culoare politică și nu își găsește inspirație în evenimente istorice tragice din România sau din altă țară. Ne cerem scuze comunității pentru această eroare de comunicare”.
O reacție dură a avut însă Maria Axinte, președinta Fundației Memorialul Închisoarea Pitești, care consideră că postarea este „o ofensă adusă victimelor Fenomenului Pitești”.
„Sephora România deschide în curând un magazin în noul mall din Pitești și se adresează piteștenilor astfel: ”Pitești, am auzit că îți plac dungile”. Această campanie este, evident, centrată pe subiectul binecunoscut al închisorii de la Piteşti. Doar că piteştenii ştiu mai bine şi au taxat acest derapaj, iar comentariile pe pagina companiei de Instagram nu au întârziat să apară. Deşi ne bucurăm să vedem că, atât închisoarea cât şi Fenomenul Piteşti au devenit subiecte discutate la nivelul publicului larg, încercarea de a face din acest subiect o "glumiță" într-o campanie de marketing, este o ofensă adusă victimelor Fenomenului Piteşti, activității fundației noastre şi eforturilor care se fac pentru ca publicul să cunoască cu adevărat realitățile dictaturii comuniste în România”, spune Maria Axinte.
Sursa: realitatea.net.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii