PNRR Contract de peste 82 de milioane lei, pentru lucrări de înlocuire a elementelor suprastructurii căii pe linia CF București – Pitești (FOTO)
PNRR: Contract de peste 82 de milioane lei, pentru lucrări de înlocuire a elementelor suprastructurii căii pe
30 Mar, 2023 12:48
ZIUA de Constanta
1399
Marime text
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că Sucursala Regională CF Craiova a semnat astăzi, 30 martie 2023, contractul în valoare de 82,13 milioane lei, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI - PITEȘTI, primul din cele trei contracte pentru lucrări de REÎNNOIRE finanțate prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR).
Sucursala Regională CF Craiova și Asocierea Strabag - Metabet CF SA au semnat astăzi contractul pentru execuția lucrărilor de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI - PITEȘTI, intervalul Călinești - Golești - Pitești, de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești., transmite Compania Națională de Căi Ferate CFR SA prin intermediul unui comunicat oficial.
Valoarea contractului, cu o durată de implementare de 18 luni, este de 82.131.439,74 lei, finanțarea fiind asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe cei 21 km CF, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești.
În cadrul contractului, constructorul va executa lucrările de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF București - Pitești, intervalul CĂLINEȘTI - GOLEȘTI - PITEȘTI, de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv pe LINIILE 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF GOLEȘTI cu propriile utilaje feroviare specifice acestui tip de lucrări și cu materiale noi de cale achiziționate tot de antreprenor, astfel:
→ șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale,
→ cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn (pentru aparate de cale și poduri)
→ contrașine pod, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru poduri
→ traverse de beton complet echipate
→ dale elastice pentru treceri la nivel
→ material mărunt, piatră spartă
→ realizarea căii fără joante
Menționăm faptul că scopul lucrărilor de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe cei 21 km CF este aducerea liniei în parametrii proiectați, creşterea vitezei maxime de circulaţie a trenurilor de călători la 120 km/h, eliminarea costurilor cauzate de restricții, creșterea eficienței activității de operare și maximizarea gradului de siguranță., mai transmite sursa citată.
Reamintim, de asemenea faptul că, lucrările de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe intervalul CF CHITILA - GOLEȘTI, pe o lungime totală de 196,7 km CF, vor fi executate în cadrul celor 2 loturi licitate de SRCF București, cu o valoare totală estimată de 663,6 MILIOANE lei și care în prezent se află în etapa de evaluare a celor 4 oferte depuse.
foto: Facebook/ CFR Infrastructura
Sucursala Regională CF Craiova și Asocierea Strabag - Metabet CF SA au semnat astăzi contractul pentru execuția lucrărilor de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF BUCUREȘTI - PITEȘTI, intervalul Călinești - Golești - Pitești, de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești., transmite Compania Națională de Căi Ferate CFR SA prin intermediul unui comunicat oficial.
Valoarea contractului, cu o durată de implementare de 18 luni, este de 82.131.439,74 lei, finanțarea fiind asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe cei 21 km CF, inclusiv liniile 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF Golești.
În cadrul contractului, constructorul va executa lucrările de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii căii pe linia CF București - Pitești, intervalul CĂLINEȘTI - GOLEȘTI - PITEȘTI, de la km 95+000 la km 107+575, inclusiv pe LINIILE 1a, 1b, 5 și 6 din stația CF GOLEȘTI cu propriile utilaje feroviare specifice acestui tip de lucrări și cu materiale noi de cale achiziționate tot de antreprenor, astfel:
→ șină, aparate de cale, piese pentru aparate de cale,
→ cupoane de tranziție, traverse normale și speciale din lemn (pentru aparate de cale și poduri)
→ contrașine pod, platelaj metalic, ambutisat și neambutisat pentru poduri
→ traverse de beton complet echipate
→ dale elastice pentru treceri la nivel
→ material mărunt, piatră spartă
→ realizarea căii fără joante
Menționăm faptul că scopul lucrărilor de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe cei 21 km CF este aducerea liniei în parametrii proiectați, creşterea vitezei maxime de circulaţie a trenurilor de călători la 120 km/h, eliminarea costurilor cauzate de restricții, creșterea eficienței activității de operare și maximizarea gradului de siguranță., mai transmite sursa citată.
Reamintim, de asemenea faptul că, lucrările de înlocuire la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii pe intervalul CF CHITILA - GOLEȘTI, pe o lungime totală de 196,7 km CF, vor fi executate în cadrul celor 2 loturi licitate de SRCF București, cu o valoare totală estimată de 663,6 MILIOANE lei și care în prezent se află în etapa de evaluare a celor 4 oferte depuse.
foto: Facebook/ CFR Infrastructura
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii