Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:20 05 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria caută o firmă care să pună în funcțiune fântânile arteziene şi bazinele ornamentale din municipiul Constanța

ro

23 Feb, 2023 12:23 1095 Marime text
Primăria Constanța achiziționează serviciul de punere în funcțiune, întreținere, supraveghere, demontare și conservare fântâni arteziene și bazine ornamentale pentru un număr de 15 fântâni arteziene și bazine ornamentale, aflate în administrarea autorității locale.

Este vorba despre 1. Fântână Parc Far; 2. Fântână Parc Gară; 3. Fântână Muzeul de Artă (bd. Tomis / bd. Ferdinand); 4. Fântână Parc Teatru Oleg Danovski; 5. Fântână Zona Policlinica II (bd. 1 Decembrie 1918 / bd. I.C.Brătianu); 6. Fântână Parc Tomis II; 7. Fântână Zona Dacia (bd. Tomis / bd. Al. Lăpușneanu); 8. Fântână Zona Hotel Oxford (bd. Al. Lăpușneanu / bd. Aurel Vlaicu); 9. Fântână arteziană - Piațeta Cazino (stațiunea Mamaia); 10. Fântâni arteziene (sistem integrat în pardoseală cu 122 jeturi de apă) Parc Arheologic; 11. Bazin de apă (Parc Casa de Cultură); 12. Bazin ornamental Hotel Sulina (stațiunea Mamaia); 13. Bazin ornamental Hotel Meridian (stațiunea Mamaia); 14. Bazin ornamental Pescarul (Faleză Cazino Constanța) și  15. Bazin ornamental Cascadă (Faleză Cazino Constanța).

Valoarea totală estimată a achiziției este de 1.601.645.02 lei.

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chitac, primar al municipiului Constanța; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța;Ovanesian Felicia, administrator public;Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu-Consiliul local Constanța;Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția generală economico- financiară;Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget;Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate;Daniela Ilie, inspector serviciul ContabilitateAlin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică;Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistică;Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice; Vlăescu Daniel, director executiv, Directia gestionare, indrumare si sprijin comunitar și Itoafă Cristina, șef serviciu, Amenajări urbane.

Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 06.03.2023, ora 15:00 în SEAP.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii