Primăria a iniţiat procedura de achiziţie directă Ziua Copilului se va organiza în „Ţara Piticilor“ din parcul Tăbăcărie
Primăria a iniţiat procedura de achiziţie directă: Ziua Copilului se va organiza în „Ţara Piticilor“
23 Apr, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
1410
Marime text



Este vorba despre servicii de prestări artistice cu cel puţin 30 de persoane, care vor fi animatori, mascote, personaje - eroi ai filmelor şi desenelor animate, din lumea basmelor româneşti şi internaţionale, ce vor interacţiona cu copiii şi vor prezenta momente artistice, demonstraţii de dans, concursuri şi jocuri de grup; ateliere de creaţie: slime, lut, pictură, muzică, experimente; spectacol de magie - minimum un magician cu experienţă ce va interacţiona cu publicul prezent; personaje pe picioroange (minimum 2 persoane); clovni - minimum 2 persoane; parada personajelor se va desfăşura pe aleile din parcul Tăbăcărie începând cu ora 18.00; spectacol baloane de săpun şi jocuri şi concursuri.
Oferta trebuie să includă şi servicii sonorizare - minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activităţile desfăşurate pe întreaga suprafaţă a parcului - „Ţara Piticilor“ şi care pot fi împărţite în instalaţii individuale, microfon wireless x 6 bucăţi; conectică sunet, reţea alimentare, treceri de cablu şi personal tehnic.
Totodată, cei interesaţi de organizarea evenimentului trebuie să acopere şi servicii conexe pentru entertainment: tobogan gonflabil în formă de castel - capacitate maximă 15 copii, trambulină - capacitate maximă 5 copii, materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii; materiale pentru jocurile propuse, cretă colorată pentru minimum 300 copii; minimum 1.000 de baloane colorate; minimum 4 tunuri de confetti, premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluş) - minimum 300 copii; pază eveniment: minimum 5 agenţi în timpul evenimentului; fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei - fotografiile vor fi postate pe reţelele de socializare ale Primăriei Constanţa; asigurarea curăţeniei în „Ţara Piticilor”, după eveniment; servicii medicale de tip ambulanţa B1, obţinerea de la UCMR-ADA a autorizaţiei exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului Ziua Copilului şi achitarea contravalorii obţinerii acestei autorizaţii; achitarea către UCMR-ADA şi a celorlalte entităţi a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor şi serviciile de promovare a evenimentului.
Valoarea estimată fără TVA este de 126.050,42 de lei. Durata contractului: 31.05.2019 - 2.06.2019. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preţ conform caietului de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Data-limită de primire a ofertelor este 24.04.2019, ora 23.59.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii