Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
21:11 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

PPC lansează o nouă aplicație pentru telefonul mobil

ro

22 Apr, 2024 12:13 730 Marime text
Sursa foto: PPC





 
  • PPC blue, noua aplicație pentru telefonul mobil, este destinată șoferilor de mașini electrice
 
 
PPC Blue, compania din cadrul grupului PPC în România care activează pe segmentul mobilității electrice, lansează aplicația mobilă cu același nume, ca parte a procesului etapizat de rebranding. Recent au fost anunțate noul nume al brandului – PPC blue, identitatea sa vizuală, precum și website-ul dedicat www.ppcblue.ro.
 

„Șoferii de vehicule electrice care foloseau înainte aplicația Enel X Way au primit notificări prin care sunt invitați să își instaleze noua aplicație PPC blue, din AppStore sau Google Play. După acest pas, contul de client din aplicația Enel X Way va fi migrat automat către noua aplicație. Toate avantajele obținute anterior se păstrează, însă utilizatorii trebuie să urmeze procesul de resetare parolă, să accepte termenii și condițiile de utilizare și să adauge un card bancar”, transmite PPC.
 

Conform sursei citate, din aplicația mobilă PPC blue poate fi vizualizată disponibilitatea stațiilor de încărcare și pot fi selectate abonamentele preferate de fiecare utilizator. Prin intermediul aplicației utilizatorii își pot acum organiza călătoriile și utiliza atât stațiile de încărcare PPC blue din România cât și din Grecia.
 

„Condițiile de utilizare ale serviciilor, precum și tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identității vizuale, însă denumirile abonamentelor sunt modificate astfel: Basic X devine PPC blueLite (60 kW incluși), Premium X devine PPC bluePlus (120 kW incluși). În plus portofoliul de produse se extinde cu un produs nou PPC blueMax (200 kW incluși). Clienții își pot încărca vehiculele electrice în aceleași puncte din rețeaua cu care sunt familiarizați, iar în perioada următoare, fiecare punct de încărcare din portofoliul companiei va fi marcat cu noul logo PPC blue și va fi adaptat noii indentități vizuale”, mai precizează sursa.

 
Clienții cu un card RFID fizic sau virtual activ vor primi un nou card fizic PPC blue. Pentru înlocuirea acestuia, clienții vor fi contactați de agenții din call-center pentru a colecta preferințele pentru adresa de livrare a noului card.
 
Întrebări cu privire la abonamentele PPC blue pot fi adresate la numărul 0800.801.158 sau în scris la helpdesk.blue.ro@ppcgroup.com.



Citește și
București Site nou - E-Distribuție se transformă în Rețele Electrice
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii