Pregătiri pentru asediu? Aer condiţionat, tomfe, veste anti-înjunghiere - ce mai cumpără Aeroportul „Mihail Kogălniceanu“
Pregătiri pentru asediu?: Aer condiţionat, tomfe, veste anti-înjunghiere - ce mai cumpără Aeroportul „Mihail
07 Oct, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
1955
Marime text
Aeroportul Internaţional „Mihail Kogălniceanu“ din Constanţa organizează licitaţii publice pentru mai multe servicii şi achiziţii de bunuri. Reprezentanţii aeroportului au publicat recent mai multe anunţuri de achiziţii pe licitatiapublica.ro, pentru atribuirea unor contracte precum: furnizare plăci diode LXDA pentru echipamentul cu raze X de control de securitate tip XIS 100 XD - la o valoare estimată de 46.152 de lei, fără TVA, cu termenul-limită pentru primirea ofertelor la 10 octombrie 2016, furnizare aparat de aer condiţionat inverter, cu montaj - valoare estimată de 1.100 de lei, fără TVA, cu termenul-limită de primire a ofertelor la 7 octombrie, şi furnizare tomfă (opt bucăţi), cască protecţie anti-vandal cu vizier (opt bucăţi), vestă anti-înjunghiere (opt bucăţi), fluier metalic cu şnur (38 de bucăţi), la o valoare estimată de 10.000 de lei, fără TVA, ofertele urmând să fie trimise până cel târziu 10 octombrie.
De asemenea, reprezentanţii aeroportului doresc să achiziţioneze servicii de preluare transport şi valorificare/eliminare deşeuri de absorbanţi, materiale filtrante, deşeuri de tipul ambalajelor reziduuri sau contaminate cu substanţe periculoase, deşeuri de sticlă şi lemn din construcţii şi demolări. Potrivit anunţului, contractul se încheie pe o perioadă de 12 luni, iar pentru a fi eligibil, ofertantul trebuie să facă dovada, conform HG 856/2002 privind evidenţa gestiunii deşeurilor şi pentru aprobarea listei cuprinzând deşeurile, inclusiv deşeurile periculoase, a următoarelor coduri: 15 02 02 - absorbanţi, materiale filtrante (inclusiv filtre de ulei fără altă specificaţie), materiale de lustruire, îmbrăcăminte de protecţie contaminată cu substanţe periculoase, 15 02 03 - absorbanţi, materiale filtrante, materiale de lustruire şi îmbrăcăminte de protecţie, altele decât cele specificate la 15 02 02, 15 01 10 - ambalaje care conţin reziduuri sau sunt contaminate cu substanţe periculoase, 17 02 01 - lemn, 17 02 02 - sticlă. Agentul economic va asigura recipiente pentru colectarea separată a tipurilor de deşeuri care fac obiectul contractului. Preluarea deşeurilor se va efectua în maximum 24 de ore de la primirea comenzii. Prestatorul se obligă să respecte HG nr. 1061/2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României, Legea nr. 211/2011 privind gestiunea deşeurilor, OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare.
De asemenea, prestatorul se obligă să întocmească formularele de încărcare şi descărcare deşeuri periculoase şi nepericuloase, conform HG nr. 1061/2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României. Agentul economic trebuie să deţină autorizaţie de mediu valabilă pentru preluare, transport valorificare şi/sau eliminare a deşeurilor.
Valoarea estimată a contractului este de 400 de lei, fără TVA, iar termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 11 octombrie.
Un alt apel al Aeroportului Internaţional „Mihail Kogălniceanu” vizează furnizarea unui contract de servicii pentru preluarea, transportul şi incinerarea deşeurilor catering provenite din traficul aerian, cu durata de un an. Valoarea estimată este de 350 de lei, fără TVA. Pentru a fi eligibili, societăţile interesate trebuie să deţină autorizaţie sanitar-veterinară şi autorizaţie de mediu pentru îndeplinirea obiectului contractului. Ofertantul trebuie să se regăsească pe site-ul ANSVA, la secţiunea „unităţi de profil > Unităţi de neutralizare> Listă unităţi neutralizare“. Termenul-limită pentru depunerea ofertelor de către cei interesaţi de acest contract este 11 octombrie 2016. Informaţii suplimentare pot fi obţinute trimiţând mail la adresa narcisa.frandos@mk-airport.ro.
De asemenea, reprezentanţii aeroportului doresc să achiziţioneze servicii de preluare transport şi valorificare/eliminare deşeuri de absorbanţi, materiale filtrante, deşeuri de tipul ambalajelor reziduuri sau contaminate cu substanţe periculoase, deşeuri de sticlă şi lemn din construcţii şi demolări. Potrivit anunţului, contractul se încheie pe o perioadă de 12 luni, iar pentru a fi eligibil, ofertantul trebuie să facă dovada, conform HG 856/2002 privind evidenţa gestiunii deşeurilor şi pentru aprobarea listei cuprinzând deşeurile, inclusiv deşeurile periculoase, a următoarelor coduri: 15 02 02 - absorbanţi, materiale filtrante (inclusiv filtre de ulei fără altă specificaţie), materiale de lustruire, îmbrăcăminte de protecţie contaminată cu substanţe periculoase, 15 02 03 - absorbanţi, materiale filtrante, materiale de lustruire şi îmbrăcăminte de protecţie, altele decât cele specificate la 15 02 02, 15 01 10 - ambalaje care conţin reziduuri sau sunt contaminate cu substanţe periculoase, 17 02 01 - lemn, 17 02 02 - sticlă. Agentul economic va asigura recipiente pentru colectarea separată a tipurilor de deşeuri care fac obiectul contractului. Preluarea deşeurilor se va efectua în maximum 24 de ore de la primirea comenzii. Prestatorul se obligă să respecte HG nr. 1061/2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României, Legea nr. 211/2011 privind gestiunea deşeurilor, OUG nr. 195/2005 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare.
De asemenea, prestatorul se obligă să întocmească formularele de încărcare şi descărcare deşeuri periculoase şi nepericuloase, conform HG nr. 1061/2008 privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase pe teritoriul României. Agentul economic trebuie să deţină autorizaţie de mediu valabilă pentru preluare, transport valorificare şi/sau eliminare a deşeurilor.
Valoarea estimată a contractului este de 400 de lei, fără TVA, iar termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 11 octombrie.
Un alt apel al Aeroportului Internaţional „Mihail Kogălniceanu” vizează furnizarea unui contract de servicii pentru preluarea, transportul şi incinerarea deşeurilor catering provenite din traficul aerian, cu durata de un an. Valoarea estimată este de 350 de lei, fără TVA. Pentru a fi eligibili, societăţile interesate trebuie să deţină autorizaţie sanitar-veterinară şi autorizaţie de mediu pentru îndeplinirea obiectului contractului. Ofertantul trebuie să se regăsească pe site-ul ANSVA, la secţiunea „unităţi de profil > Unităţi de neutralizare> Listă unităţi neutralizare“. Termenul-limită pentru depunerea ofertelor de către cei interesaţi de acest contract este 11 octombrie 2016. Informaţii suplimentare pot fi obţinute trimiţând mail la adresa narcisa.frandos@mk-airport.ro.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii