Portul Constanța caută firmă de salubritate! Licitație de 5 milioane de euro
Portul Constanța caută firmă de salubritate! Licitație de 5 milioane de euro
03 Jul, 2024 13:41
ZIUA de Constanta
1477
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța caută firmă care să se ocupe de salubrizarea Portului – Sector nord și sud, zona Midia și zona Mangalia.
Firmele interesate pot depune oferte până pe 5 august 2024, dată la care va avea loc licitația publică. Valoarea estimată a contractului este de 25.106.626 lei.
Prestatorul va executa anual maxim următoarele operațiuni și cantități de servicii: 1. Maturat manual (1000 mp) 4.845,61 2. Razuit borduri/trotuar (mp) 148.115,85 3. Razuit rigole colectare ape pluviale (mp) 201,630,70 4. Intretinere curatenie cai de acces si platforme (1000 mp) 29.606,95 5. Intretinere spatii verzi amenajate și neamenajate (1000 mp) 18.645,29 6. Maturat mecanic (1000 mp) 15.775,05 7. Asigurare (inchiriere) recipiente 1,1 mc (Buc.) 2.640,00 8. Colectarea deseurilor stradale (tone) 7.000,00 9. Colectarea deseurilor menajere, industriale (tone) 3.000,00 10. Transport Port-Depozitul autorizat (tone) 10.000 11. Depozitare deșeuri APM la depozitul autorizat. (tone) 10.000 Durata contractului este de 24 luni.
ersoanele ce detin functii de decizie in cadrul entitatii contractante precum si persoane din cadrul entitatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau desfasurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel GAVRUTA, Suryan-Omar DEDE, Catalin DIACONU, Mihnea - Claudiu DRUMEA, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANA, Constantin CHIRILĂ
• Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin AVĂTAVULUI, Director Executiv – Ileana-Mirela BÎRCHI, Director Financiar – Maria MERGIU, Director Tehnic – Florin Laurențiu CHIRILĂ, Serviciul Juridic și Guvernanță Coroprativă – C.J. cu atribuții delegate Tănase Iulian PEPI, Șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina BECTEMIR, Șef Serviciu Patrimoniu Nord – Cristian Mihai TOMA, Șef Serviciu Patrimoniu Sud – Constantin BRANDI, Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian STĂNCIUC.
• Alti semnatari: Serviciul Patrimoniu Nord – Mirela HUBATI, Serviciul Patrimoniu Sud – Andreea Georgiana STĂETU, Responsabil Achizitie din cadrul Serviciului Achizitii Publice – Aurelian LIȚĂ.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Decizia magistraților în dosarul dintre CNAPM Constanța și Grup Servicii Petroliere Logistic SRL
Firmele interesate pot depune oferte până pe 5 august 2024, dată la care va avea loc licitația publică. Valoarea estimată a contractului este de 25.106.626 lei.
Prestatorul va executa anual maxim următoarele operațiuni și cantități de servicii: 1. Maturat manual (1000 mp) 4.845,61 2. Razuit borduri/trotuar (mp) 148.115,85 3. Razuit rigole colectare ape pluviale (mp) 201,630,70 4. Intretinere curatenie cai de acces si platforme (1000 mp) 29.606,95 5. Intretinere spatii verzi amenajate și neamenajate (1000 mp) 18.645,29 6. Maturat mecanic (1000 mp) 15.775,05 7. Asigurare (inchiriere) recipiente 1,1 mc (Buc.) 2.640,00 8. Colectarea deseurilor stradale (tone) 7.000,00 9. Colectarea deseurilor menajere, industriale (tone) 3.000,00 10. Transport Port-Depozitul autorizat (tone) 10.000 11. Depozitare deșeuri APM la depozitul autorizat. (tone) 10.000 Durata contractului este de 24 luni.
ersoanele ce detin functii de decizie in cadrul entitatii contractante precum si persoane din cadrul entitatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau desfasurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel GAVRUTA, Suryan-Omar DEDE, Catalin DIACONU, Mihnea - Claudiu DRUMEA, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANA, Constantin CHIRILĂ
• Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin AVĂTAVULUI, Director Executiv – Ileana-Mirela BÎRCHI, Director Financiar – Maria MERGIU, Director Tehnic – Florin Laurențiu CHIRILĂ, Serviciul Juridic și Guvernanță Coroprativă – C.J. cu atribuții delegate Tănase Iulian PEPI, Șef Serviciu Achizitii Publice – Hermina BECTEMIR, Șef Serviciu Patrimoniu Nord – Cristian Mihai TOMA, Șef Serviciu Patrimoniu Sud – Constantin BRANDI, Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian STĂNCIUC.
• Alti semnatari: Serviciul Patrimoniu Nord – Mirela HUBATI, Serviciul Patrimoniu Sud – Andreea Georgiana STĂETU, Responsabil Achizitie din cadrul Serviciului Achizitii Publice – Aurelian LIȚĂ.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Decizia magistraților în dosarul dintre CNAPM Constanța și Grup Servicii Petroliere Logistic SRL
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii