Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:10 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Pregătiri pentru alegerile parlamentare! Prefectura Constanţa caută firmă pentru tipărirea buletinelor de vot

ro

03 Oct, 2016 00:00 3955 Marime text


Instituţia Prefectului Constanţa a lansat anunţul privind procedura licitaţiei deschise sau restrânse prin mijloace electronice pentru contractarea de „Servicii de tipărire buletine de vot necesare organizării alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2016“. Pentru procesul electoral din decembrie 2016 se vor tipări 1.389.040 de buletine de vot, valoarea estimată a contractului fiind de 511.166,72 de lei, fără TVA. Pentru a participa la licitaţie, ofertantul va constitui o garanţie de participare în sumă de 10.000 de lei, valabilă 90 de zile de la data-limită de depunere a ofertelor.
 
Finanţarea contractului se va face de la bugetul de stat. Pentru a participa la licitaţie, societăţile comerciale trebuie să aibă certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante cu privire la plata impozitelor, a taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat la momentul prezentării. De asemenea, ofertanţii, terţii susţinători şi subcontractanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 58-60 din Legea nr. 98/2016.

Cine are funcţie de decizie?

Lista persoanelor - conform art. 63, alin. 1 din Legea 98/2016 - care deţin funcţii de decizie în cadrul Instituţiei Prefectului în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aprobă/semnează documente emise în legătură cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aprobă bugetul aferent autorităţii contractante necesar finanţării contractului de achiziţie publică sunt: Adrian Viorel Nicolaescu - prefect, Mustafa Levent Accoium - subprefect, Oana Monica Drăguţ Gunea - coordonator Serviciul Juridic-Achiziţii, Ștefania Mititescu - şef serviciu - Serviciul Juridic-Achiziţii, Eli Mihaela Pătraşcu - manager, Liliana Isabela Pişcanu - şef serviciu - Monitorizarea serviciilor publice deconcentrate, situaţii de urgenţă şi cooperare internaţională, Margareta Simona Pîrcalabu - şef serviciu - Financiar-Contabilitate, Resurse Umane şi Administrativ, Veronica Cimpoiaşu - expert superior, Ileana-Emi Budurescu - inspector principal.

Termene-limită pentru depunerea ofertelor

Data-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru accesul la documente este 17 octombrie, ora 16.00, iar pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare, 18 octombrie 2016, ora 16.00. Pentru a fi ales, ofertantul trebuie să îşi menţină oferta cel puţin 90 de zile de la termenul-limită de primire a ofertelor. Data-limită de evaluare a ofertelor este 1 noiembrie, ora 18.00. Având în vedere faptul că obiectul prezentului contract este de o importanţă deosebită la nivel naţional, se impune a se stabili o perioadă redusă pentru depunerea ofertelor, de 15 zile - de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare -, având în vedere că data stabilită pentru alegeri este 11.12.2016, iar data-limită până la care tipărirea buletinelor de vot trebuie finalizată este 26.11.2016, făcând imposibil de respectat perioada prevăzută la art. 74, alin. (1) din Legea nr.98/2016.
 
Luând în considerare faptul că: Guvernul României, în şedinţa din data de 31.08.2016, a adoptat HG nr. 634/2016 privind stabilirea datei alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2016; HG nr. 635/2016 pentru aprobarea calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor; HG nr. 637/2016 privind stabilirea cheltuielilor necesare pregătirii şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2016, aceste acte normative fiind publicate în Monitorul Oficial din data de 6.09.2016, Partea I, nr. 691/6/IX/2016, iar în data de 12.09.2016 au intrat în vigoare; fondurile necesare achiziţiei sunt alocate de la bugetul de stat, iar modificările bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2016 au fost aduse la cunoştinţa Instituţiei Prefectului - Judeţul Constanţa, de către MAI - Direcţia Generală Financiară în data de 19.09.2016, în conformitate cu art. 74, alin. (3), autoritatea contractantă consideră că fiind o situaţie de urgenţă.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii