Poliţia de Frontieră vrea să cumpere servicii pentru repararea şi întreţinerea navelor (document)
Poliţia de Frontieră vrea să cumpere servicii pentru repararea şi întreţinerea navelor (document)
22 Mar, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2560
Marime text
Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră a lansat anunţul de organizare a licitaţiei pentru atribuirea contractului „Servicii de reparare şi de întreţinere a navelor“, valoarea estimată a acestuia fiind cuprinsă între 2.470.600 de lei şi 9.403.425 de lei, fără TVA.
Contractul prevede asigurarea de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru sistemul de propulsive, energetic şi instalaţii electromecanice de bord, pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Locurile principale de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare sunt, conform caietului de sarcini, Constanţa, Mangalia şi Sulina. Obiectul acordului-cadru vizează achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (reparaţie), inclusiv achiziţionarea de piese de schimb/consumabile pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ (sistem de propulsie, energetic, instalaţii propulsie cu jet, alimentare cu combustibil, ungere, HVAC, aşa cum sunt descrise în anexele caietului de sarcini) din dotarea Poliţiei de Frontieră, respectiv Garda de Coastă Constanţa.
Cele trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ au fost construite în anul 2010 la şantierul naval Israel Shipyards, fiind proiectate pentru o durată de viaţă de 25 de ani, lucrările fiind supravegheate de către inspectori ai societăţii de clasificare L'loyds Register şi având notaţia de clasă „100A1 SSC Patrol Mono HSC G3 MCH“.
Acordul-cadru, care se va încheia pe o perioadă de 24 de luni, prevede că vor fi încheiate, ulterior trimestrial, contracte subsecvente, în funcţie de bugetul alocat cu această destinaţie, de numărul de ore de funcţionare al navei, precum şi de defecţiunile survenite în exploatarea navei maritime de intervenţie.
Cantităţile minime şi maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru au fost estimate după cum rezultă din anexele la caietul de sarcini.
Astfel, cantităţile minime şi maxime de servicii ce pot fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt:
- mentenanţă preventivă: minimum 38 de revizii şi maximum 341 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum 38 de servicii şi maximum 107 servicii.
Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:
- mentenanţă preventivă: minimum o revizie şi maximum 26 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum un serviciu şi maximum 38 servicii.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.028.352 de lei. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 90.000 de lei.
Conform anunţului, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general – Ioan Buda, adjunct al Inspectorului General – Bogdan-Mihail Ivănescu, director al Direcţiei Logistice – Costel Giuroiu, director al Direcţiei Financiare – Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile – Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate – Claudiu Pavel, şef Serviciul Achiziţii – Marius-Lucian Gogoi, şef Serviciul Tehnic – Andrei Adrian Voicu, împuternicit şef Serviciul Juridic – Carmen-Vasilica Vicoleanu.
Firmele interesate pot depune cererile de documente sau de acces la documente până pe 24 aprilie 2017, ora 8.00. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25 aprilie 2017, ora 16.00. Data-limită de deschidere a ofertelor este 19.05.2017, ora 18.00.
Pentru a evalua cheltuielile şi riscurile necesare pregătirii ofertei, autoritatea contractantă pune la dispoziţia operatorilor economici documentaţia tehnică pentru nave. Operatorul economic interesat poate solicita, în scris, o vizită de documentare tehnică, pentru vizualizarea unei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Vizita de documentare va avea loc la sediul Grupului de Nave Constanţa sau la cel al Grupului de Nave Mangalia, la o dată care va fi comunicată, în scris, solicitantului.
Contractul prevede asigurarea de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru sistemul de propulsive, energetic şi instalaţii electromecanice de bord, pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Locurile principale de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare sunt, conform caietului de sarcini, Constanţa, Mangalia şi Sulina. Obiectul acordului-cadru vizează achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă (revizii tehnice periodice) şi corectivă (reparaţie), inclusiv achiziţionarea de piese de schimb/consumabile pentru trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ (sistem de propulsie, energetic, instalaţii propulsie cu jet, alimentare cu combustibil, ungere, HVAC, aşa cum sunt descrise în anexele caietului de sarcini) din dotarea Poliţiei de Frontieră, respectiv Garda de Coastă Constanţa.
Cele trei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“ au fost construite în anul 2010 la şantierul naval Israel Shipyards, fiind proiectate pentru o durată de viaţă de 25 de ani, lucrările fiind supravegheate de către inspectori ai societăţii de clasificare L'loyds Register şi având notaţia de clasă „100A1 SSC Patrol Mono HSC G3 MCH“.
Acordul-cadru, care se va încheia pe o perioadă de 24 de luni, prevede că vor fi încheiate, ulterior trimestrial, contracte subsecvente, în funcţie de bugetul alocat cu această destinaţie, de numărul de ore de funcţionare al navei, precum şi de defecţiunile survenite în exploatarea navei maritime de intervenţie.
Cantităţile minime şi maxime de servicii care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru au fost estimate după cum rezultă din anexele la caietul de sarcini.
Astfel, cantităţile minime şi maxime de servicii ce pot fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt:
- mentenanţă preventivă: minimum 38 de revizii şi maximum 341 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum 38 de servicii şi maximum 107 servicii.
Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui contract subsecvent:
- mentenanţă preventivă: minimum o revizie şi maximum 26 de revizii;
- mentenanţă corectivă: minimum un serviciu şi maximum 38 servicii.
Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 1.028.352 de lei. Cuantumul garanţiei de participare va fi de 90.000 de lei.
Conform anunţului, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general – Ioan Buda, adjunct al Inspectorului General – Bogdan-Mihail Ivănescu, director al Direcţiei Logistice – Costel Giuroiu, director al Direcţiei Financiare – Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile – Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate – Claudiu Pavel, şef Serviciul Achiziţii – Marius-Lucian Gogoi, şef Serviciul Tehnic – Andrei Adrian Voicu, împuternicit şef Serviciul Juridic – Carmen-Vasilica Vicoleanu.
Firmele interesate pot depune cererile de documente sau de acces la documente până pe 24 aprilie 2017, ora 8.00. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 25 aprilie 2017, ora 16.00. Data-limită de deschidere a ofertelor este 19.05.2017, ora 18.00.
Pentru a evalua cheltuielile şi riscurile necesare pregătirii ofertei, autoritatea contractantă pune la dispoziţia operatorilor economici documentaţia tehnică pentru nave. Operatorul economic interesat poate solicita, în scris, o vizită de documentare tehnică, pentru vizualizarea unei nave maritime de intervenţie proiect „Shaldag MK IV“. Vizita de documentare va avea loc la sediul Grupului de Nave Constanţa sau la cel al Grupului de Nave Mangalia, la o dată care va fi comunicată, în scris, solicitantului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii