Primăria Cernavodă. Licitație pentru lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul (document)
Primăria Cernavodă. Licitație pentru lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului
27 Jun, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2136
Marime text
- Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul.
Primăria Cernavodă anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului privind lucrările de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Gânditorul în cadrul proiectului "Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „Hamangia- prima civilizație a vechii Europe”"
Valoarea estimată a contractului este 247.620.247 lei.
Descrierea contractului
Obiectul contractului âl constituie: „Lucrări de execuție și dotare a construcțiilor pentru realizarea Centrului Hamangia și Atelierul Ganditorul in cadrul Proiectului « Restaurarea moștenirii culturale unice comune și promovarea produsului turistic comun, „ Hamangia- Prima civilizație a vechii Europe” » cod ROBG-407 B.Valoarea estimata a achizitiei 2.476,202,47 lei fara TVA din care: - Cheltuieli pentru obtinerea și amenajarea terenului = 178.875,30 lei fără TVA - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții = 34.000 lei fara TVA - Cheltuieli pentru investiția de bază: 2.243.687,17 lei fără TVA, din care: * Constructii si instalatii = 2.060.149,17 lei fără TVA * Montaj utilaje, echipamente tehnologice și functionale = 2.988,00 lei fara TVA * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj =129.994,00 * Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care nu necesită montaj și echipamente de transport = 0,00 * Dotari = 50.556,00 lei fără TVA * Active necorporale = 0,00 lei fara TVA - Organizare de șantier 19.640,00 lei fără TVA C)
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6
Criterii de atribuire:Prețul cel mai scazut
Informații despre fondurile Uniunii Europene:
Achiziția se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene:Da
Identificarea proiectului: Programe de cooperare Interregională
Tip finanțare: Program/Proiect
Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr.395/2016 în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoita - Primar; Serif Cirjali – Viceprimar; Silvica Olteanu – Secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – Sef Serviciu, Serviciul Impozite si taxe; Iordache Marian - Consilier Cabinet Primar; Menat Aledin - Inspector Serviciul Tehnic; Aurica Marin - Inspector asistent, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Alexandru – Ionut Balan - Referent de Specialitate Superior, Serviciul Compartiment Tehnic Investitii; Dragomir Rodica - Sef Serviciu ADPP; Delia Florentina Carmen - Inspector Serviciul Achizitii; Florea Catalin Constantin - Inspector Serviciul Achizitii; Ardelean Radu-Alexandru - Sef Serviciu Achizitii; Carmen Marcu - Sef Serviciu, Serviciul Asistenta Sociala; Anisoara Marin - Inspector principal Compartiment Protectie si Asistenta Sociala; Costache Ionel – Consilier Local, Ghicajanu Florentina- Consiler Local, Culea Vicentiu- Consilier Local, Bogdan Boarca - Consilier local; Constantin Grajdeanu- Consilier local; Gheorghe Virgil Hemes - Consilier local; Floriean Hristea - Consilier local; Aurelian-Gheorghe Molnos - Consilier local; Marilena-Laura Nicola - Consilier local; Ghinita Ioan - Consilier local; Cristian Popa - Consilier local; Gabriela Raducanu- Consilier local; Nicusor Rusu- Consilier local; Marian Sava- Consilier local; Tudor Romeo- Consilier local; Dorel Ungureanu - Consilier local; Salem Zahra - Consilier local; Miesz Diana- Director Executiv Directia servicii si administratie publica; Laura Vasilica Nicolescu - Sef Serviciu Strategie si Proiecte; Raluca Giorgiana Florea - Inspector Superior Strategie si Proiecte; Polixenia Gheorghe - Referent Compartiment Administrativ; Miertoiu Elena – Inspector asistent Serviciul Achizitii; Andreea Iordan – Inspector Asistent Serviciul Achizitii; Simona Presada – Inspector superior Serviciul Strategie si Proiecte; Raluca Andronache – Sef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Sorina Popa – Director Directia Cultura, Muzeu, Biblioteca; Nicoleta-Gabriela Duta - Inspector de specialitate Compartiment Comunicare si Informatizare Date; Valentin-Florin Atintisanu - Inspector superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat; Georgiana Cadiu - Director Executiv Directia Asistenta Sociala; Corina Ghilase- Director Camin pentru persoane varstnice; Anca Gutu - Inspector Superior Compartiment Administrare Domeniu Public si Privat.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 09.07.2020, ora 15.00
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Citește și:
Primăria Cernavodă dorește delegarea serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân (document)
Primăria Cernavodă a semnat un contract cu o firmă din București. Va livra echipamente medicale la spital (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii