Primăria achiziţionează servicii de consultanţă în afaceri şi management
Primăria achiziţionează servicii de consultanţă în afaceri şi management
21 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2143
Marime text
Primăria Constanţa doreşte să achiziţioneze serviciul de elaborare cerere de finanţare aferentă Cererii de proiecte POCA CP4/2016 - „Sprijinirea autorităţilor şi instituţiilor publice locale, atât din regiunile mai dezvoltate, cât şi din regiunile mai puţin dezvoltate, să introducă managementul calităţii în concordanţă cu Planul de acţiuni pentru implementarea etapizată a managementului calităţii în autorităţi şi instituţii publice 2016-2020“.
Obiectivul contractului este introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în concordanţă cu SCAP. Obiectul contractului constă în servicii de consultanţă în afaceri şi management şi servicii conexe, studii de fezabilitate, analize.
Oferta va fi transmisă până la data de 20.02.2017, în original, la adresa Primăria Municipiului Constanţa, bulevardul Tomis nr. 51, camera 18, sau pe adresa de e-mail proiecte@primaria-constanta.ro. Valoarea estimată a achiziţiei este de 30.000 de lei, fără TVA.
Conformul caietului de sarcini, operatorii economici interesaţi trebuie să prezinte certificatul ONRC şi să demonstreze că au capacitatea tehnică şi profesională pentru îndeplinirea obligaţiilor ce decurg din obiectul serviciului care urmează a fi prestat, iar persoanele fizice/juridice trebuie să aibă capacitate tehnică, respectiv personal de specialitate.
Din cadrul echipei de proiect vor face parte: manager de proiect - coordonatorul echipei; expert accesare fonduri structurale şi de coeziune; expert financiar, conform caietului de sarcini. Contractul va fi atribuit ofertantului care oferă preţul cel mai scăzut, conform caietului de sarcini publicat pe site-ul municipalităţii.
Obiectivul contractului este introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari, în concordanţă cu SCAP. Obiectul contractului constă în servicii de consultanţă în afaceri şi management şi servicii conexe, studii de fezabilitate, analize.
Oferta va fi transmisă până la data de 20.02.2017, în original, la adresa Primăria Municipiului Constanţa, bulevardul Tomis nr. 51, camera 18, sau pe adresa de e-mail proiecte@primaria-constanta.ro. Valoarea estimată a achiziţiei este de 30.000 de lei, fără TVA.
Conformul caietului de sarcini, operatorii economici interesaţi trebuie să prezinte certificatul ONRC şi să demonstreze că au capacitatea tehnică şi profesională pentru îndeplinirea obligaţiilor ce decurg din obiectul serviciului care urmează a fi prestat, iar persoanele fizice/juridice trebuie să aibă capacitate tehnică, respectiv personal de specialitate.
Din cadrul echipei de proiect vor face parte: manager de proiect - coordonatorul echipei; expert accesare fonduri structurale şi de coeziune; expert financiar, conform caietului de sarcini. Contractul va fi atribuit ofertantului care oferă preţul cel mai scăzut, conform caietului de sarcini publicat pe site-ul municipalităţii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii