Primăria Constanţa a demarat licitaţiile privind amenajarea adăpostului pentru câinii fără stăpân. Contractul cu Green Life Recycling expiră anul viitor
Primăria Constanţa a demarat licitaţiile privind amenajarea adăpostului pentru câinii fără stăpân. Contractul
07 Dec, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3260
Marime text
Primăria continuă achiziţiile în vederea reautorizării clădirii adăpostului pentru câini fără stăpân de pe strada Vârful cu Dor. Municipalitatea a publicat un anunţ privind achiziţia şi montarea unui ansamblu de patru module tip containere pentru amenajarea spaţiului de birouri. Achiziţia se realizează în baza noii organigrame a aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, aprobată în şedinţa Consiliului Local din data de 30.03.2016.
Serviciul privind gestionarea câinilor fără stăpân din municipiul Constanţa va funcţiona ca structură organizatorică distinctă. Activitatea serviciului se va desfăşura în incinta adăpostului public al Primăriei Constanţa. În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime, este necesară amenajarea unui spaţiu destinat personalului angajat al serviciului nou înfiinţat. În aceste condiţii, se impune achiziţia unui ansamblu de patru module tip container. Tot ansamblul de containere (patru bucăţi) va fi poziţionat pe verticală, câte două containere pe fiecare nivel, compartimentate ca spaţiu deschis, iar baia va fi poziţionată la parter.
Durata contractului va fi maximum două luni de la data semnării şi înregistrării acestuia. Recepţia cantitativă şi calitativă a produselor se va face pe baza procesului-verbal de recepţie. Oferta financiară va fi prezentată în preţuri unitare şi la valoarea totală, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct. Plata facturilor reprezentând contravaloarea produselor se va realiza din contul de cheltuieli deschis la Trezoreria Municipiului Constanţa, în termen de 30 de zile de la data acceptării şi înregistrării lor, la sediul beneficiarului, în funcţie de disponibilităţile bugetare. În cazul în care, din vina sa exclusivă, furnizorul nu reuşeşte să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin contract, beneficiarul are dreptul de a deduce din preţul contractului, ca penalităţi, o sumă reprezentând 0,03% pe zi, începând cu prima zi de întârziere.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Decebal Făgădău, Babu Dumitru, Răsăuţeanu Costin Ioan, Enache Marcela, Pânzariu Irina Roxana, Dinescu Fulvia, Liuţă Mihaela, Voicu Iuliana, Bobeş Laura, Popescu Mihaela, Merlă Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Niculae-Stânga Noni Adrian, Volcinschi Radu, Itoafă Cristina Laurenţia, Căruntu Eugen, Iordache Rareş George, Văduva Ionuţ, Constantin Nicoleta, Dragomir Mariana Cristina, Vânturache Radu Mihai, Florescu Nicoleta, Balaban Mihai, Gherasim Sorina, Nanu Daniela, Molagean Neida, Borali Veaveghiul, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţa, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Vârlan Dorel, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Gavriz Irina, Coman Gheorghe, Morcov Manolache Dragoş, Pătruţoiu Mihaela, Stamat Adriana, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Crăciun Ana Rodica, Dudaş Dezideriu, Giman Iuliu Valeriu, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Paiu Elena, Todireanu Cătălin Demetriad, Encică Drăguţ, Georgescu Raluca-Florenţa, Bica Alexandru Stefan, Zelca Hristian Ionut, Andrei Mihaela, Adreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avătavului Costin - Valeriu, Babu Dumitru, Cantaragiu Secil-Givan, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Marioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Florea Răzvan Ionut, Marin Aurelian- Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin- Florin, Patrichi Teodor, Pârvulescu Gabriel-Valentin, Popescu George-Andrei, Răsăuţeanu Costin Ioan, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian Trandafir Raluca-Andreea, Văsii Cristina-Andreea, Tincu Cristian, Zabara Alexandru, Gavrilă Florin Tudor, Tulică Marius. Data-limită de depunere a ofertelor este 8.01.2018 15:00. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Data-limită de evaluare a ofertei este 5.02.2018.
Totodată, zilele trecute, Primăria şi-a făcut cunoscută intenţia de a cumpăra lucrări de reparaţii, în valoare de 262.326,83 de lei, la adăpostul pentru câini fără stăpân situat pe strada Vârful cu Dor nr. 5. Lucrările de reparaţii sunt necesare în vederea reautorizării adăpostului.
Vă reamintim că societatea Green Life Recycling şi Primăria Constanţa derulează în prezent un contract privind prestarea de servicii de capturare, transport, adăpostire şi alte operaţiuni veterinare pentru câinii fără stăpân de pe domeniul public al municipiului Constanţa. Valoarea contractului este de 500.000 de lei fără TVA şi se va desfăşura pe durata a 12 luni, respectiv până la începutul anului viitor. În cadrul contractului s-a făcut menţiunea că, în situaţia în care, pe parcursul derulării acestuia, se vor finaliza lucrările la noul adăpost pentru animale pe care îl realizează Primăria Constanţa, contractul se va rezilia.
Municipalitatea achiziţionează lucrări de reparaţii la adăpostul pentru câini fără stăpân
Serviciul privind gestionarea câinilor fără stăpân din municipiul Constanţa va funcţiona ca structură organizatorică distinctă. Activitatea serviciului se va desfăşura în incinta adăpostului public al Primăriei Constanţa. În vederea desfăşurării activităţii în condiţii optime, este necesară amenajarea unui spaţiu destinat personalului angajat al serviciului nou înfiinţat. În aceste condiţii, se impune achiziţia unui ansamblu de patru module tip container. Tot ansamblul de containere (patru bucăţi) va fi poziţionat pe verticală, câte două containere pe fiecare nivel, compartimentate ca spaţiu deschis, iar baia va fi poziţionată la parter.
Durata contractului va fi maximum două luni de la data semnării şi înregistrării acestuia. Recepţia cantitativă şi calitativă a produselor se va face pe baza procesului-verbal de recepţie. Oferta financiară va fi prezentată în preţuri unitare şi la valoarea totală, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, care va fi evidenţiată distinct. Plata facturilor reprezentând contravaloarea produselor se va realiza din contul de cheltuieli deschis la Trezoreria Municipiului Constanţa, în termen de 30 de zile de la data acceptării şi înregistrării lor, la sediul beneficiarului, în funcţie de disponibilităţile bugetare. În cazul în care, din vina sa exclusivă, furnizorul nu reuşeşte să îşi îndeplinească obligaţiile asumate prin contract, beneficiarul are dreptul de a deduce din preţul contractului, ca penalităţi, o sumă reprezentând 0,03% pe zi, începând cu prima zi de întârziere.
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante sunt: Decebal Făgădău, Babu Dumitru, Răsăuţeanu Costin Ioan, Enache Marcela, Pânzariu Irina Roxana, Dinescu Fulvia, Liuţă Mihaela, Voicu Iuliana, Bobeş Laura, Popescu Mihaela, Merlă Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Niculae-Stânga Noni Adrian, Volcinschi Radu, Itoafă Cristina Laurenţia, Căruntu Eugen, Iordache Rareş George, Văduva Ionuţ, Constantin Nicoleta, Dragomir Mariana Cristina, Vânturache Radu Mihai, Florescu Nicoleta, Balaban Mihai, Gherasim Sorina, Nanu Daniela, Molagean Neida, Borali Veaveghiul, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţa, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Vârlan Dorel, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Gavriz Irina, Coman Gheorghe, Morcov Manolache Dragoş, Pătruţoiu Mihaela, Stamat Adriana, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Crăciun Ana Rodica, Dudaş Dezideriu, Giman Iuliu Valeriu, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Paiu Elena, Todireanu Cătălin Demetriad, Encică Drăguţ, Georgescu Raluca-Florenţa, Bica Alexandru Stefan, Zelca Hristian Ionut, Andrei Mihaela, Adreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avătavului Costin - Valeriu, Babu Dumitru, Cantaragiu Secil-Givan, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Marioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Florea Răzvan Ionut, Marin Aurelian- Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin- Florin, Patrichi Teodor, Pârvulescu Gabriel-Valentin, Popescu George-Andrei, Răsăuţeanu Costin Ioan, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian Trandafir Raluca-Andreea, Văsii Cristina-Andreea, Tincu Cristian, Zabara Alexandru, Gavrilă Florin Tudor, Tulică Marius. Data-limită de depunere a ofertelor este 8.01.2018 15:00. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. Data-limită de evaluare a ofertei este 5.02.2018.
Totodată, zilele trecute, Primăria şi-a făcut cunoscută intenţia de a cumpăra lucrări de reparaţii, în valoare de 262.326,83 de lei, la adăpostul pentru câini fără stăpân situat pe strada Vârful cu Dor nr. 5. Lucrările de reparaţii sunt necesare în vederea reautorizării adăpostului.
Vă reamintim că societatea Green Life Recycling şi Primăria Constanţa derulează în prezent un contract privind prestarea de servicii de capturare, transport, adăpostire şi alte operaţiuni veterinare pentru câinii fără stăpân de pe domeniul public al municipiului Constanţa. Valoarea contractului este de 500.000 de lei fără TVA şi se va desfăşura pe durata a 12 luni, respectiv până la începutul anului viitor. În cadrul contractului s-a făcut menţiunea că, în situaţia în care, pe parcursul derulării acestuia, se vor finaliza lucrările la noul adăpost pentru animale pe care îl realizează Primăria Constanţa, contractul se va rezilia.
Citeşte şi:
Vor să reautorizeze clădirea de pe Vârful cu DorMunicipalitatea achiziţionează lucrări de reparaţii la adăpostul pentru câini fără stăpân
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii