Poșta Română digitalizează gestionarea fondurilor cu aplicația Control Numerar. Iată despre ce este vorba
Poșta Română digitalizează gestionarea fondurilor cu aplicația Control Numerar. Iată despre ce este vorba


- Compania Națională „Poșta Română”, liderul pieței de servicii poștale și de logistică, a finalizat implementarea aplicației Control Numerar, o soluție informatică dezvoltată integral in-house.
Compania Națională „Poșta Română”, liderul pieței de servicii poștale și de logistică, a finalizat implementarea aplicației Control Numerar, o soluție informatică dezvoltată integral in-house. Această platformă modernă permite monitorizarea precisă a fluxului de numerar, de la nivel central până la fiecare subunitate poștală, oferind un control sporit asupra fondurilor companiei, transmite un comunicat din partea companiei.
Necesitatea unei astfel de soluții digitale a fost esențială pentru optimizarea proceselor financiare interne. Lansată la nivelul întregii companii în septembrie 2024, aplicația reprezintă un pas important în strategia de transformare digitală a Poștei Române, contribuind la eficientizarea activităților operaționale și la creșterea transparenței financiare.
„Implementarea aplicației Control Numerar nu este doar un pas înainte în digitalizarea proceselor noastre interne, ci și un angajament ferm față de eficiență, securitate și transparență. Această soluție ne oferă o perspectivă modernă asupra gestionării fondurilor, reducând riscurile și optimizând costurile. Continuăm să investim în inovație pentru a construi o Poștă Română mai agilă, mai sigură și mai competitivă”, a menționat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
Beneficii majore ale aplicației Control Numerar:
- Monitorizare în timp real a soldului de numerar din fiecare subunitate poștală;
- Securitate avansată, prin control riguros al fondurilor disponibile;
- Automatizarea rapoartelor financiare, facilitând verificările interne;
- Optimizarea fluxului de numerar, reducând costurile de transport și asigurare;
- Accesibilitate prin platforma web, disponibilă exclusiv în rețeaua IT a Poștei Române.
Rezultatele implementării:
- Reducerea timpului de procesare a tranzacțiilor financiare;
- Minimizarea erorilor umane prin automatizare;
- Prevenirea deficiențelor de numerar prin monitorizare exactă;
- Reducerea riscului de fraude prin controale automatizate;
- Optimizarea costurilor prin ajustarea ridicărilor de numerar în funcție de necesarul real.
Aplicația Control Numerar a fost realizată integral in-house, realizându-se o economie la bugetul Companiei de 50.000 de EURO, reconfirmând angajamentul Poștei Române față de digitalizare și eficientizare a costurilor. Implementarea acestei soluții digitale marchează un nou pas în modernizarea companiei, consolidând poziția sa de lider în industria serviciilor poștale din România.
„Reamintim faptul că Poșta Română este singura companie de curierat și servicii poștale din România care ajunge în toate colțurile țării, fiind principalul furnizor de servicii poștale la nivel național, iar investițiile majore și constante realizate de companie în ultimii ani în tehnologie și digitalizare ne permit să asigurăm populației servicii de cea mai bună calitate”, a încheiat sursa citată.
Citește și:
Românii pot cumpăra titluri de stat Tezaur prin Ghişeul.ro. Iată de când
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp