Preocuparea SPIT pentru servicii de calitate și în siguranță
Preocuparea SPIT pentru servicii de calitate și în siguranță
24 Jul, 2020 19:47
ZIUA de Constanta
1304
Marime text
Ca o dovadă a preocupării continue privind creșterea calității serviciilor publice oferite, asigurării sănătății şi securității în muncă a angajaților și respectului pentru mediu, precum şi cu privire la valoarea informațiilor gestionate, am implementat la nivelul instituției sistemul de management integrat (calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă, respectiv securitatea informației).
În prezent, instituția este la a 4-a recertificare a Sistemului de Management Integrat (calitate, mediu, sănătate și securitate în muncă), cu precizarea că Sistemul de Management al Calității (ISO 9001) a fost implementat prima dată la nivelul anului 2006, Sistemul de Management de Mediu (ISO 14001) și Sistemul de Management al Sănătății şi Securității Ocupaţionale (OHSAS 18001) la nivelul anului 2009.
În ceea ce privește securitatea informației, SPIT răspunde cerințelor standardului ISO 27001: 2013 Sistem de management al securității informației și a obținut certificarea la nivelul anului 2019.
Menținerea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management integrat atestă nivelul performanţei generale a instituţiei, reușita certificării/recertificări fiind datorată efortului tuturor angajaților SPIT prin profesionalism și implicare permanentă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii