Primăria a iniţiat procedura de achiziţie directă Ziua Copilului se va organiza în „Ţara Piticilor“ din parcul Tăbăcărie
Primăria a iniţiat procedura de achiziţie directă: Ziua Copilului se va organiza în „Ţara Piticilor“
23 Apr, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
1332
Marime text
Primăria Constanţa a iniţiat achiziţia directă pentru servicii de organizare evenimente culturale - Ziua Copilului, 1 iunie 2019. Potrivit caietului de sarcini, prestatorul va oferi o întreagă gamă de servicii care vor crea evenimente inedite pe parcursul întregii zile şi care vor antrena copiii de diferite vârste în activităţi educative şi distractive, în aer liber.
Este vorba despre servicii de prestări artistice cu cel puţin 30 de persoane, care vor fi animatori, mascote, personaje - eroi ai filmelor şi desenelor animate, din lumea basmelor româneşti şi internaţionale, ce vor interacţiona cu copiii şi vor prezenta momente artistice, demonstraţii de dans, concursuri şi jocuri de grup; ateliere de creaţie: slime, lut, pictură, muzică, experimente; spectacol de magie - minimum un magician cu experienţă ce va interacţiona cu publicul prezent; personaje pe picioroange (minimum 2 persoane); clovni - minimum 2 persoane; parada personajelor se va desfăşura pe aleile din parcul Tăbăcărie începând cu ora 18.00; spectacol baloane de săpun şi jocuri şi concursuri.
Oferta trebuie să includă şi servicii sonorizare - minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activităţile desfăşurate pe întreaga suprafaţă a parcului - „Ţara Piticilor“ şi care pot fi împărţite în instalaţii individuale, microfon wireless x 6 bucăţi; conectică sunet, reţea alimentare, treceri de cablu şi personal tehnic.
Totodată, cei interesaţi de organizarea evenimentului trebuie să acopere şi servicii conexe pentru entertainment: tobogan gonflabil în formă de castel - capacitate maximă 15 copii, trambulină - capacitate maximă 5 copii, materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii; materiale pentru jocurile propuse, cretă colorată pentru minimum 300 copii; minimum 1.000 de baloane colorate; minimum 4 tunuri de confetti, premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluş) - minimum 300 copii; pază eveniment: minimum 5 agenţi în timpul evenimentului; fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei - fotografiile vor fi postate pe reţelele de socializare ale Primăriei Constanţa; asigurarea curăţeniei în „Ţara Piticilor”, după eveniment; servicii medicale de tip ambulanţa B1, obţinerea de la UCMR-ADA a autorizaţiei exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului Ziua Copilului şi achitarea contravalorii obţinerii acestei autorizaţii; achitarea către UCMR-ADA şi a celorlalte entităţi a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor şi serviciile de promovare a evenimentului.
Valoarea estimată fără TVA este de 126.050,42 de lei. Durata contractului: 31.05.2019 - 2.06.2019. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preţ conform caietului de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Data-limită de primire a ofertelor este 24.04.2019, ora 23.59.
Este vorba despre servicii de prestări artistice cu cel puţin 30 de persoane, care vor fi animatori, mascote, personaje - eroi ai filmelor şi desenelor animate, din lumea basmelor româneşti şi internaţionale, ce vor interacţiona cu copiii şi vor prezenta momente artistice, demonstraţii de dans, concursuri şi jocuri de grup; ateliere de creaţie: slime, lut, pictură, muzică, experimente; spectacol de magie - minimum un magician cu experienţă ce va interacţiona cu publicul prezent; personaje pe picioroange (minimum 2 persoane); clovni - minimum 2 persoane; parada personajelor se va desfăşura pe aleile din parcul Tăbăcărie începând cu ora 18.00; spectacol baloane de săpun şi jocuri şi concursuri.
Oferta trebuie să includă şi servicii sonorizare - minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activităţile desfăşurate pe întreaga suprafaţă a parcului - „Ţara Piticilor“ şi care pot fi împărţite în instalaţii individuale, microfon wireless x 6 bucăţi; conectică sunet, reţea alimentare, treceri de cablu şi personal tehnic.
Totodată, cei interesaţi de organizarea evenimentului trebuie să acopere şi servicii conexe pentru entertainment: tobogan gonflabil în formă de castel - capacitate maximă 15 copii, trambulină - capacitate maximă 5 copii, materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii; materiale pentru jocurile propuse, cretă colorată pentru minimum 300 copii; minimum 1.000 de baloane colorate; minimum 4 tunuri de confetti, premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluş) - minimum 300 copii; pază eveniment: minimum 5 agenţi în timpul evenimentului; fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei - fotografiile vor fi postate pe reţelele de socializare ale Primăriei Constanţa; asigurarea curăţeniei în „Ţara Piticilor”, după eveniment; servicii medicale de tip ambulanţa B1, obţinerea de la UCMR-ADA a autorizaţiei exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului Ziua Copilului şi achitarea contravalorii obţinerii acestei autorizaţii; achitarea către UCMR-ADA şi a celorlalte entităţi a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor şi serviciile de promovare a evenimentului.
Valoarea estimată fără TVA este de 126.050,42 de lei. Durata contractului: 31.05.2019 - 2.06.2019. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preţ conform caietului de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Data-limită de primire a ofertelor este 24.04.2019, ora 23.59.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii